A prima nave SİHA in u mondu TCG Anadolu hà intrutu in l'inventariu

A prima nave SIHA in u mondu TCG Anadolu hè intrutu in l'inventariu
A prima nave SİHA in u mondu TCG Anadolu hà intrutu in l'inventariu

In u so discorsu à a Cerimonia di Consegna di Navi TCG Anadolu è a Cerimonia di Taglio di Lamiera di New MİLGEM Frigates, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu: "U TCG Anadolu, chì avemu messu in serviziu, hè a prima nave di guerra di u mondu di u so tipu. In altre parolle, TCG Anadolu hè a prima nave SİHA in u mondu. usatu e frasi.

Ricordendu chì a custruzzione di a nave TCG Anadolu hà iniziatu in aprile 2016, u presidente Erdoğan hà dettu: "À a fine di 7 anni, mettemu in serviziu a nostra nave TCG Anadolu. Semu felici, simu fieri. Perpetuà u mo Signore stu nostru orgogliu. disse.

Vulendu u megliu per TCG Anadolu, a più grande nave militare di u paese, u presidente Erdoğan hà dettu: "Di sicuru, questu ùn hè micca abbastanza per noi. Hopefully, avà a nostra seconda tappa hè di custruisce l'inseme di stu traspurtadore, spergu. Avemu avutu discussioni cù parechji paesi, facemu, è avemu da successu in questu. Videmu sta nave cum'è un simbulu chì chjappà a nostra pusizioni cum'è un paese di punta in u seculu turcu è avè una parolla in u mondu. Micca solu, facemu ancu i tagli di capelli di i nostri 3 novi fregate di classe MİLGEM chì purteremu à Mavi Vatan. usatu e frasi.

"TCG Anadolu hè a prima nave SİHA in u mondu"

A prima nave SIHA in u mondu TCG Anadolu hè intrutu in l'inventariu

U presidente Erdoğan hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di TCG Anadolu è hà da participà à a custruzzione di e fregate, è hà dettu: "U TCG Anadolu, chì avemu messu in serviziu, hè a prima nave di guerra in u mondu in u so campu, induve u più grande è u più grande di i fregate. l'elicotteri più pesanti è i veiculi aerei senza pilotu ponu atterri è decolla. In altre parolle, TCG Anadolu hè a prima nave SİHA in u mondu. Bayraktar TB3, SİHA, Kızıl Elma Unmanned Fighter è HÜRJET Light Attack Aircraft puderanu sbarcà è decolla nantu à sta nave. Inoltre, grazia à i tanki è i veiculi blindati d'assaltu anfibiu chì porta, sta nave hà e caratteristiche chì ci permettenu di realizà operazioni militari è umanitarii in ogni angulu di u mondu quandu hè necessariu ".

Enfatizendu chì a tarifa di a località di a nave hè à un livellu assai altu di 70 per centu, u presidente Erdoğan hà nutatu chì grazia à TCG Anadolu, una forza di a dimensione di un battaglione pò esse facilmente trasferita à e regioni di crisa in u Mari Egeu, Mediterraniu è Neru senza bisognu. per u sustegnu principale.

"A nostra industria di a custruzzione navale custruirà bè u nostru portaerei naziunale"

A prima nave SIHA in u mondu TCG Anadolu hè intrutu in l'inventariu

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì l'armi, a gestione di a guerra, a guerra elettronica, a ricerca è u seguimentu infrarossi, a ricerca elettro-ottica, l'avvertimentu laser è i sistemi di difesa di torpedo è radar nantu à a nave sò stati sviluppati da l'industria domestica è naziunale.

"Ci hè un ospedale cumplettamente equipatu è una sala operatoria nantu à sta nave, chì pudemu usà per scopi militari, è ancu per i soccorsi di disastru naturali è operazioni umanitarii quandu hè necessariu. Cù tutte queste caratteristiche, grazia à TCG Anadolu, diventeremu un paese chì pionieri tecnulugie, sistemi è suluzioni chì cambianu u ghjocu chì sò trà i primi in u mondu. L'esperienza chì avemu acquistatu in tali prughjetti ci permette di purtà tecnulugii più avanzati, chì sò più domestici è naziunali, in u nostru paese. Cù a cumissioni di a nostra nave d'assaltu anfibiu, avemu fattu un grande passu versu a pruduzzione di u nostru traspurtadore naziunale. A nostra industria di custruzzione navale hà custruitu è ​​custruisce ancu u nostru portaerei naziunale ".

