L'artisanat turcu tradiziunale prumuvutu in Singapore

L'artisanat turcu tradiziunale prumuvutu in Singapore
L'artisanat turcu tradiziunale prumuvutu in Singapore

A mostra di tulipani "Tulipmania" hè stata aperta in Gardens-by-the-Bay, unu di i parchi publichi famosi di Singapore. In l'urganizazione, chì hè ancu sustinutu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, i tulipani vivi purtati da Turchia sò esposti cù visuale tridimensionale di a Torre di Galata, e case Safranbolu, a Torre di Maiden è Cappadocia.

L'esposizione, chì hè stata fatta in parte di l'avvenimenti di u 100 anniversariu di a fundazione di a Republica di Turchia, include ancu una mostra di artighjanali preparata da a Direzzione Generale di Ricerca è Educazione di u Ministeru. 53 opere di trasportatori di u patrimoniu culturale immateriale cumposti da piastrelle di motivi di tulipani, tessitura, marmura, calligrafia, illuminazione, miniatura, ramu è lacci d'agulla sò presentati à l'amatori d'arte.

Facendu una dichjarazione annantu à a mostra, u Direttore Generale di Ricerca è Educazione, Okan İbiş, hà dichjaratu chì travaglianu cun l'intelligenza chì a cundizione più basica per mantene una cultura viva hè di prutege è mantene in vita i praticanti è i trasmettitori di quella cultura. İbiş hà dichjaratu chì prumove l'elementi tradiziunali à un publicu più largu attraversu festivali internaziunali, anu u scopu di rinfurzà u dialogu interculturale è di cuntribuisce à l'economia culturale.

Urganizata da Turchia per a prima volta è solu Turchia hè stata promossa, "Tulipmania" pò esse visitata finu à u 21 di maghju.