L'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu sustenenu l'imprenditori di e donne in a Zona di Terremotu

L'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu sustenenu l'imprenditori di e donne in a Zona di Terremotu
L'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu sustenenu l'imprenditori di e donne in a Zona di Terremotu

L'Associazioni d'Esportatori di l'Egeu (EIB) estende una manu d'aiutu à e donne intraprenditrici in l'area di disastru cù u Programma di Mentoring EIB Export-Up. U presidente di u Coordinatore di l'Exportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà enfatizatu chì anu dedicatu tuttu u so travagliu à guarì e ferite di u terrimotu da a matina di u 6 di ferraghju è hà dettu: "Cum'è Associazioni di Esportatori di l'Egeu, avemu ottenutu permessu da u nostru Ministeru di Cummerciu per aduprà u nostru 6 milioni di risorsa di lira cum'è aiutu in natura in u primu locu. Da u primu mumentu finu à oghje, ùn ci hè micca un minutu chì ùn avemu micca travagliatu per un terrimotu. Avemu bisognu di e donne chì piglianu a rispunsabilità di u prugressu di u nostru paese, di a pulifunia, di a demucrazia. Noi, cum'è BEI, assumemu un rolu di primura per assicurà a parità di genere in Turchia. Perchè a nostra missione principale hè di sustene u sviluppu durevule ". disse.

BEI, GAİB è EGİKAD uniscenu forze

U presidente Eskinazi hà dettu: "Strutture cullettive chì ghjunghjenu à centinaie di imprenditrici donne sparse orizzontalmente in e nostre 11 pruvince in l'area di disastru, micro-esportazione à l'esteru, travagliendu in prudutti istituzionalizati, geograficamente indicati, pruducia prudutti sustinibili è di valore aghjustatu, chì tenenu certificati organici internaziunali, trattanu. cù e-commerce è e-export.disponibili. Vulemu esse più forte è gestisce u prucessu. Dunque, cuncepiremu u novu periodu di u nostru prugramma di mentoring per l'esportazione BEI, chì hè un mudellu per a Turchia, in cuuperazione cù l'Associazioni d'Esportatori di l'Anatolia Sud-Est (GAİB) è l'Associazione di e donne d'affari di l'Egeu (EGİKAD) per e nostre 11 donne. imprenditori in 11 pruvince chì e so attività cummerciale sò state interrotte ". disse.

Spieghendu ch'ellu hà guidatu à Gözde Support, unu di i rapprisentanti femminili di l'industria tessili, per 6 mesi in u primu periodu di u Prughjettu di Mentoring Export-Up, Eskinazi hà dettu: "U nostru benefiziu hà pruduciutu u gruppu di prudutti tessili intelligenti, chì ùn avia micca. hè statu pruduciutu in Turchia prima, per dui anni per via di studii di R&D. Duranti a mo mentoria, aghju cuntribuitu à u prucessu di sviluppu di u produttu esaminendu i campioni di mostra di a so cumpagnia durante e negoziazioni. In più di u travagliu di u nostru beneficiariu nantu à i tessili intelligenti, hà da piglià un rolu attivu in u mercatu di i Stati Uniti in u risultatu di l'appruvazioni di e so applicazioni per a registrazione di nomi in i Stati Uniti in u prossimu periodu ". usatu e frasi.

"U nostru prugramma di mentoring Export-Up hà scrittu storie di successu per trè anni"

Ricordendu chì l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu hà firmatu u Pactu Globale di l'ONU, a più grande iniziativa di sustenibilità di u mondu, per a prima volta trà l'Associazioni di Esportatori in Turchia in u 2019, u presidente Eskinazi hà cunclusu e so parolle cusì:

"Cum'è a prima associazione di esportatori à diventà un membru di u Pactu Globale, avemu annunziatu chì simu firmatari di i Principii di Empowerment di e Donne WEP, una iniziativa cumuna di u Pactu Globale è di l'ONU Women, in 2022. Unu di i principii primari di Global Compact per circa 5 anni; Gestemu parechji prucessi ligati à l'ugualità di genere è l'empowerment di a forza di travagliu femminile. Unu di i più impurtanti di stu prucessu; U nostru prugramma di mentoring Export-Up, u primu prugramma di mentoring orientatu à l'esportazione per e donne è i ghjovani imprenditori in Turchia, hà scrittu storie di successu dapoi trè anni. Semu tramindui una di l'istituzioni cù a più alta rappresentanza di a forza di travagliu femminile in Turchia è una di l'istituzioni cù a più alta rappresentanza femminile in u Cunsigliu di Amministrazione. Tutti i nostri membri di u Cunsigliu assumenu un rolu attivu in l'ONG in relazione à i diritti di e donne ".