Sottulineendu chì l'obiettivu di custruisce trè navi simultaneamente in un cantiere privatu è di furnisce à e Forze Navali in un periudu di circa 36 mesi hè un prughjettu unicu in u mondu, u presidente Erdoğan hà dettu: "Tutti i sistemi d'arme è di sensori chì saranu posti nantu à e nostre fregate sò stati sviluppati cù i mezi domestici è naziunali ". disse.

Esprimendu chì l'industria di a difesa turca hà fattu una rivoluzione in l'ultimi 20 anni cù e so fundazioni è cumpagnie private, PMI, istituzioni di ricerca è centri tecnologichi, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Di sicuru, ùn era micca faciule per a nostra industria di difesa per diventà a stella nascente di Turchia. Quandu avemu vinutu à u putere, avemu vistu chì una forte diplomazia nantu à u campu è à a tavula hè pussibule solu cù una forte industria di difesa. Cù sta capiscitura, avemu stabilitu u nostru scopu cum'è una industria di difesa completamente indipendente. S'è vi ricordate, ùn ci anu mancu datu un drone ch'è no vuliamu cumbatte u terrurismu à quellu tempu. Ùn ci permettenu micca l'uppurtunità di utilizà in modu efficace u UAV, chì avemu ottenutu da altrò cun grande difficultà, per un bellu pezzu. Son Bush, aghju una riunione cun ellu. À quellu tempu, ùn era micca ufficialmente u primu ministru ancu, avemu avutu a riunione è aghju dettu: "Lutta contra u terrurismu, ùn ci hà ancu datu un drone o un SİHA". Allora Condoleezza Rice hà chjamatu u Sicritariu di Statu, "Ùn avete micca sempre". disse. "Consegnerete immediatamente un UAV in Turchia". Anu datu, ma ùn anu micca assicuratu chì stanu cun noi per un bellu pezzu. 48 ore. Ma chì Diu hà pietà di ellu, Özdemir Bey hà dichjaratu una mobilizazione. Anu prestu prestu u passu di u UAV. Inseme cù i zitelli, anu riesciutu in stu travagliu è ci hà salvatu da esse dipendente da l'esternu. UAV hà iniziatu. SİHA, Akıncı è infine a Mela Rossa. Di sicuru, spergu chì avà andemu ancu più in là cù HÜRJET è cusì ".

"Avemu principiatu u periodu di prughjetti domestici è naziunali in 2004"

Ricordendu chì cù e decisioni prese in u Cumitatu Esecutivu di l'Industria di Difesa in Maghju 2004, u presidente Erdoğan hà iniziatu u periodu di prughjetti domestici è naziunali invece di compra straneri, è hà cuntinuatu cusì:

"À a fine di i sviluppi chì cuminciaru dopu à sta decisione, u numeru di prughjetti di l'industria di difesa, chì era 62 in u nostru paese, hà righjuntu 750, è u numeru di cumpagnie di l'industria di difesa, chì era 56, hà righjuntu 2. Da induve à induve ? Cridendu ... Quandu simu ghjunti à u guvernu, i prughjetti di difesa cù un budgetu di circa 700 miliardi di dollari sò stati realizati. Oghje, sta figura hà più di 5,5 miliardi di dollari. Oghje, ùn hè micca pussibule per una sola cumpagnia di operare in ogni campu di l'industria di difesa. L'attività di sviluppu è di produzzione da parechji rami diffirenti cuntinueghjanu in tutti i settori, micca solu in SİHA. Avemu vistu è cuntinuemu à vede i benefici impurtanti di l'ambienti cumpetitivi in ​​u nostru sforzu per ghjunghje u megliu. Avà, aumentemu u nostru budgetu di l'industria di difesa à 60 miliardi di dollari cù i prughjetti chì u prucessu di offerta cuntinueghja ".

"Avemu ghjuntu à un livellu assai bonu per riduce a nostra dipendenza da fonti straniere"

Enfatizendu chì sta espansione purterà novi scuperte in ogni campu, da u numeru di cumpagnie à l'esportazioni, u presidente Erdoğan hà dettu chì l'industria hà dimustratu un grande sforzu finu à ghjunghje à questu puntu.

