Robots Powered by Solar Panels Harvest Tea in China

I robots chì travaglianu cù pannelli solari facenu a cugliera di tè Cinde
Robots Powered by Solar Panels Harvest Tea in China

Roboti alimentati da pannelli solari cuglienu tè in a pruvincia di Zhejiang in Cina orientale. Robots chì cullighjanu u tè Longjing, chì hè cultivatu in u paese è cunnisciutu per a so qualità, hè statu un salvatore per i paisani. U tè Longjing, cunnisciutu ancu u tè di West Lake Dragon Well, hè un tipu di tè verde. Cunnisciuta per u so culore, l'aroma è u gustu dolce, stu tè, chì hè unu di i 10 tè più famosi in Cina, hè più difficiuli di cullà cà l'altri tè.

Jia Jiangming, da u Dipartimentu di Ingegneria Meccanica di l'Università di Scienza è Tecnulugia di Zhejiang, chì faceva parte di a squadra chì hà sviluppatu u robot di cugliera di tè, hà dettu: "Belle forme di un germoglio di una sola foglia o di dui foglie sò generalmente cunsiderate cum'è una forma unica. esse tè di qualità cù una certa reputazione. Perchè u prucessu di cullizzioni di tali foglie hè estremamente difficiuli di fà da i machini, hè necessariu una grande quantità di travagliu manuale ", dice. In ogni casu, hè assai difficiuli di truvà una pupulazione ghjovana in a regione chì travaglià per cullà u tè. Dunque, u robot di cugliera di tè hè di grande impurtanza per i pruduttori.

Travagliendu cù l'aiutu di a visione stereo binoculare, u robot determina u cibu è a foglia di destinazione, u taglia cù precisione, è riempie a cestera sughjendu e foglie cù una pipetta di pressione negativa. A precisione d'identificazione di u bud è foglia di u robot, chì hè stata sviluppata in a quinta generazione questu annu, hà righjuntu u 86 per centu è l'efficienza di cullizzioni hè aumentata à 1,5 seconde per foglia di tè. Chen Jianneng, unu di i membri di a squadra, hà dettu: "U robot di cullizzioni di tè di a nova generazione pò fà cum'è l'omu", è aghjunse chì ancu s'ellu hè ancu in u stadiu sperimentale, pensanu à migliurà a praticità di u robot. cusì chì l'industria di u tè pò prufittà di i risultati tangibili di a mecanizazione muderna in u futuru.