A trasfurmazione hà iniziatu in u trasportu publicu in Bursa

A trasfurmazione hà iniziatu in u trasportu publicu in Bursa
A trasfurmazione hà iniziatu in u trasportu publicu in Bursa

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà u scopu di assicurà a standardizazione in u trasportu publicu in Bursa è di maximizà a qualità è u cunfortu, hà iniziatu l'integrazione di i minibus in u sistema Burulaş. In a prima tappa, 73 minibus chì operanu nantu à e linee Kestel è Çirişhane sò stati inclusi in u sistema Burulaş.

A Municipalità Metropolitana, chì si concentra in u sistema ferroviariu, e strade novi, i ponti è l'investimenti di intersezzione per risolve u prublema di trasportu in Bursa, realiza ancu studii per sparghje a cultura di u trasportu publicu in a cità. In Bursa, induve u numeru di veiculi registrati à u trafficu supera 1 milione è aumenta da 30-40 mila ogni annu, u tempu d'attesa à a stazione hè stata ridutta à 2 minuti cù ottimisazione di signalazione è a capacità hè stata aumentata da 66 per centu. Mentre a custruzzione di a linea di u sistema ferroviariu Emek - City Hospital, prevista per u trasportu ininterrottu à l'Hospital City, cuntinueghja, u numeru di citadini chì preferanu u trasportu publicu aumenta ogni ghjornu. Burulaş, chì hà purtatu 146 milioni di persone in autobus è 98 milioni di persone in metro l'annu passatu, porta una media di 1 milione di persone in trasportu publicu ogni ghjornu. U primu passu hè statu infine fattu per include i minibus, chì sò stati parlati in Bursa per anni, à a reta di Burulaş è per assicurà a standardizazione in u serviziu. 73 minibus chì operanu nantu à e linee Kestel è Çinişhane anu participatu à a trasfurmazioni è sò stati integrati in u sistema Burulus. A cerimonia, chì hè stata tenuta per marcà l'inclusione di i veiculi chì ora serviranu cù u Sistema di Cullezzione Elettronica di Tariffa Bursakart in a flotta di Burulaş, hè stata realizata cù a participazione di u Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK Özlem Zengin è u Deputatu di Bursa Osman Mesten.

A trasfurmazioni hè un travagliu duru

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà parlatu à a cerimonia è hà cuminciatu à cuntà ciò chì hè accadutu durante u prucessu di trasfurmazioni in u trasportu publicu in İnegöl in 2009, hà ricurdatu chì ùn anu micca apertu una nova linea, ma i cummercianti avianu i diritti chì anu ricevutu da diverse istituzioni assai fà. Dichjarà chì ùn hè micca faciule di riunite cummercianti chì travaglianu cù diversi diritti acquistati sottu un tettu, u sindaco Aktaş hà dettu: "A trasfurmazioni hè un compitu difficiule. Hè difficiule di cambià qualcosa. Ci sò qualchi diritti datu da u statu. E persone di più di 65 anni viaghjanu gratuitamente. Ci sò studienti. Ci sò famiglie di martiri è veterani. I cummercianti ùn volenu micca cumprà perchè "ùn mi porta micca prufittu". Cum'è cumuna, aghju bisognu di furnisce servizii di trasportu publicu à queste persone. Dopu tuttu, u trasportu publicu hè un dirittu. Mentre facemu questu, avemu ancu bisognu di cunsiderà i guadagni di i nostri cummercianti. Per quessa, furnimu 40 milioni di sussidi di TL ogni mese à i nostri cunduttori di autobus registrati in u sistema. In u risultatu, Kestel è Çirişhane anu rispostu à a nostra chjama di trasfurmazioni cù 73 veiculi. Ci sarà più di questu per vene. I soldi ùn sò più accettati in questi veiculi. Pudete cavalcà cù una carta, è ancu una carta di creditu pò esse usata. Tutti, da i citadini di più di 65 anni à i studienti, prufittàranu di i so diritti à u massimu. Quandu aghju pigliatu l'uffiziu, u numeru di veiculi di Burulaş era 1087. Cù sti veiculi di novu aghjuntu, u numeru hè aumentatu à 2491 è a nostra età media hè diminuita da 9 à 6. Vogliu ancu ricurdà chì furnimu u serviziu di trasportu più economicu trà e 5 cità metropolitane. U trasportu publicu hè un prublema in e cità in crescita. A suluzione è a cura per questu hè i veiculi muderni di trasportu publicu è u sistema sottu u paraplu di a municipalità. Vogliu chì ognunu di i nostri fratelli cumpiendu a so rispunsabilità in quantu à u funziunamentu di u sistema. Facciu u mo megliu per assicurà u funziunamentu sanu di u sistema. "Quandu u novu sistema sia benefiziu per tutti i nostri cummercianti di cunduttori è e persone chì prufittàranu di stu serviziu", disse.

Valore datu à l'omu

U vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK, Özlem Zengin, hà iniziatu u so discorsu parlendu di e difficultà ch'ella hà sperimentatu per cullà è scende da u minibus cù i so trè figlioli in Bursa, induve hà campatu per 1995 anni trà 1997 è 2. Ricordendu chì cullà in u minibus cù trè figlioli hè diventatu un prublema impurtante, Zengin hà dettu: "Aghju trè figlioli. I mo figlioli maiori sò gemelli, pareanu trilli tutti inseme. Aspittavamu un minibus in Nilüfer. U mo figliolu maiò dicia: "Mamma, pensu chì ùn ci piglianu micca". Perchè averia da mette nantu à elli unu à unu. Ancu s'è aghju pagatu una tarifa separata per chì i mo figlioli ùn sopravviveranu, era sempre cunsideratu chì i zitelli sopravvive. Hè per quessa chì trovu pocu rispettu per i zitelli in u nostru paese. Tuttavia, a nostra cunniscenza di a municipalità hà purtatu un rispettu particulare à i zitelli, l'anziani, e famiglie di martiri è veterani. Se dumandate ciò chì hà cambiatu u più in l'ultimi 21 anni; U valore datu à l'omu hè cambiatu. Hè per quessa chì parechje opportunità sò ghjunte in a nostra vita. Ciò chì chjamemu trasportu publicu hè in realtà a faccia di a civilizazione. In ultimamente, vi sò trasferitu da un locu à un altru. "Spergu chì sta trasfurmazioni serà benefica è auspiciosa per e persone chì l'utilizanu è quelli chì a facenu cum'è professione", disse.

U deputatu di Bursa Osman Mesten hà ancu vulutu chì sta trasfurmazioni, chì aumenterà ancu a qualità di u serviziu in u trasportu publicu urbanu, serà benefica.