Esprimendu chì u budgetu annuale destinatu à a ricerca è u sviluppu in l'industria di difesa hè aumentatu da $ 49 milioni à più di $ 1.5 miliardi, u presidente Erdoğan hà dettu:

"L'esportazioni di u settore chì righjunghjenu un livellu record di 248 miliardi 2022 milioni di dollari per u 4 da 400 milioni di dollari hè ancu un signu di questu. Grazie à a nostra postura dritta è determinazione in l'industria di difesa domestica è naziunale, avemu ghjuntu à un livellu assai bonu per riduce a nostra dipendenza straniera. A nostra tarifa lucale era 20 per centu quandu avemu pigliatu l'uffiziu, ma l'aumentà à 80 per centu avà hè un successu storicu chì serà megliu capitu in u futuru per via di a so impurtanza. Oghje, l'industria di difesa turca hà righjuntu un livellu chì pò risponde à i bisogni di unità di sicurezza in ogni sughjettu da u disignu à u sviluppu, da a ricerca è u sviluppu à l'innuvazione è a produzzione di massa. Ùn simu più solu cù u veiculu, avà simu in munizioni. Avemu tutti i tipi. Avà ci sò richieste da noi per munizioni domestiche è straniere. Soddisfendu i bisogni purtati davanti à noi da e nostre operazioni in diverse geografie, dinò attraversu a nostra industria di difesa ".

Dichjarà chì si preparanu per l'ambienti di cummattimentu di u futuru mentre cuntinueghjanu i so prughjetti attuali è seguite i prugressi tecnologichi, u presidente Erdoğan hà dettu: "Semu particularmente felici chì i nostri prudutti di l'industria di difesa, chì sò usati cù successu da e nostre forze di sicurezza in u so domesticu è u so travagliu. operazioni internaziunali, cumincianu à piglià u so postu in l'inventarii di i paesi amichi ". disse.

Esprimendu chì anu da travaglià più duru per risponde à i bisogni di e forze di sicurezza in u locu è naziunale in terra, in aria, in mare è in u ciberspaziu, u presidente Erdoğan hà dettu: Sistema di difesa aerea cù u so aviò, elicotteru, SİHA, nave, veiculu blindatu, a guerra ilittronica è i sistemi di radar cù i so missili è munizioni è sistemi laser.Dissi ch'elli ùn si fermanu finu à purtà Turchia à u locu chì merita in u mondu senza lascià alcuna lacuna cù e so armi elettromagnetiche.

"I nostri SİDA, cum'è i nostri SİHA, anu cuminciatu à esse seguitu cù invidia in u mondu"

U presidente Erdogan hà dettu:

"U livellu chì avemu ghjuntu hè di sicuru impurtante, ma ci hè ancu assai travagliu chì avemu da fà per superà l'embargamenti impliciti è aperti contr'à u nostru paese. A sicurità di a patria turchina hè diventata assai più impurtante in questu periodu criticu in quale simu. Questa hè a necessità daretu à u travagliu chì facemu per u nostru paese per avè una marina più forte è dissuasive. Averemu ancu questi? Ùn vi preoccupi, avemu da successu è avemu da successu diversificà. Perchè, in generale, ùn ci hè più un sistema di difesa cullettiva o attaccu. Avemu da ottene questu per diversificà. Finu a data, avemu purtatu assai prudutti à u nostru esercitu cum'è i nostri MİLGEM, navi di sbarcu di cisterna anfibie, navi di intelligenza, navi di salvata sottumarini, navi di pattuglia di classe Tuzla, barche di guardia costiera, barche di pattuglia veloce è barche SAT. Semu diventati unu di i paesi principali di u mondu in questu campu appliendu cù successu l'esperienza chì avemu guadagnatu da i Veiculi Aerei Unmanned à i veiculi marittimi senza pilota. I nostri SİDA, chì avemu sviluppatu à u livellu tecnologicu più avanzatu, anu cuminciatu à esse seguitu cù invidia in u mondu, cum'è i nostri SİHA.

"U fattu chì Turchia hè unu di i 10 paesi chì cuncepiscenu, sviluppanu, custruiscenu è mantene a so propria nave ùn hè micca un slogan seccu, hè un successu per esse fieru". U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì stu successu hè statu ottenutu cù a cooperazione esemplare di u Ministeru di a Difesa Naziunale, u Ministeru di l'Internu, a Presidenza di l'Industrie di a Difesa, i cantieri navali militari è civili, centinaie di subcontrattori, PMI, università è centri di ricerca.

Rimarchendu chì cù ogni prughjettu chì anu finitu è ​​vistu u risultatu, a so determinazione è eccitazione anu aumentatu ancu di più, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu stabilitu u 2023 cum'è una tappa per parechji prughjetti in l'industria di difesa.

