Rilasciati i risultati di l'indagine "Superstizioni Digitali".

I risultati di l'indagine di superstizioni digitali publicati
Rilasciati i risultati di l'indagine "Superstizioni Digitali".

Kaspersky hà publicatu i risultati di a so ricerca "Superstizioni Digitali" nantu à l'attitudini di e persone versu e tecnulugia è i dispositi muderni. Sicondu a ricerca, 39 per centu di i participanti in u nostru paese chjamanu i so apparecchi elettronichi. A ricerca palesa chì u dispusitivu più soprannomu hè smartphones.

Certi dispusitivi digitale chì l'utilizatori anu pussutu utilizà per parechji anni ponu ghjucà un rolu impurtante in a vita di ogni ghjornu. Ancu s'ellu ùn hè micca surprisante chì e persone s'attachenu emotivamente à questi dispositi, per alcuni questu pò ghjunghje à livelli paragunabili à i ligami emotivi chì anu cù i so amichi o animali.

Parechje persone trattanu i so apparecchi elettronichi cum'è esseri viventi chì ponu parlà o cunvince à principià à travaglià di novu se u dispusitivu ferma di travaglià. Per esempiu, in Turchia, 84 per centu di i participanti pussede smartphones, u 44 per centu usanu televisioni, u 40 per centu usanu laptop, u 15 per centu usanu bollitori elettrici è macchine per caffè, u 16 per centu usanu parlanti intelligenti, è u 21 per centu utilizanu aspiratori robot. Sicondu un sondaghju Kaspersky, u 73 per centu di tutti i rispondenti utilizanu cumandamenti di voce altru ch'è di parlà à u dispusitivu per dumandà à travaglià o per ghjurà à u dispusitivu se si congela. Inoltre, u 43 per centu di l'utilizatori in Turchia sentenu empatia versu i so dispositi dannati, caduti o rotti.

U direttore generale di Kaspersky Turkey, İlkem Özar, hà dettu: "Cumu a ghjente diventa più cunnessa à i so dispositi digitali, tendenu à trattà i so dispositi elettronici cum'è s'ellu eranu i so amichi o animali domestici. Dunque, sviluppanu un sensu di fiducia è empatia versu i so dispositi. In ogni casu, cum'è deve esse in tutte e nostre relazioni interpersonali, hè impurtante di stabilisce un equilibriu quì è mantene una certa ughjettività è cunfini. Altrimenti, ci hè sempre u risicu di scuntrà i cibercriminali chì puderanu aduprà sta fiducia per i so propiu scopi. "A fiducia eccessiva in i dispositi digitali è i sistemi robotici pò guidà l'utilizatori à sparte infurmazioni persunali, riduce u so scetticismu è a prudenza, è infine diventanu vittime di i cibercriminali". disse.

Per assicurà a sicurità di e dati persunali, hè ancu impurtante di seguità cunsiglii di sicurezza:

Ùn almacenà o pubblicà infurmazione cunfidenziale (numeru di telefunu, dettagli di passaportu) nantu à e rete soziale, ancu in a currispundenza;

Sparte dati cunfidenziale in forma criptata, per esempiu in un archiviu prutettu da password;

Assicurà a prutezzione di i vostri cunti aduprendu password forti è uniche per ogni serviziu (custituitu da 12 caratteri cù diverse lettere, numeri è caratteri speciali), guardate in i gestori di password;

Configurate l'autorizazione à dui fattori nantu à i servizii chì permettenu;

Aduprate una suluzione di sicurità affidativa chì vi impedisce di andà in un situ di phishing chì u scopu hè di arrubbari infurmazione persunale o pagamentu.