Grave Stele rapita da Gaziantep Ritorna in Turchia

Grave Stele rapita da Gaziantep Ritorna in Turchia
Grave Stele rapita da Gaziantep Ritorna in Turchia

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà dichjaratu chì a stele tombale chì appartene à u 2u seculu d.C., chì hè stata contrabbandata da l'antica cità di Zeugma in Gaziantep, serà purtata in Turchia per via di a cooperazione cù l'autorità taliane.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, "A nostra stele di tomba, chì hè stata contrabbandata da a Cità Antica di Gaziantep Zeugma è appartene à u 2u seculu dC, torna in u nostru paese in cuuperazione cù l'autorità taliane. A stele, chì porta dati scientifichi impurtanti, serà consegnata à a nostra Ambasciata in Roma è serà tornata à a terra chì appartene ". si dicia.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà fattu una dichjarazione nantu à u so contu di e social media, "Quandu aghju cuminciatu u mo ministeru, u primu artefattu storicu chì avemu tornatu era da Gaziantep Zeugma. Oghje, sò felice di furnisce u ritornu di un altru artefattu originatu da sta cità antica. A nostra lotta contru a contrabbanda di artefatti storichi continuerà cù tutti i nostri attori ". hà fattu dichjarazioni.