U Specialista di Intelligenza di u Cummerciu Esteru hà valutatu l'esportazioni di Turchia

U Specialista di Intelligenza di u Cummerciu Esteru hà valutatu l'esportazioni di Turchia
U Specialista di Intelligenza di u Cummerciu Esteru hà valutatu l'esportazioni di Turchia

U fundatore HİT Global, İbrahim Çevikoğlu, hà rispostu à a quistione di quale deve esse a perspettiva curretta quandu evaluà l'esportazioni. Esportazioni, chì sò stati in prima linea di l'agenda di Turchia in l'ultimi anni; Cresce l'interessu di l'industriali, di i pruduttori è di i circoli ecunomichi. U fundatore HİT Global İbrahim Çevikoğlu hà rispostu à a quistione di quale deve esse a perspettiva curretta quandu evaluà l'esportazioni in questu cuntestu.

Dichjarà chì dopu à u rapidu aumentu di u scambiu chì Turchia hà sperimentatu soprattuttu da u 2018, l'imprese turche anu vultatu à l'esportazioni significativamente è chì ci hè stata una mobilizazione di l'esportazione in tuttu u paese per 5 anni, per dì cusì, u fundatore HİT Global İbrahim Çevikoğlu hà dettu. , "L'esportazione hè assai impurtante per u nostru paese è di sicuru per noi Hè una surgente di orgogliu, ma mentre cuncintrau nantu à l'espurtazioni, ùn deve micca mancatu u fattu chì circa sessanta per centu di l'espurtazioni di Turchia sò basati nantu à l'impurtazioni. Siccomu impurtamu assai prudutti semifiniti è materie prime per l'esportazione, i nostri passi devenu esse fatti cù cura è in una manera pianificata. In questu sensu, migliurà l'attuale catena di fornitura di l'importazione cù alternative megliu deve esse un prublema chì vene prima di a prufittuità in l'esportazioni ". hà fattu a so valutazione.

L'IMPORTAZIONI SONU IMPORTANTI COME L'EXPORTAZIONI

Ancu s'ellu ci sò risichi in u cambiamentu di a catena di fornitura esistente in l'impurtazioni, Çevikoğlu hà dettu chì l'impurtanza deve esse data à a ricerca regulare di catene di fornitura alternative per guadagnà da prublemi cum'è u costu, a qualità è a rapidità micca solu in vendita, ma ancu in compra.

"Una cumpagnia produce sockets cù a materia prima plastica chì importa o compra da un importatore, ma quandu rimpiazza a materia prima cù una alternativa da Corea invece di u paese d'impurtazione attuale, pò cumprà à un prezzu più bassu è di qualità megliu. . In questu rispettu, unu deve sempre ricerca alternative à l'impurtazioni attuali. Di sicuru, truvà suminazioni alternative in l'impurtazioni hè un prublema risicatu. Perchè l'esportatore ùn vole micca piglià u risicu di qualità di u pruduttu chì pruducerà, postu chì processa è vende e merchenzie chì compra. Ma s'è avemu datu i figuri di l'annu passatu, Turchia hà una impurtazione di 354 miliardi di dollari è un'esportazione di 254 miliardi di dollari. Allora avemu un deficit di u cummerciu esteru di 110 miliardi di dollari. Una parte significativa di questu hè in realtà energia, ma hè ancu assai impurtante per cunsiderà i canali di furnimentu alternativu nantu à u latu di u produttu semi-finitu, vale à dì, quandu si compra materie prime. Hè per quessa ch'e ùn l'aghju micca vistu solu cum'è l'espurtazioni, l'espurtazioni anu aumentatu. Avemu bisognu di cunsiderà ancu impurtazioni. Hè per quessa chì u nostru tema hè in realtà u cummerciu esteru di Turchia ".

Çevikoğlu hà dettu chì in questu cuntestu, un altru cuncettu deve esse cunsideratu in più di l'esportazione è l'impurtazione, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"Ancu s'ellu pò sembra un pocu complicatu è difficiule, u mudellu di cummerciu esteru più avanzatu di u mondu hè u cummerciu di transitu. In altri palori, hè u prucessu di u paese venditore chì pruduce un pruduttu in un altru paese è vende direttamente à u paese cumpratore. Aghju datu un esempiu; Una cumpagnia turca pò vende un pruduttu pruduttu in Cina à i Stati Uniti senza avè da andà in Turchia, è pò fà questu grossista. Prevede chì u nostru paese diventerà una basa di produzzione separata per u mondu sanu in uni pochi d'anni, cù a dispunibilità di a forza di travagliu in u nostru paese, vantaghji logistichi è l'intruduzioni recenti di risorse chì riduceranu i costi di l'energia. Di sicuru, à questu puntu, hè pussibule di dì chì ci saranu esigenti serii in u futuru da parechji paesi per u transitu di u cummerciu di i prudutti chì compranu da noi à i paesi fora di u so paese. In questu cuntestu, u cummerciu di transitu, chì hè un prublema chì affetterà a percepzione è u futuru di u cummerciu esteru di Turchia, deve esse unu di l'ugettivi di mudellu à longu andà di u nostru paese.