Integrazione di DXtrade CFD Platform cù Brokeree Liquidity Bridge

cummirciante suciale
cummirciante suciale

Epoche di piattaforme multiple anu a priorità. Integrazione di a piattaforma CFD DXtrade cù Brokeree Liquidity Bridge

Un fornitore di tecnulugia fora di a scatula per i brokers multi-asset. Soluzioni di brokerhà annunziatu l'integrazione di e so soluzioni di liquidità core cù a piattaforma di cummerciale DXtrade CFD sviluppata da Devexperts. DXtrade hè una famiglia di piattaforme multi-attivu è brokers agnostici chì travaglianu cù brokerages chì offrenu forex, criptocurrency è CFD trading.

I CFD DXtrade presentanu una quantità di API di l'industria per chì i brokers ponu facilmente integrà in tutte e so operazioni di brokerage, cumprese u so KYC preferitu, u portale di u cliente o u fornitore di pagamentu.

In l'ultimi anni, Brokeree Solutions hà sviluppatu soluzioni per l'infrastruttura di punta chì allarganu e capacità di intermediazione di i participanti corporativi per operare in diversi ecosistemi di cummerciale. Brokeree, à i brokers Cummerciu suciale è furnisce e principali piattaforme d'investimentu cross-server cum'è PAMM. A prossima integrazione di Liquidity Bridge hè a prima soluzione multipiattaforma di a cumpagnia.

Cù sta integrazione, prima dispunibile solu per l'intermediazione MetaTrader Ponte di liquiditàdiventa una soluzione multipiattaforma. Avà, tutti i broker CFD DXtrade anu accessu à a tecnulugia più avanzata di raccolta di liquidità.

L'app "plug and play" permette una integrazione rapida una volta chì tuttu hè stallatu, senza sviluppu supplementu o persunalizazione necessariu per ogni broker.

Liquidity Bridge hè una soluzione cumpleta pensata per gestisce grandi quantità di liquidità da diverse fonti. U stabilimentu pò cunnette parechji fornituri di liquidità à a piattaforma di cummerciale, permettendu cusì à u broker di sintonizà l'esekzione cummerciale. Cù sta tecnulugia, i brokers ponu furnisce qualsiasi mudellu di cummerciale, cumpresu a gestione di risichi internu, capitali hibridi A / B, DMA, ECN o STP puri.

"Evaluemu constantemente e novi tendenze in l'industria è prestemu una attenzione speciale à a dumanda di i clienti. Avemu vistu alcuni brokerages permettenu à i so clienti di sceglie trà una varietà di piattaforme. Partendu da Liquidity Bridge, avemu u scopu di rende tutte e nostre tecnulugia chjave dispunibili à i brokers chì travaglianu cù e piattaforme principali ", hà dettu Andrey Kamyshanov, Co-Fundatore è Managing Partner di Brokeree Solutions.

"Pruvemu di fà a nostra piattaforma DXtrade u più flessibile pussibule per i brokers. Questu hè soprattuttu impurtante per quelli chì ùn cercanu micca un pacchettu solu solu è volenu esse capace di sceglie i so propri venditori, cum'è fornitori di liquidità o portali di clienti, per sviluppà una offerta unica per i so clienti ", disse Jon Light. Capu di i Prodotti OTC in Devexperts.