Apprezzendu u Prughjettu di Mentoring di Export-Up di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu per u sustegnu furnitu à i sopravvissuti di u terremotu di l'imprenditori, u presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Anatolia Sud-Est, Fikret Kileci, hà dettu: "L'Associazioni di Esportatori di l'Egeu ci anu datu forza è speranza cù u so sustegnu dapoi u primu postu. ghjornu di u terrimotu. Hanu fattu un sforzu extra mentre mostranu u megliu esempiu di sulidarità di e donne, in particulare per e donne intraprenditrici chì operanu in a nostra regione. L'azzione hè stata fatta per travaglià in u scopu di u prughjettu di l'Export-Up Mentorship per sustene e donne prupietarie di l'imprese chì anu patitu danni materiali è morali per via di u terrimotu in a regione ". disse.

Kileci hà dichjaratu ch'elli anu vistu assai travaglii riesciuti è benefizii cù u prugettu finu à avà è hà dettu: "Speremu di vede i stessi effetti pusitivi per e donne intraprenditrici chì anu avutu difficultà per via di u terrimotu. Vogliu sprime a mo gratitùdine à Jak Eskinazi, u presidente di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu, chì ùn hè micca statu indifferente à l'evoluzione in a regione è hà fattu chì e donne intraprenditori in a nostra regione sentenu chì ùn sò micca solu cù stu prughjettu di sulidarità significativu, è tutti i so cumpagni chì anu cuntribuitu, è vogliu chì u prughjettu Export-Up Mentorship sia benefiziu per e nostre donne in a regione di u terrimotu. disse.

A scadenza di a candidatura hè u 14 d'aprile

Seray Seyfeli, Vicepresidente di l'Associazione di l'Esportatori di Prêt-à-Porter è di l'Abbigliamentu Egeu, hà dettu:

"Betül Buzludağ Aydemir, u nostru beneficiariu, chì aghju guidatu per 6 mesi in u primu mandatu, hà lasciatu a vita corporativa è hà cuminciatu à spuntà a so iniziativa nantu à i prudutti tessili è promozionali in 2015. Grazie à Export-Up, hà cuminciatu à pruduce i prudutti di parechje cumpagnie naziunali è internaziunali in Turchia è à riceve ordini da e filiali internaziunali di sti cumpagnie. In a nova fase di u nostru prugramma Export-Up, i rapprisentanti di u mondu cummerciale Izmir offreranu servizii di mentoring à 11 donne intraprenditrici in a zona di u terrimotu per rinvià à l'esportazione cù furmazione, cunsulenza è spartera di sperienza. L'accoppiamenti beneficiari-tutore si feranu in cunfurmità cù i campi d'attività è i bisogni di e nostre imprese donne. Cumpiteremu u nostru prucessu di candidatura u 14 d'aprile di u 2023 ".

"Vulemu una era induve e donne sò empowered"

Seyfeli hà dettu: "Mentre a Turchia hà firmatu una esportazione di 2022 miliardi di dollari in 254, e nostre pruvince in a zona di u terrimotu, chì hè a basa impurtante di produzzione è esportazione di u paese, anu aumentatu e so esportazioni da 2022 miliardi di dollari à 4 miliardi di dollari in 19,6 cù un aumentu di 20,5%. Dopu à u terrimotu, l'espurtazioni di 11 pruvince sò diminuite da 42 miliardi 1 milioni di dollari à 707 milioni di dollari cù una diminuzione di 985 per centu in ferraghju, è diminuite da 20 per centu da 1 miliardi 997 milioni di dollari à 1 miliardi 590 milioni di dollari in marzu. E nostre donne in a zona di u terrimotu anu travagliatu nantu à u campu di ghjornu è di notte in prima linea da u 6 di ferraghju, è cercanu di cuntinuà a so attività cummerciale cun grande difficultà. Vulemu una era induve e donne sò empowered ". disse.

