Apertura di l'Esposizione Internaziunale di Fotografia "Un core cù a fotografia".

Apertura di l'Esposizione Internaziunale di Fotografia "Un core cù a fotografia".
Apertura di l'Esposizione Internaziunale di Fotografia "Un core cù a fotografia".

Gazikultur A.Ş, Gaziantep Governorship, Gaziantep University, 9 Eylül University è GAFSAD in partenariatu cù a Mostra Internazionale di Fotografia "One Heart with Photography" aperta à l'Istitutu Turcu di Archeologia è Patrimoniu Culturale.

Unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, Gazikultur A.Ş., in partenariatu cù u Governatore di Gaziantep, l'Università Gaziantep 9 Eylül University è GAFSAD, l'Esposizione Internaziunale di Fotografia "One Heart with Photography" hè stata aperta à l'Istitutu Turcu di Archeologia è Patrimoniu Culturale.

I ricavi da a vendita di l'opere in a mostra seranu donati à e vittime di u terrimotu cum'è a "Solidarità di u Seculu" durante u prucessu di guariscenza di i terrimoti di u 6 di ferraghju, u disastru di u seculu.

In a mostra custituita da l'opere di 16 fotografi di 63 paesi; U limitu più bassu per a vendita di cornici di foto significati chì anu ricivutu premii è participatu à a mostra hè stata determinata cum'è mille lire. A mostra serà aperta à i visitori finu à u 6 di maghju per tutti i citadini chì volenu sustene e vittime di u terrimotu.

In u so discorsu, u vice-guvernatore di Gaziantep Salih Altınok hà dichjaratu ch'elli spartevanu u putere curativu di l'arti è hà dettu: "Vogliu ringrazià i participanti per ùn ci anu lasciatu soli in questi ghjorni difficili è per esse cun noi è sparte u putere curativu di arte cun noi. Quantu possu vede, hè una mostra multi-stakeholder è multi-participant. L'opere di più di 16 artisti di 60 paesi sò in mostra. disse.

U presidente di u Cunsigliu di a cità, Samet Bayrak, hà ringraziatu tutti l'invitati chì anu participatu à a mostra.

Gazikultur General Manager Prof. Dr. Halil İbrahim Yakar, mintuendu chì a mostra hè basatu annantu à u vuluntariismu, hà dettu: "Avemu sperimentatu u disastru di u seculu. U nostru scopu era à tempu una mostra è un sforzu per dà l'ingudu di sta mostra à e vittime di u terrimotu per fà una cuntribuzione à e persone chì anu danatu in u terrimotu in duie settimane. Vulemu ringrazià tutti i nostri stakeholders chì ùn ci anu lasciatu soli in stu sensu. U nostru scopu quì hè di aiutà i zitelli affettati da u terrimotu è e persone cù u redditu quì ". disse.

U presidente di GAFSAD, Yakup Yener, hà dichjaratu in u so discorsu di apertura chì un prucessu difficiule hè statu superatu è hà dettu: "Quandu avemu pensatu à ciò chì pudemu fà dopu à stu prucessu, avemu pensatu chì noi, cum'è GAFSAD, pudemu fà qualcosa cù a fotografia. Grazie à altre istituzioni, a nostra municipalità hà datu u sustegnu. Avemu creatu una mostra di 16 fotografi da 63 paesi. Spergu chì vi sustenerete pigliandulu ", disse.

Curatore Assoc. Dr. A. Beyhan Özdemir hà ringraziatu à tutti quelli chì sustenevanu l'esposizione è hà dettu: "Avemu urganizatu una mostra di carità custituita da ritratti di accademichi è artisti di diversi paesi di u mondu è di diverse cità di u nostru paese, ognuna di quale pudemu chjamà artisti esperti in u so propiu. campi."