L'esportazioni di prudutti agriculi da a regione di l'Egeu anu superatu 7 miliardi di dollari

Secchio pieno di limoni durante la raccolta del limone in Sicilia
L'esportazioni di prudutti agriculi da a regione di l'Egeu anu superatu 7 miliardi di dollari

L'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu, chì hè u capu in l'esportazione di prudutti agriculi in Turchia, aghjunghjenu un novu ligame à a so catena di successu aumentendu l'esportazione di prudutti agriculi à 1 miliardi 7 milioni di dollari in l'ultimu annu 98. L'esportatori di prudutti agriculi di l'Egeu facenu passi fermi versu 10 miliardi di dollari.

Mentre a Turchia hà esportatu 1 miliardi di dollari in l'ultimu annu, l'esportatori di l'Egeu rapprisentanu u 34 per centu di l'esportazioni di prudutti agriculi di Turchia.

Mentre chì 7 di i 6 sindicati agriculi sottu u paraplu di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu anu sappiutu aumentà e so esportazioni in l'ultimu annu, l'Associazione d'Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu hà dimustratu un rendimentu chì mantene e so figuri d'esportazione.

I capi di l'espurtazioni eranu prudutti acquatici è prudutti animali

L'Associazione di Esportatori di Pesche è Animali di l'Egeu, chì rapprisenta u 40 per centu di l'esportazioni di Turchia in u settore di l'acquacultura è di i prudutti d'animali, hà mantinutu a so dirigenza di l'esportazione trà i settori agriculi sottu u paraplu di EİB cù una esportazione di 1 miliardi 625 milioni di dollari.

U scopu di frutti freschi, ligumi è prudutti hè di 1 miliardi di dollari

L'Associazione Exportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu (EYMSİB), u capu di Turchia in l'Esportazione di Frutta è Verdura, hà aumentatu e so esportazioni da 7 miliardi 1 milioni di dollari à 216 miliardi 1 milioni di dollari cù un aumentu di 296 per centu. EYMSİB hà aumentatu e so esportazioni da 2023 milioni di dollari à 36 milioni di dollari in u primu trimestre di u 272, cun un aumentu di 322 per centu. Mantenendu stu ritmu, EYMSİB hà u scopu di purtà 2023 miliardi di dollari di valuta straniera in Turchia à a fine di u 1.

Un'altra unione in l'Associazione di Esportatori di l'Egeu chì superava a soglia di 1 miliardi di dollari in u settore agriculu era l'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oleosi è Prodotti Egei. L'esportatori di grani, legumi è oleosi di l'Egeu, chì anu sappiutu aumentà e so esportazioni di 41 per centu in l'ultimu annu, anu saltatu da 765 milioni di dollari à 1 miliardi 81 milioni di dollari.

L'Associazione Esportatori di Tabacco Egeu, chì riunisce tutti l'esportatori di tabacco in Turchia sottu u so tettu, hà aumentatu e so esportazioni da 1 milioni di dollari à 10 milioni di dollari cù un aumentu di 798 per centu in l'ultimu periodu di 877 annu.

L'associazione di esportatori di carta di mobili è di prudutti forestali di l'Egeu, chì hè u capu di Turchia in l'esportazione di parechji prudutti forestali non-legnu, in particulare u timu è l'alloru, di quale Turchia hè u capu mundiale in l'esportazioni, hà dimustratu un rendimentu d'esportazione di 871 milioni di dollari. EMKOİB hà u scopu di superà a soglia di 2023 miliardi di dollari à a fine di u 1.

L'Associazione esportatori di frutti secchi è prudutti di l'Egeu, chì hè duminata da uvetta senza sementi, fichi secchi è esportazioni d'albicocca secca è hè u capu di l'esportazioni di frutti secchi in Turchia, hà sappiutu mantene a figura di l'esportazione di l'annu passatu mentre ottene una esportazione di 870 milioni di dollari.