U presidente Erdoğan hà dettu: "Oghje, avemu cuminciatu à implementà i nostri prughjetti giganti cù u calendariu 2023, unu per unu. A nostra nave di rifornimentu navale è di supportu di cummattimentu Derya, chì serà a seconda nave più grande di u nostru paese, u nostru sottumarinu Piri Reis, è a nostra prima fregata di classe di stivaggio Istanbul seranu messe in serviziu di novu questu annu, sperendu. Semu in anticipu in i sistemi di difesa aerea in prughjetti chì portanu a nostra forza aerea in cima, in particulare i nostri Aerei di Combattimentu Naziunale ". disse.

A nave TCG Anadolu serà aperta à a visita publica

Enfatizendu chì avarà parechje bona nutizia in u campu di l'industria di difesa in i prossimi mesi, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"Tutti duverebbe vede è accettà u fattu chì a sicurità di una Turchia più forte è crescente principia avà al di là di e so fruntieri. Cù sta capiscitura, avemu da cuntinuà à aumentà u numeru di tali prughjetti per prutege è sviluppà l'interessi di u nostru paese in l'arena internaziunale. Custruiremu u Seculu di Turchia seguendu a strada sicura chì a nostra industria di difesa hà allughjatu a strada per noi. Vogliu chì e navi chì avemu cumissionatu è tagliate a lamiera per esse benefiziu per u nostru paese, u nostru esercitu è ​​​​u nostru Cumandamentu di e Forze Navali. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione è l'equipaggiu di i nostri navi ".

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'ellu vulia annunzià un'altra nutizia à a nazione in questa occasione è hà dettu: "Tireremu TCG Anadolu da quì à Sirkeci è apreremu a nostra nave TCG Anadolu à u nostru populu in Sirkeci. Vulemu chì u nostru populu vene à visità a nostra nave TCG Anadolu. Ùn siamu micca solu fieru, damu à u nostru populu l'uppurtunità di esse fieru di TCG Anadolu cum'è nazione ". disse.

Anu principiatu u so duvere pigliendu un ghjuramentu.

A prima nave SIHA in u mondu TCG Anadolu hè intrutu in l'inventariu

Dopu u so discorsu, u presidente Erdoğan hè statu prisentatu cù rigali da İsmail Demir, presidente di l'Industrie di Difesa, è Metin Kalkavan, presidente di u Cunsigliu Esecutivu di SEDEF Shipyard, per commemorare u ghjornu.

TCG Anatolian Commander Naval Staff Colonel Erhan Albayrak, chì hà ricevutu u certificatu di ingressu di serviziu è u flan di cumandante da u presidente Erdoğan, hà pigliatu u ghjuramentu di a nave è hà iniziatu u so duvere. Dopu chì u persunale hè statu mandatu à a nave, a flange di u cumandante hè stata chjappata nantu à TCG Anadolu.

Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, Presidente di l'Industria di Difesa İsmail Demir, Cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu è Presidente di u Cunsigliu Esecutivu di SEDEF Shipyard Metin Kalkavan hà tenutu discorsi in a cerimonia, induve u Presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Mustafa. Şentop, Vicepresidente Fuat Oktay, Vicepresidente di a Gran Assemblea Nazionale Turca Celal Adan, Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank, u presidente di u MHP Devlet Bahçeli, u vicepresidentu di u partitu AK Binali Yıldırım, u presidente di u partitu di a Grand Union Mustafa Destici, u presidente di u partitu di Welfare Fatih Erbakan. , U presidente di HUDA PAR Zekeriya Yapıcıoğlu è u presidente di u Partitu Democraticu Önder Aksakal, l'ex presidente di u Parlamentu İsmail Kahraman, u direttore di cumunicazione presidenziale Fahrettin Altun, presidenza Sözcüü İbrahim Kalın, guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya, presidente di u Cunsigliu di BAYKAR Selçuk Bayraktar è u livellu di cummandu TAF anu participatu ancu.

In a cerimonia, u vicepresidentu Oktay, u vicepresidentu di u Partitu AK Yıldırım è u ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank posanu per una foto di souvenir cù i membri di a stampa.

U presidente Erdoğan hà assistitu dopu à a Cerimonia di Taglio di Lamiera di New MİLGEM Frigates. Quì, u presidente Erdoğan è i capi di i partiti pulitichi chì participanu à u prugramma anu ancu tagliatu fogli di metallo.

Dopu à a ceremonia, u presidente Erdoğan hà posatu per una foto di souvenir cù i capi di i partiti pulitichi chì formanu l'Alianza Populare davanti à TCG Anadolu, è dopu hà fattu osservazioni nantu à a nave.