L'esportatori di prudutti agriculi di l'Egeu avanzanu cù passi cunfidenti à 10 miliardi di dollari

L'esportatori di prudutti agriculi di l'Egeu avanzanu cù passi cunfidenti à miliardi di dollari
L'esportatori di prudutti agriculi di l'Egeu avanzanu cù passi cunfidenti à 10 miliardi di dollari

L'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu, chì hè u capu in l'esportazione di prudutti agriculi in Turchia, aghjunghjenu un novu ligame à a so catena di successu aumentendu l'esportazione di prudutti agriculi à 1 miliardi 7 milioni di dollari in l'ultimu annu.

Mentre a Turchia hà esportatu 1 miliardi di dollari in l'ultimu annu, l'esportatori di l'Egeu rapprisentanu u 34,5 per centu di l'esportazioni di prudutti agriculi di Turchia.

Mentre chì 7 di i 6 sindicati agriculi sottu u paraplu di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu anu sappiutu aumentà e so esportazioni in l'ultimu annu, l'Associazione d'Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu hà dimustratu un rendimentu chì mantene e so figuri d'esportazione.

I capi di l'espurtazioni eranu prudutti acquatici è prudutti animali

L'Associazione di Esportatori di Pesche è Animali di l'Egeu, chì rapprisenta u 40 per centu di l'esportazioni di Turchia in u settore di l'acquacultura è di i prudutti d'animali, hà mantinutu a so dirigenza di l'esportazione trà i settori agriculi sottu u paraplu di EİB cù una esportazione di 1 miliardi 625 milioni di dollari.

U scopu di frutti freschi, ligumi è prudutti hè di 1,5 miliardi di dollari

L'Associazione Exportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu (EYMSİB), u capu di Turchia in l'Esportazione di Frutta è Verdura, hà aumentatu e so esportazioni da 7 miliardi 1 milioni di dollari à 216 miliardi 1 milioni di dollari cù un aumentu di 296 per centu. EYMSIB hà aumentatu e so esportazioni da 2023 milioni di dollari à 36 milioni di dollari in u primu trimestre di u 272, cun un aumentu di 322 per centu. Mantenendu stu ritmu, EYMSİB hà u scopu di purtà 2023 miliardi di dollari di valuta straniera in Turchia à a fine di u 1,5.

Un'altra unione in l'Associazione di Esportatori di l'Egeu chì superava a soglia di 1 miliardi di dollari in u settore agriculu era l'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oleosi è Prodotti Egei. L'esportatori di grani, legumi è oleosi di l'Egeu, chì anu sappiutu aumentà e so esportazioni di 41 per centu in l'ultimu annu, anu saltatu da 765 milioni di dollari à 1 miliardi 81 milioni di dollari.

L'Associu di l'Esportatori di Tabaccu Egeu, chì riunisce tutti l'esportatori di tabacco in Turchia sottu u so tettu, hà aumentatu e so esportazioni di 1 per centu da 10 milioni di dollari à 798 milioni di dollari in l'ultimu periodu di 877 annu Turchia hè u capu mundiale in l'esportazioni di parechji non-. I prudutti di u boscu di legnu, in particulare u timu è l'alloru, u capu di Turchia, l'Associazione di l'Esportatori di i Mobili di l'Egeu è i Prudutti Forestali, hà dimustratu un rendimentu d'esportazione di 871 milioni di dollari. EMKOİB hà u scopu di superà a soglia di 2023 miliardi di dollari à a fine di u 1.

L'Associazione esportatori di frutti secchi è prudutti di l'Egeu, chì hè duminata da uvetta senza sementi, fichi secchi è esportazioni d'albicocca secca è hè u capu di l'esportazioni di frutti secchi in Turchia, hà sappiutu mantene a figura di l'esportazione di l'annu passatu mentre ottene una esportazione di 870 milioni di dollari.

L'esportazioni d'oliu d'aliva è di oliu d'aliva si vanu versu 1 miliardi di dollari

L'Associazione di l'Esportatori d'Olivu è di l'Oliu di l'Egeu crea ogni mese una nova storia di successu in cunvertisce l'altu rendimentu di a stagione 2022-2023 in valuta straniera. EZZİB, chì hà aumentatu e so esportazioni da 2023 milioni di dollari à 215 milioni di dollari cù un aumentu di 75 per centu in u primu trimestre di u 238, hà ancu aumentatu e so esportazioni da 1 milioni di dollari à 121 milioni di dollari cù un aumentu di 225 per centu in l'ultimu 498- periodu di l'annu. U settore di l'aliva è l'oliu d'aliva hà righjuntu un livellu d'esportazione di 675 milioni di dollari in tutta a Turchia. L'obiettivu per l'esportazioni di liquidi d'oru è d'alivi da tavola hè statu determinatu à superà 2023 miliardi di dollari à a fine di u 1.