L'esportazioni d'oliu d'aliva è di oliu d'aliva si vanu versu 1 miliardi di dollari

L'Associazione di l'Esportatori d'Olivu è di l'Oliu di l'Egeu crea ogni mese una nova storia di successu in cunvertisce l'altu rendimentu di a stagione 2022-2023 in valuta straniera. EZZİB, chì hà aumentatu e so esportazioni da 2023 milioni di dollari à 215 milioni di dollari cù un aumentu di 75 per centu in u primu trimestre di u 238, hà ancu aumentatu e so esportazioni da 1 milioni di dollari à 121 milioni di dollari cù un aumentu di 225 per centu in l'ultimu 498- periodu di l'annu. U settore di l'aliva è l'oliu d'aliva hà righjuntu un livellu d'esportazione di 675 milioni di dollari in tutta a Turchia. L'obiettivu per l'esportazioni di liquidi d'oru è d'alivi da tavola hè statu determinatu à superà 2023 miliardi di dollari à a fine di u 1.

Opinioni

Eskinazi; "L'OIZ Specializati Basati in l'Agricultura porranu 10 miliardi di dollari in esportazioni"

Dichjarà chì sò u più grande fornitore di u mondu in i settori di i prudutti acquatici, l'alivi è l'oliu d'aliva, i prudutti di frutti è vegetali, frutti secchi, tabacco, prudutti forestali non-legnu è sementi d'oliu, u presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di Exportatori Egei Jak Eskinazi hà dettu chì cù 4 zone industriali organizzate specializate basate in l'agricultura sò state stabilite in Izmir. Ellu hà dichjaratu ch'elli prevegnu un novu impulsu in i settori di a serre, di e piante aromatiche medicinali, di e piante ornamentali è di i prudutti lattichi è chì, grazie à TDİOSBs, l'agricultura di a Regione Egea. l'esportazioni di i prudutti ghjunghjeranu à u scopu di 10 miliardi di dollari in i prossimi 3 anni.

Aviò; "A cooperazione pruduttori-esportatori porta successu"

Toccu à u fattu chì tutti i settori agriculi in l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu sò in una intensa cooperazione cù l'agricultori, u Vicepresidentu di u Coordinatore BEI è u presidente di l'Associazione Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu Hayrettin Ucak hà dettu chì sta cooperazione hà purtatu successu in l'esportazioni è chì a figura di l'esportazioni. di a Regione Egea hà righjuntu 1 billion in l'ultimu annu. Ellu hà dichjaratu chì sta cooperazione si trova daretu à l'aumentu di u dollaru. Ucak hà aghjustatu chì anu u scopu di esportà 1 miliardi di dollari à a fine di u 2023, mantenendu u tassu di crescita di 18 per centu in l'esportazioni di frutta è verdura fresca in u primu trimestre di u 2023.

luce; "U successu di l'esportazione in i prudutti agriculi hè un indicatore di sustenibilità"

Sottulineendu chì a chjave per l'esportazione in u settore agriculu hè di fà una produzzione senza residui in cunfurmità cù e richieste di i paesi cumpratori è di i mercati di a catena, u Coordinatore di l'Associazione Organica è Sostenibilità di l'Esportatori di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti Egei, Mehmet Ali Işık, hà dettu chì U successu di a Regione Egea in l'esportazioni di prudutti agriculi si trova in a pruduzzione orientata à a sustenibilità.Ellu hà dichjaratu chì per u successu in questu sensu per esse permanente, sò in forte cumunicazione cù esportatori, università, fabricatori, publicu, istituzioni di cuntrollu, ricerca. istituti è tutti i ligami di a catena, è chì sò travagliendu per prumove u successu in l'esportazioni.

Creta; "Continuemu à risponde à i bisogni di proteine ​​​​di u mondu"

Informendu chì rispondenu à i bisogni di a proteina di u mondu cù prudutti acquatici, carne di pollame, ova, latticini, meli è altri prudutti, Bedri Girit, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Aquaculture è l'Animali di l'Egeu, hà dettu ch'elli sò u capu di l'esportazione in u settore agriculu. in a Regione di l'Egeu cù una esportazione di 2022 miliardi di dollari in 1. Hà nutatu chì anu determinatu a so strada stradale per aumentà e so esportazioni à 6 miliardi di dollari in 2023, è chì anu da cuntinuà à risponde à i bisogni di a proteina di u mondu prumove per mezu di e fiere, delegazioni cummerciale è prughjetti TURQUALITY.

