E vendite di vendita in Cina passanu 11 trilioni di yuan in u primu trimestre di questu annu

U numeru di vendita di vendita al dettaglio di u primu trimestre di Genin Trillion Yuani Late
A vendita di vendita di u primu trimestre di a Cina supera i 11 trilioni di yuan

A vendita di vendita in Cina hà aumentatu da 5,8 per centu in u primu trimestre di questu annu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. Sicondu i dati publicati da l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, e vendite di vendita anu aumentatu da 10,6 per centu annantu à una basa annuale in marzu. U tassu di crescita di e vendite di vendita in i zoni urbani era di 10,7 per centu. A dimensione numerica di sta crescita hè 478 billion dollars. L'aumentu in i zoni rurali era di 10 per centu.

Sicondu i dati di l'Uffiziu, a vendita di vendita di beni di cunsumu in Cina era di circa 11,49 trilioni di yuan in u primu trimestre. In u primu trimestre, a vendita di vendita in linea hà righjuntu un voluminu di circa 8,6 trilioni di yuan, un aumentu annuale di 3,29 per centu.

Uffiziu Naziunale di Statistiche di a Cina SözcüFu Linghui hà dettu chì a ricuperazione di u cunsumu di serviziu da u principiu di questu annu, l'aumentu constante di a vendita è l'aumentu di a tendenza di u cunsumu in linea eranu efficaci in a crescita. Fu hà dichjaratu chì u paese hà da cuntinuà à facilità e misure per aumentà u redditu persunale, furnisce attivamente un fornimentu di alta qualità, è cunghjuntà in modu efficace u cunsumu crescente cù riforme strutturali di u latu di l'offerta.