I ghjovani avvocati anu ricivutu i so certificati da İmamoğlu

I ghjovani avvocati anu ricivutu i so certificati da Imamoglu
I ghjovani avvocati anu ricivutu i so certificati da İmamoğlu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà assistitu à a cerimonia di certificatu di u prugramma di Seminari di Legge Face-to-Face urganizata cù i cuntributi di l'IMM. Dendu i so certificati à i studienti di e Facultà di Giurisprudenza chì anu assistitu à e sessioni iniziate l'11 di marzu, İmamoğlu hà dettu: "Chìdendu l'educazione immediatamente, mette un bloccu à l'educazione o dicendu" andemu à l'educazione in faccia, ragazzi" hè un muvimentu assai prezzu. Ùn pudete micca punisce l'educazione ... "

I studienti è i prufessori di a Facultà di Giurisprudenza si sò riuniti à i "Seminari di Dirittu Face to Face". E sessioni di u seminariu, chì anu iniziatu l'11 di marzu, sò state tenute in a Sala di Concerti Cemal Reşit Rey cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). I studienti chì cuntinueghjanu u seminariu, chì hè apertu à tutti i studienti di a facultà di dirittu, anu ricevutu i so certificati à a fine di u prugramma cù a ceremonia tenuta da u presidente di l'IMM. Ekrem İmamoğlupigliò da a so manu.

"ÙN PUDEmu MARCHÀ CU I STESSI ERRORI"

Dichjarà chì u prucessu chì hà iniziatu cù i terrimoti in Kahramanmaraş hà revelatu un altru periodu di tempu, İmamoğlu hà dettu: "Quandu guardemu olisticamente in u sviluppu di l'ecunumia, u sviluppu di u statu è u sviluppu di u paese, u mudellu revelemu. duverebbe crià i nostri citadini, i nostri citadini chì sò stati dannighjati da u terrimotu. Ùn pudemu micca guardà avanti affruntendu di novu i stessi sbagli, affruntendu e stesse distruzioni, sperimentendu grandi distruzzioni in u listessu modu. Micca vera. Prima di tuttu, i ghjovani assai preziosi di stu paese, duvete sia ribellu è piglià precautions. Inoltre, duvete cooperà cù qualsiasi mente chì definisce u viaghju in questa direzzione è stabilisce u vostru scopu per esse una forza attiva in u prucessu.

"U MOMENTU hà cambiatu parechje cose nantu à a mo vita"

Spartendu ch'ellu era un omu d'affari di 28 anni durante u terremotu di Gölcük, İmamoğlu hà dettu: "Aghju avutu una vita d'affari occupata. Avemu avutu una vita cummerciale babbu-figliolu. In fatti, a nostra vita cummerciale cuntinueghja cù stu settore, u settore di a custruzzione, chì era in u centru di u prucessu di terramotu. Chì facciu da a matina di stu terrimotu ? Avemu intrutu in un interrogativu intensu, "Chì tipu di vita cummerciale, chì tipu di vita duverebbe avè". M'arricordu di esse pusatu à e nostre tavule di fronte à u mo babbu è di passà ore senza parlà. In altre parolle, aghju interrugatu u prucessu, è u mo babbu hà ancu interrugatu. Allora avemu cuminciatu à articulà. Cridite à mè, aghju cambiatu assai cose nantu à a mo vita cummerciale in quellu mumentu. Hè cusì chì aghju cuminciatu à trattà più intensamente cù e persone, i prublemi di e persone ", disse.

"Ùn mi piace micca"

Dichjarà chì u terrimotu di u 1999, chì hà furmatu a so propria vita, ùn pò esse paragunatu cù a distruzzione chì hà affettatu 11 pruvince, İmamoğlu hà dettu: "Dicu per piacè fà cambiamenti in a vostra vita. Aumentemu a rispunsabilità. Spieghemu sta linea di rispunsabilità à i nostri 86 milioni di persone. - Ùn facemu micca finta. Ùn fintemu di esse in ogni mumentu di a vita. Tandu, ùn fintemu micca di esse u merre da u mumentu ch’è no scemu in sta strada. In a pulitica, ùn fintemu, ùn ci ingannemu micca. Ùn ci ingannemu micca, ùn salvemu micca u ghjornu, salvemu l'avvene, chì ùn fintemu mai di esse in ogni aspettu, in l'educazione, a salute, a cultura, l'arti, soprattuttu in a ghjustizia, u dirittu ".