Ozturk; "Avemu u scopu di esportà 1 miliardi di dollari"

Enfatizendu chì u settore di cereali, legumi, oleosi hè in una pusizione di punta in l'esportazioni di u settore di l'alimentariu, Muhammet Öztürk, presidente di l'Associazione esportatori di cereali, legumi, oleosi è prudutti di l'Egeu, hà dettu chì l'esportazioni di u settore da a Regione Egea anu superatu. 2022 miliardi di dollari per a prima volta à a fine di u 1, è chì e so esportazioni aumenteranu da 2023% in u primu trimestre di u 36. Hà dichjaratu ch'elli anu riesciutu à aumentà 2023% è chì anu u scopu di cuntribuisce 1 miliardi di dollari à u Esportazioni di prudutti agriculi di a Regione Egea à a fine di u 3.

Umur; "U nostru scopu in l'esportazioni hè di ghjunghje à 1 miliardi di dollari"

L'Associu di l'Esportatori di Tabacco Egeu, chì hà righjuntu una cifra d'esportazione di 2014 miliardi 1 milioni di dollari in 45, ma hè cascata daretu à sta cifra di l'esportazioni in l'anni dopu, hà vultatu l'agulla in l'esportazioni in 2023. Dichjarà chì anu aumentatu e so esportazioni da 1 milioni di dollari à 11 milioni di dollari cù un aumentu di 746 per centu in l'ultimu periodu di 826 annu, Ömer Celal Umur, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Tabacco Egeu, hà dettu chì cù prughjetti orientati à a sustenibilità aumentà e so esportazioni da 2023 milioni di dollari à 34 milioni di dollari cù un ritmu di crescita di l'exportazione di 159 per centu in u primu trimestre di u 212. Hà enfatizatu chì anu u scopu di superà 2023 miliardi di dollari in l'espurtazioni à a fine di u 1.

Er; "Avemu battendu i record storichi in l'esportazioni d'oliva è d'oliu d'aliva"

Türkiye hà fattu investimenti maiò in u settore di l'alivu dopu à u 2002. Aumentò a so esistenza da 90 milioni d'alivi à 192 milioni. Sottulineendu chì l'alivi piantati in Turchia in l'ultimi 20 anni anu participatu à a pruduzzione è cusì un rendimentu di 2023 mila tunnellate d'oliu d'oliva è 421 mila tunnellate d'alivi da tavola hè statu ghjuntu in u 735, Davut Er, presidente di l'Oliva Egea è Olive Oil Exporters Association, hà dettu chì l'aumentu di u rendiment hà attivatu l'espurtazioni è chì e so esportazioni aumenteranu da 2023 per centu in u primu trimestre di u 215. Hà nutatu chì cù un aumentu di 75%, da 238 milioni di dollari à 2012 milioni di dollari, anu avutu. hà righjuntu u putenziale di duppià u record di l'exportazione d'oliu d'aliva di 13 mila tunnellate in 92/2023 in 2023, è chì u settore hè in una pusizioni di purtà 1 miliardi di dollari di valuta straniera in Turchia per a prima volta in a so storia in XNUMX.

Thunder; "Semu u capimachja in l'esportazione di prudutti forestali micca di legnu"

Ali Fuat Gürle, presidente di l'Associu di l'Esportatori di Papere è Prodotti Forestali di l'Egeu, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu u 55 per centu di l'espurtazioni di Turchia in l'esportazione di prudutti forestali chì ùn sò micca di legnu, in particulare l'alloru, u timu è a salvia, è hà purtatu 116 milioni di dollari di valuta straniera. in Turchia, hà mintuatu chì i so cuntatti cuntinueghjanu cù u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta per sviluppà prughjetti cumuni per aumentà l'espurtazioni, mentre ch'elli fucalizzanu ancu in u marketing cù fieri, delegazioni cummerciale, prughjetti URGE è prughjetti TURQUALITY.