U prufittu di 3 mesi di e cumpagnie di e-commerce in Cina hà aumentatu 55.2 per centu

U prufittu mensile di e cumpagnie di e-commerce aumenta u percentuale in Cina
U prufittu di 3 mesi di e cumpagnie di e-commerce in Cina hà aumentatu 55.2 per centu

In u primu quartu di questu annu, hè statu informatu chì l'ingudu di e cumpagnie di e-commerce in grossista cù un fatturatu annuale di più di 20 milioni di yuan è di e cumpagnie di vendita al dettaglio cù un fatturatu annuale di più di 5 milioni di yuan anu aumentatu da 1,6 per centu per ghjunghje à 302 miliardi di yuan.

Sicondu l'infurmazioni datu da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione di a Cina, trà ghjennaghju è marzu, i costi operativi di sti cumpagnie anu aumentatu da 5 per centu, mentre chì i so prufitti crescenu da 55,2 per centu. U costu di R&D di sti cumpagnie hè diminuitu da 11,7%.

Per d 'altra banda, i figuri di l'Amministrazione Postale Statale mostranu l'aumentu di u cunsumu domesticu. L'amministrazione hà annunziatu chì i servizii di trasportu di corriere anu furnitu più di 8 miliardi di pacchetti da u principiu di questu annu à l'20 di marzu. L'imprese di corriere anu ghjuntu u limitu di 20 miliardi di pacchetti in i primi 2023 ghjorni di u 67. Cusì, stu numeru, chì hè statu righjuntu in u 19, in i primi 2019 ghjorni di l'annu, prima di u scoppiu di l'epidemie COVID-72, hè statu righjuntu prima di questu annu.