U mercatu di cunsumu si recupera in Cina in u primu trimestre

U mercatu di cunsumu si recupera in u primu trimestre in Cina
U mercatu di cunsumu si recupera in Cina in u primu trimestre

In a cunferenza di stampa tenuta in l'Uffiziu di Stampa di u Cunsigliu di Statu ieri, u Vice-Ministru di u Cummerciu Sheng Qiuping hà dichjaratu chì u mercatu di cunsumu hà ricuperatu fermamente in u primu trimestre di l'annu.

Sicondu i dati annunziati da l'ufficiale in a cunferenza di stampa, a vendita di novi veiculi d'energia hà aumentatu da 20,8 per centu in ghjennaghju è ferraghju è custituiscenu 25,7 per centu di a vendita di novi veiculi.

Mentre chì u voluminu di l'importazione di i prudutti di u cunsumu hà aumentatu da 2 per centu in i primi dui mesi di l'annu, u cunsumu di serviziu hà ricuperatu notevolmente. In marzu, l'indici di l'attività cummerciale di u settore di u serviziu naziunale hà aumentatu da 1,3 punti cumparatu à ferraghju è hà righjuntu 56,9 per centu.

I rivenuti di l'industria di l'alimentu naziunale anu aumentatu 9,2 per centu annu annantu à ghjennaghju à ferraghju. I rivenuti di a scatula naziunale in u primu trimestre anu aumentatu da 13,5 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

In i primi dui mesi di l'annu, a vendita di vendita di i prudutti di u cunsumu in e cità è e cità hè cresciutu di 3,4 per centu.