Dui prughjetti internaziunali di l'Unione Europea per e donne da EGİKAD

Şahika Aşkıner, presidente di l'Associazione di e donne d'affari di l'Egeu (EGİKAD) è membru di u Cunsigliu di Audit di l'Associazione di l'Esportatori di Abbigliamento Egeu Ready-to-Wear è Apparel, hà dettu: "In quantu EGİKAD, realicemu dui prughjetti di l'Unione Europea Internaziunale per e donne. U nostru prughjettu internaziunale "Mira-Creative Women in Labor Market", realizatu in cunjunzione cù l'Università di l'Ecunumia di Izmir da EGIKAD, u primu di quale hè u coordinatore di l'Uffiziu di u Governatore di Izmir, dura dui anni cù i nostri partenarii di u Portugallu, L'Inghilterra è a Romania. usatu e frasi.

Dichjarà chì anu urganizatu assai furmazioni pilotu cù u prughjettu Mira, Aşkıner hà dettu: "Avemu datu furmazione à l'imprenditori di l'Inghilterra, u Portugallu è a Romania, è ancu à tutti l'imprenditori chì anu participatu à u prugettu da Turchia, in l'Università di Economia di İzmir. U nostru altru prughjettu, u nostru Prughjettu DAS (Digital Age Skills), chì hè coordinatu da EGİKAD, cuntinueghja cù successu cù i nostri partenarii di Lituania, Grecia, Bulgaria è Spagna, chì realicemu per e donne in casa per amparà di più nantu à a digitalizazione è acquistà cumpetenze digitale. ." disse.

Aşkıner hà dettu: "Cum'è e donne di l'Egeu, simu fieri di ghjunghje à più donne intraprenditrici ogni annu è di aumentà u numeru di donne imprenditrici chì sustenemu. Trà i nostri membri EGİKAD, avemu membri esportatori donne cù anni di sperienza, principalmente in ready-to-wear. Cum'è una persona d'affari cù 30 anni di storia di l'esportazione, chì hà travagliatu in parechji campi, cumpresu u Cumitatu di Sviluppu di Strategie di Mercatu Stranieru in u BEI, è ancu u Vicepresidente di a Càmera di Cummerciu è Industria Italiana di Izmir, aghju vulsutu per principià à l'esportazione da u primu ghjornu ch'e sò statu elettu cum'è presidente di EGIKAD, aghju intesu un prughjettu per inizià e nostre donne intraprenditrici per l'esportazione, per sviluppà i so cuntatti à l'estero, per presentà l'associazioni di donne d'affari di diversi paesi è per permette fà B2Bs. Sò prontu à riflette tutta a mo sperienza è a reta di cumunicazione à u nostru prughjettu di Mentorship Export-Up BEI è à fà tuttu ciò chì possu per e nostre imprenditrici in a zona di u terremotu. disse.

9 per centu cuntribuzione à l'esportazioni di u paese

Quandu l'espurtazioni di 9 pruvince, chì avianu una parte di 11 per centu in l'espurtazioni di Turchia è hà causatu una grande distruzzione, sò analizate nantu à a basa di settori, i cereali, i legumi, i semi oleosi sò in cima cù una esportazione di 3 billion 490 million dollars.

L'industria tessili, chì hè diventata u campionu di l'esportazioni purtendu 2021 miliardi 3 milioni di dollari di valuta straniera in Turchia in 363, hè diventata u settore di i partenarii principali cù esportazioni cù u so rendimentu di 2022 miliardi 3 milioni di dollari in 325.

L'industria di l'acciaio hà seguitu sti dui settori cù una esportazione di 2 miliardi 792 milioni di dollari. Mentre l'industria chimica esportava 2 miliardi 180 milioni di dollari, l'industria di i tappeti hà purtatu 1 miliardi 910 milioni di dollari di valuta straniera in Turchia. I settori di frutta fresca, verdura è frutti è verdura eranu trà i settori chì anu passatu u limitu di 1 billion dollars cù 107 billion 1 million dollars. U settore di u mobili hà seguitu questi settori cù una esportazione di 926 milioni di dollari.