U più ghjovanu citadinu di u mondu 6 anni

Età di u più ghjovanu citadinu di u mondu
U più ghjovanu citadinu di u mondu 6 anni

In u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, tutte l'autorità sò state simbolicamente lasciate à i zitelli, İsmail Akyıldız di 6 anni, da Bursa, chì u so sognu più grande hè di cavalcà in un trenu, si pusò nantu à u sediu di u battellu è guidò u metro. Little Ismail, chì hà ricivutu simbolicamente u Certificatu di Conductor di Trenu, diventò cusì u più ghjovanu citadinu di u mondu.

İsmail Akyıldız, di 6 anni, chì vive in u Distrittu Gürsu di Bursa, hà sempre amatu i treni. Invece di ghjucà cù palle è vitture di ghjoculi cum'è i so cumpagni, İsmail hà avutu u trenu di ghjoculi stallatu in a so stanza è hà ghjucatu cun ellu per ore. Ismail, chì spessu viaghja in metro è si mette in a prima cabina induve si trova u watman, ùn piglia micca l'ochji di u watman per un mumentu in tuttu u viaghju. Saadet Akyıldız, a mamma di İsmail, chì vole esse un agricultore quandu ellu cresce, vulia suddisfà stu desideriu u più prestu pussibule, mandendu un e-mail à u Call Center 153 di a Municipalità Metropolitana di Bursa, cuntendu di stu sognu di u so figliolu è aduprendu u 23 d'aprile cum'è una opportunità, hà decisu chì u so figliolu diventerà un patrone, ancu per una volta.

Avà hè una patria

Età di u più ghjovanu citadinu di u mondu

Evaluendu l'e-mail di Anne Saadet Akyıldız, u Dipartimentu di Pressa è Relazioni Pùbliche di a Municipalità Metropolitana s'hè mobilizatu per realizà u sognu di u picculu İsmail. Burulaş, l'operatore di u metro, hè statu cuntattatu è un vagone hè statu preparatu per İsmail nantu à a pista di prova, è u zitellu hè statu invitatu à Burulaş cù a so mamma. U picculu Ismail, chì s'hè impazzitu di gioia quand'ellu hà sappiutu chì u trenu andava à cuddà, si mette in camicia, cravatta è ghjunse à u trenu cun grande eccitazione cum'è un veru paisanu. Little Ismail, chì hà amparatu cumu si move u trenu da Vatmadan, hà guidatu u metro nantu à a pista di prova cù l'annunziu "Cari passageri, u nostru primu trenu parte".

"Avà pienghjeraghju"

Età di u più ghjovanu citadinu di u mondu

Intantu, u direttore generale di Burulaş, Mehmet Kürşat Çapar, li hà datu un certificatu di cunduttore di trenu per chì u picculu İsmail ùn si scurdassi mai di questu ghjornu. İsmail Akyıldız, chì hè statu ancu datu un trenu di ghjoculi cum'è rigalu, hà dettu: "Eru assai entusiasta. Eru tantu entusiasmu chì i mo sogni si sò fatti. Aghju sempre vulutu questu. piengu avà. Sò assai felice ", disse. Descrivendu u grande interessu di u so figliolu per i treni, a mamma Saadet Akyıldız hà dettu ancu: "Ismail ama i treni. Hè constantemente salutatu à i treni à e stazioni di metro. Pigliamu sempre a cabina di fronte in u metro. Ismail fighja constantemente u paese da a porta. Qualcosa cusì hè accadutu ancu à mè. Pensu chì forse u mo figliolu puderia diventà un paisanu u 23 d'aprile. Aghju mandatu un mail à a municipalità. Tornanu subitu, ci anu purtatu quì u ghjornu dopu è eranu assai interessati. Ringraziu assai tutti ", disse.