Oggetti scurdati in u trasportu publicu in Bursa anu surprisatu à quelli chì anu vistu

Oggetti scurdati in u trasportu di massa in Bursa Surprendi à quelli chì anu vistu
Oggetti scurdati in u trasportu publicu in Bursa anu surprisatu à quelli chì anu vistu

E persone chì vedenu e cose scurdate da i citadini in u trasportu publicu in Bursa maraviglianu quelli chì li vedenu. L'articuli, chì sò tenuti per un annu, sò dopu donati à diverse associi.

I citadini chì utilizanu u metro, l'autobus marittimu, u tram, l'autobus interurbani è l'autobus urbani cunnessi à BURULAŞ anu scurdatu millaie di cose. Trà l'articuli scurdati sò macchine di cucire, dentiere, crutches, cuffie wireless, telefunini, è ancu centinaie d'altri articuli. L'oggetti persi scurdati in l'Uffiziu di Pruprietà Persa di a Stazione di Metro Osmangazi sò tenuti per un annu per i so pruprietarii per vene à cullà. Se i beni, chì u periodu di attesa legale hè di un annu, ùn sò micca pigliati da i so patroni, sò donati à diverse associazioni è consegnati à e persone in bisognu.

10 mila articuli sò scurdati in i veiculi di trasportu publicu annu

Dichjarà chì una media di 10 mila articuli sò scurdati per annu, u Manager di a Property Lost Hava Çetin hà dettu: "L'articuli persi in tutti i veiculi di trasportu affiliati à BURULAŞ sò raccolti in l'Uffiziu Katip Goods in a Stazione di Metro Osmangazi. L'articuli persi è scurdati in u metro, tram, autobus è BUDO sò purtati quì. L'articuli stanu quì per un annu. Un annu dopu, facemu una donazione di parte di i nostri beni à diverse associi, è vendemu u restu à a casa di cura di a cumuna è donate à a casa di anziani cù i so rivinuti. Una media di 10 mila articuli arrivanu annu è u numeru di articuli persi cresce ogni annu. In generale, più articuli venenu secondu a stagione. In u periodu quandu e scole sò aperte, l'attrezzi di i studienti, ombrelli in u tempu di pioggia, cappelli, cappelli è guanti in u clima fretu sò spessu purtati.

Si scurdanu di u manichinu senza vita

Dichjarà chì manichini senza vita, dentiere, macchine per cucire è assai altri articuli sò scurdati in i veiculi di trasportu, Çetin hà dettu: "Oggetti persi truvati in 39 stazioni di metro è 2 stazioni di a linea di tram T11 sò raccolti à a fine di u ghjornu. Hè guardatu in a stazione durante u ghjornu, un rapportu hè guardatu è purtatu à l'Uffiziu Persu è Trovutu da e persone di turnu di notte. L'articuli persi in altri veiculi di trasportu sò registrati à intervalli regulari è lasciati à l'Uffiziu Persu è Trovatu. Dapoi u travagliu quì, l'articuli ùn mi parenu micca interessanti, ma di sicuru, assai di elli sò assai interessanti. L'ultima macchina di cucitura hè ghjunta, era interessante ancu per mè. In l'anni precedenti, era ghjuntu un pittura assai grande, hè vinutu un manichinu senza vita. Ancu s'ellu ùn hè micca sempre, a strada di l'articuli interessanti hè quì. Cerchemu di ghjunghje à i passageri, se un numeru di telefunu o un ID hè truvatu in l'articulu, chjamemu sempre u pruprietariu di l'articulu. Avemu parechji passageri chì ùn pudemu micca ghjunghje, u mo cunsigliu hè chì deve vene quì è dumandà in casu di perdita.