GAÜN hà presentatu i so suggerimenti per u settore di a logistica sustenibile

GAUN hà prisentatu e so pruposte per u settore di a logistica sustenibile
GAÜN hà presentatu i so suggerimenti per u settore di a logistica sustenibile

Cù u prughjettu di l'Unione Europea, in u quale l'Università di Gaziantep (GAÜN) hè un cumpagnu, hè destinatu à creà un curriculum chì assicurerà u sviluppu di talenti sustinibili, verdi è digitale in l'educazione logistica è di sviluppà moduli di furmazione chì tenenu in contu i bisogni. di l'industria è a logistica 4.0 in linea cù i bisogni di u settore logisticu.

A prima riunione transnaziunale di u prugettu hè stata in Slovenia, ospitata da l'Università di Maribor, cù a participazione di accademichi di Pulonia, Italia, Slovenia, Portugallu, Austria è Turchia. À a riunione, u prugettu hè statu pianificatu da scambià idee nantu à i pacchetti di travagliu cumpletu in u scopu di u prugettu è l'attività da esse realizatu per u futuru. U prughjettu, chì hè sustinutu da l'Unione Europea cù un budgetu di 400 mila Euros, hè previstu di esse un studiu impurtante in a pianificazione di u persunale logisticu necessariu, in particulare in u scopu di l'Acordu Verde.

In u pacchettu di travagliu cumpletu di u prugettu, i stakeholders di l'educazione logistica è di u settore logisticu sò stati determinati, è l'aspettattivi è i bisogni sò stati determinati pigliendu l'opinioni di questi stakeholder nantu à a basa di i paesi partenarii. Assistendu à a riunione in nome di GAÜN, Assoc. Dr. Eren Özceylan hà dettu chì in u prossimu pacchettu di travagliu, in cunfurmità cù questi bisogni, i normi è u cuntenutu di i corsi tematichi di logistica seranu determinati per i studienti, induve puderanu sviluppà sustenibilità, cumpetenze verdi è digitale.