Manu di sustegnu da Fatma Şahin à i cummercianti di Zincirli Bedesten!

Manu di sustegnu da Fatma Sahin à i cummercianti di Zincirli Bedesten
Manu di sustegnu da Fatma Şahin à i cummercianti di Zincirli Bedesten!

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà pigliatu azzione per prevene i cummercianti in Zincirli Bedesten, chì era chjusu per via di i danni chì hà patitu in u terrimotu. In cunseguenza, 72 cummercianti in l'edifiziu storicu cuntinueghjanu temporaneamente a so vita cummerciale in u parking vicinu à u Panorama è u Museu di l'Eroismu di u 25 di dicembre.

Zincirli Bedesten, chì u veru nome hè Hüseyin Pasha Bedesten, hà patitu grandi danni dopu à i terremoti in Kahramanmaraş. U sindaco di a municipalità metropolitana, Fatma Şahin, hà allargatu a manu di sustegnu à i cummercianti chì anu svuotatu i buttreghi per via di u rinfurzamentu di l'edificiu, chì hè un travagliu monumentale di primu gradu da a Direzzione Regionale di Fundazioni.

In questu cuntestu, u presidente Fatma Şahin è u guvernatore di Gaziantep Davut Gül si sò scontri cù i cummercianti di Zincirli Bedesten è ascoltu i so suggerimenti. U presidente Fatma Şahin, chì hà sappiutu chì i cummercianti di Zincirli Bedesten stanu luntanu da i so buttreghi per un minimu di 1 annu à a riunione, chì era ancu assistita da i funzionari di a Direzzione Regionale di Fundazioni, hà annunziatu ch'elli apriranu u parking. accantu à u Panorama è u Museu di l'Eroismu u 25 di dicembre per chì i cummercianti ponu cuntinuà a so vita cummerciale.

Esprimendu chì a nova zona cummerciale da esse custruita in u parcheghju vicinu à u museu serà chjamata Piazza Zincirli Bedesten, u sindaco Fatma Şahin hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana furnisce di novu i stands da esse stabiliti durante a so riunione cù i cummercianti di u bazar coperto. .

Per d 'altra banda, dicendu "U vostru dirittu hè u nostru dirittu" à i cummercianti, Şahin hà assicuratu ancu chì i titolari di diritti in Zincirli Bedesten torneranu in i so posti di travagliu immediatamente dopu à u prucessu di restaurazione senza esse vittime.