"A DECIDE DI METTE hè assai ECONOMUSU"

Affrontendu i ghjovani avucati cù e parolle "Pensu chì aghju una cuscenza assai pulita", İmamoğlu hà criticatu a transizione à l'educazione à distanza dopu u terrimotu cù e seguenti parolle:

"Ci hè statu un terremotu, pudemu piglià misure in quantu à l'educazione immediatamente. Pudemu ancu fà rivisioni nantu à u prucessu di furmazione. Ma hè un muvimentu assai prezzu per chjude immediatamente a furmazione, mette un bloccu nantu à a furmazione o solu dì, andemu à a furmazione in faccia, amichi. Ùn pudete micca punisce l'educazione... Ùn succede micca. I ghjovani in Istanbul, prubabilmente aghju ghjovani amici cun noi avà chì a famiglia ùn hè micca quì. Avete tenutu a vostra casa. Avete tenutu a vostra patria. Vai in casa, vi daremu una furmazione digitale à u travagliu. Questu ùn succede micca. Calchì volta dicu, hè a mente persa ? Vogliu dì, u nostru guvernu, vogliu dì u nostru guvernu. U mo statu ùn hà micca un desk di sensu cumunu. Quale hè chì face sta decisione? Chì hè u plus? Ùn possu micca accettà. Ma avete sperimentatu qualcosa cusì ".

"L'UNIVERSITÀ SÓN U MOMENTU DI SCONTU CU A COMMUNITY"

Dicendu chì "L'educazione in faccia hè assolutamente u dirittu di i nostri studienti", İmamoğlu hà dettu, "L'università hè una parte di a vita. L'università ùn hè micca solu un campu d'insignamentu. Dunque hè una educazione di vita. Hè una furmazione di vita. Hè a fusione di professioni. Hè u mumentu di riunione cù a cumunità ", disse. Nutendu chì e carenze in l'educazione sò a basa di e carenze sperimentate, İmamoğlu hà dettu: "A nostra carenza basica parte da quì. Tutti duvemu sapè chì a fonte principale di u sviluppu hè l'educazione. Vivaremu u centenariu di a nostra republica. À u listessu tempu, u principiu di a republica hè una rivoluzione educativa. Mi piace analizà l'avvenimenti in l'ultimu periodu di u nostru Imperu Ottumanu, l'uscita di una risorsa umana malgradu quelli difficultà, l'uscita di una ricerca, e guerri, in particulare a Guerra di l'Indipendenza, ghjornu in ghjornu. U fattu chì u Cungressu di l'Educazione hè statu cunvucatu in u 1921 quandu Mustafa Kemal Atatürk hè vinutu per a prima volta, ancu in u mumentu più depressu è depressu di a Guerra di l'Indipendenza, hè una vista maravigliosa è visionaria.

SCCRIREMI A STORIA

Esprimendu chì u sviluppu è a crescita ùn saranu micca senza educazione, İmamoğlu hà dettu: "Avemu bisognu di sapè chì ùn pudemu micca avanzà è cresce senza educazione. Ùn ci hè mai una vista raziunale. Saria certamente u nirvana di fà. O saria u nirvana di ingannà l'altri o di salvà u ghjornu, ingannà l'altri. L'educazione hè un tema assai impurtante. Deve esse definitamente cù i principii è u caratteru chì risponde à i bisogni di u XXI seculu ".

Nutendu chì i tavulini sò stati stallati per i studienti in u seminariu di dirittu per toccu diversi sugetti, İmamoğlu hà dettu: "Vivi in ​​un periodu di tempu assai impurtante. Calchì volta vecu chì questu ti rende triste, senza speranza. I sperienze chì i nostri amichi, chì sò cusì ghjovani à chjamà una splutazioni d'emozioni, qualchì volta mi avvicinanu cù lacrime, facenu frasi assai prufonde, micca solu studienti universitarii cum'è voi, ma ancu i zitelli di 12-13 anni facenu frasi assai prufonde. A vi dicu, simu una cumunità di persone chì participanu à certi periodi di a storia. In altre parolle, hè un periodu impurtante per u nostru paese. Hè un periodu in quale noi, cum'è u mondu sanu, sperienzemu a demucrazia, a lotta legale, è una pandemia chì succede una volta in un seculu. Semu tramindui individui in u periodu di ristrutturazione suciale in u periodu di passà in a seconda faccia di u cambiamentu puliticu è a republica, è in u periodu di cuntribuisce à a suluzione di qualsiasi prublema esiste in u nostru paese in u seculu passatu. In verità, aghju da dì una frase pretenziosa quì. Cum'è 86 milioni di persone, simu persone chì facenu a storia. Ma scriveremu sta storia bè o male ? Dipende di noi è di a pupulazione ghjovana di stu paese. Un paese cun una tale populazione deve vede un futuru bonu, imaginallu è fà ciò chì hè necessariu ", disse.