L'esportatori di cereali di l'Egeu, legumi, semi oleosi, anu aumentatu e so esportazioni 4 volte in l'ultimi 4 anni

L'esportazioni di cereali di l'Egeu, legumi, semi oleosi, esportatori anu aumentatu multiplici in l'ultimu annu
L'esportatori di cereali di l'Egeu, legumi, semi oleosi, anu aumentatu e so esportazioni 4 volte in l'ultimi 4 anni

L'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oleaginosi è Prodotti di l'Egeu (EHBYİB) hà aumentatu e so esportazioni 4 volte in l'ultimi 4 anni è hà sappiutu superà a soglia di 1 miliardi di dollari.

Parlendu à a riunione di l'Assemblea Generale Finanziaria di l'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oliari è Prodotti di l'Egeu tenuta in l'Associazione di Esportatori di l'Egeu, u presidente di u Cunsigliu di EHBYİB, Muhammet Öztürk, hà dettu: Aumentà a cooperazione cù l'esportatori è tutte e parti interessate per aumentà l'esportazioni. di i so settori in una manera sustinibili in u primu annu di u so mandatu è per truvà suluzioni à i prublemi sperimentati.Ellu disse chì travaglianu duramente per questu.

L'obiettivu di l'esportazione per u 2023 hè di 1,1 miliardi di dollari

Öztürk, chì hà spartutu chì l'industria di cereali, legumi è oleosi hà esportatu 2022 miliardi di dollari in tutta a Turchia in 11,4, hà dettu: "Cumu l'industria di i cereali di l'Egeu, i legumi oleaginosi, avemu aumentatu e nostre esportazioni da 2022 milioni di dollari à più di 47 miliardi di dollari in 682, cù un aumentu di 1 per centu. Avemu riesciutu à esse a 1a unione di l'esportatori chì hà superatu u limitu di 6 miliardi di dollari sottu u paraplu di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu. Continueremu à travaglià, pruduce è esportà cù tutte e nostre forze per aumentà u voluminu di l'esportazione di 1 miliardi di dollari di u nostru settore in i periodi à vene. U nostru scopu per u 2023 hè di purtà 1,1 miliardi di dollari di valuta straniera à u nostru paese ", disse.

U settore di l'oliu vegetale hà fattu 100 dollari per ogni esportazione di $ 61.

Esprimendu chì anu una larga gamma di prudutti è chì ogni settore hà una grande cuntribuzione à l'esportazioni, Öztürk hà sintetizatu a ripartizione di l'esportazioni di u settore cum'è seguente; "I nostri esportatori di oliu vegetale anu fattu 100 dollari per ogni esportazione di $ 61 fatta da a nostra unione l'annu passatu. E nostre esportazioni di pasti è animali anu un momentu di crescita elevata, cun un aumentu di 67 per centu à 123 milioni di dollari, e nostre esportazioni di oleosi à 140 milioni di dollari cù un aumentu di 98 per centu, e nostre esportazioni di pasticceria di cioccolatu à 3 milioni di dollari cù un aumentu. di 48 per centu, è e preparazione di l'alimentariu à 25 milioni di dollari cù un aumentu di 41 per centu ".

L'esportazione di papaveru biancu in India apre dopu anni

Öztürk hà sottolineatu chì ci sò stati prublemi in l'espurtazioni à l'India, u più grande mercatu d'esportazione in l'esportazioni di papaveru biancu, è chì anu passatu assai tempu per pruvà à risolve questi prublemi. Avemu travagliatu annantu à l'esportazione di sementi di papaveru biancu in India, u nostru mercatu tradiziunale di esportazione, dapoi u 2016. L'India, u più grande cumpratore di papaveru biancu, di quale Turchia hè u capu mundiale in a produzzione è l'esportazione, hè diventata u quartu paese à quale i nostri membri di l'Unione esportanu più, cù una dumanda di 2022 milioni di dollari in 86. Continueremu a lotta per a continuazione ininterrotta di e nostre esportazioni di papaveri in u prossimu periodu ".

U prughjettu URGE hè in ghjuntu

Spieghendu chì anu iniziatu u so travagliu per u Prughjettu di Sviluppu di a Competitività Internaziunale (URGE), chì hè sustinutu da u Ministeru di u Cummerciu, chì furnisce u sustegnu à e cumpagnie esportatrici per raggruppà in l'arena internaziunale, sustene a so istituziunalisazione è aumentà a so cumpetitività, è aumentanu e cumpetenze d'esportazione di e cumpagnie, u presidente Öztürk hà invitatu à l'esportatori di granu, polsi, oleosi à participà à u Prughjettu URGE.

U prughjettu TURQUALITY hà radduppiatu l'esportazioni alimentari in i Stati Uniti

Öztürk hà spartutu a cunniscenza chì realizanu fiere, delegazioni di cummerciale settoriali, cumitati di compra, prughjetti URGE è TURQUALITY inseme cù 6 associazioni d'esportatori alimentari sottu u paraplu di l'Associazioni d'Esportatori di l'Egeu è cuntinuò e so parolle cusì; "Cù u nostru prughjettu Turkish Tastes Turquality, chì avemu realizatu cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu in u mercatu di i Stati Uniti è hà iniziatu u so secondu periodu di quattru anni, avemu realizatu travaglii assai successu. In i prudutti alimentari chì avemu introduttu in u nostru prughjettu, avemu aumentatu e nostre esportazioni in i Stati Uniti da 4 milioni di dollari à più di 700 miliardi 1 milioni di dollari in un periodu di 450 anni. In u 2022, cum'è u settore di i cereali, i legumi, i semi oleosi è i prudutti, avemu realizatu circa a mità di l'esportazioni di i prudutti alimentari di Turchia in i Stati Uniti, cù una esportazione di 708 milioni di dollari in i Stati Uniti. Avemu u scopu di aumentà l'esportazioni di i nostri cereali, legumi, industria di semi oleosi in i Stati Uniti sopra à 1 miliardi di dollari ".

U prughjettu di sviluppu di e relazioni di i membri hè statu lanciatu

Esprimendu ch'elli anu visitatu e cumpagnie membri di l'Associu di l'Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oleosi è Prudutti di l'Egeu, ascoltu i prublemi sperimentati da e cumpagnie, è dopu piglianu iniziative soprattuttu davanti à TIM è u Ministeru di u Cummerciu è seguitanu per risolve i prublemi. , Öztürk hà dumandatu à e cumpagnie esportatrici di sparte i so prublemi è i suggerimenti di suluzione cù u cunsigliu di direzzione.