A Fiera Turistica EMITT apre e so porte u 12 d'aprile di u 2023

A Fiera Turistica EMITT apre e so porte in aprile
A Fiera Turistica EMITT apre e so porte u 12 d'aprile di u 2023

Fiera Internaziunale di Turismu di u Mediterraniu Orientale - EMITT, chì hè trà e 5 più grandi fiere di turismu in u mondu, apre e so porte à u TÜYAP Cungress and Fair Center u 12-15 d'aprile 2023.

A cerimonia d'apertura di a fiera EMITT, chì si terrà à u TÜYAP Fair & Congress Center u marcuri 2023 d'aprile à 11:00, serà assistita da u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, ufficiali di u guvernu, rapprisentanti di i paesi è figure di punta. di l'industria.

Organizata da ICA Events in partenariatu cù TÜROFED è TTYD, a Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji di u Mediterraniu Orientale EMITT accoglierà i prufessiunali è i viaghjatori di l'industria per a 26a volta. A fiera, chì cuntribuisce significativamente à l'ecosistema turisticu di Turchia, hè patrocinata da u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR, l'Uffiziu di u Governatore di TR Istanbul, a Municipalità Metropolitana di Istanbul è a Turkish Airlines, è hè sustinuta da KOSGEB.

Dapoi 25 anni, a Fiera Turistica EMITT hè a porta più impurtante di u settore turisticu apertu à u mondu, chì hà preparatu l'ambiente per l'emergenza di parechje destinazioni di vacanze è turistiche novi in ​​Turchia, ospitu a marca di cità è ancu paesi in Turchia è scontru cù i turisti lucali è stranieri. A fiera hè una piattaforma impurtante chì pò offre novi opportunità di cummerciale è di cuuperazione à tutti i participanti, i visitori prufessiunali lucali è internaziunali. Padiglioni di paese, destinazioni di vacanze, turisimu d'estate è invernale, destinazioni turistiche all'aperto, alberghi è centri turistici, operatori turistici è agenzie participanu à EMITT ogni annu.

In più di creà parechje opportunità di cuuperazione cù l'avvenimenti EMITT, hà da ghjucà un rolu di guida per l'investimenti è i prughjetti di u turisimu sustenibile mostrendu una visione futura realistica di u settore. Formatu intornu à l'agenda di l'industria turistica, EMITT serà una piattaforma induve a cuscenza ambientale, a digitalizazione, a marca, a sustenibilità è parechji prughjetti innovatori di cumpagnie chì formanu l'industria è l'idee sò spartuti.

Saremu assai felici di vede voi, i nostri stimati membri di a stampa, à mezu à noi à a fiera, induve participeranu quasi 30 participanti di quasi 600 paesi è più di 100 cumune è guvernatori di Turchia.