Growmach Fair serà l'indirizzu internaziunale di l'industria di a machina agricula

Growmach Fair serà l'indirizzu internaziunale di u settore di a machina agricula
Growmach Fair serà l'indirizzu internaziunale di l'industria di a machina agricula

Growmach, Tractor, Macchine Agricole, Equipment & Tecnulugia Fiera, chì serà tenuta da Informa u 10 d'ottobre - 14 questu annu, riunirà rapprisentanti di u settore lucali è stranieri.

Dà infurmazioni nantu à a fiera chì si terrà in Antalya Anfaş Fair Center, u direttore di a fiera Engin Er hà dettu chì Growmach, chì hà un caratteru internaziunale, serà una piattaforma impurtante per creà novi opportunità cummerciale. Er hà dettu: "Cum'è Informa, simu fieri di firmà una altra fiera internaziunale in Turchia. Tramindui turchi è internaziunali di l'imprese agriculi è l'equipaggiu anu un grande interessu in Growmach è a vendita di u campu cuntinueghja assai rapidamente. In più di e nostre cumpagnie turche, i pruduttori impurtanti internaziunali è altre imprese impurtanti di u settore anu pigliatu u so postu in a fiera. Germania, Spagna, Italia è Cina participaranu à Growmach cù a participazione naziunale. Tutte e cumpagnie domestiche è straniere ghjunghjeranu à novi mercati è anu l'uppurtunità di aumentà u so fatturatu firmendu novi cunnessione di vendita. Cù Growmach, riuniteremu i nostri participanti cù i prufessiunali di l'industria di u Mediu Oriente, l'Africa, i Balcani, l'Europa, a Russia è i paesi CIS. Riuniremu i nostri visitatori cù l'ultime tecnulugia è novi prudutti ". disse.

AVERÀ PIÙ CU PARTICIPAZIONE INTERNAZIONALE

Nutendu chì si feranu una altra fiera internaziunale inseme cù l'imprese è i visitori chì participanu, Engin Er hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Semu felici di riunisce l'industria internaziunale di machini agriculi in u nostru paese. Pensu chì a nostra fiera serà una piattaforma assai impurtante per unisce cù i clienti attuali è potenziali naziunali è internaziunali è per creà novi opportunità cummerciale. Riuniteremu l'industria internaziunale di machini agriculi in Antalya per ch'elli ponu sperimentà strettamente cumu si sviluppa l'industria in termini di sustenibilità è prufittuità, è quali prudutti è servizii facilità u so travagliu. E cumpagnie domestiche è straniere anu l'uppurtunità di ghjunghje à i so mercati mirati è i cuntatti cummerciale durante a fiera. Teneremu u primu ghjornu di u 10 d'ottobre Growmach Fair cum'è un "Press Day" speciale per i membri di stampa naziunali è internaziunali solu. Tutti i nostri participanti anu l'uppurtunità di scuntrà cù i membri di a stampa naziunali è internaziunali nantu à i so prudutti è cumpagnie in questu ghjornu speciale ".

Türkiye hè in crescita in u ranking mundiale

U direttore di a Fiera di Growmach, Engir Er, hà dettu chì, secondu u rapportu d'Interazzione di l'Industria Agriculture è Macchine publicatu da TARMAKBİR, a produzzione di machini agriculi in u nostru paese hè aumentata gradualmente, soprattuttu in l'ultimi 20 anni.

Engin Er hà datu l'infurmazioni seguenti: "Quandu u settore di a machina agricula turca hè evaluatu nantu à a basa di dati di u cummerciu esteru, à l'iniziu di l'anni 2000, esportava equipaghji à u livellu di 20-30 milioni di dollari, trattori à u livellu di 30- 40 milioni di dollari, è avia un deficit di u cummerciu esteru. Oghje, u nostru paese hà cuminciatu à stabilisce un bilanciu di cumerciu straneru cù e so esportazioni chì superanu u livellu di 1 billion dollars, è ancu per dà un pocu più. Cum'è vistu in a classificazione di u cambiamentu di u paese, Turchia, chì era in u 2001u rangu in u 31 è hà ricevutu una parte di 3 per mille in l'espurtazioni mundiali totali, hà finitu 2020 in u 15u rangu è a so parte in totale hè aumentata à 1,6 per centu. Tuttavia, u sviluppu ulteriore di u settore dipende principalmente da a dumanda di u mercatu domesticu di macchinari adattati per stu sviluppu. Sicondu i risultati di un studiu di campu realizatu in nuvembre 2020, 100 da 17 imprese agricule in u nostru paese investenu in trattori / attrezzature è 10 in sistemi di irrigazione ogni annu, sti tassi sò ligeramente più alti in l'agricultura industriale, è sta rata hè radduppiata. in grandi imprese agricule. capiscenu "

GROWMACH per ospitarà i premii di l'innovazione

Engin Er hà dichjaratu chì i Growmach Innovation Awards sò l'avvenimenti più impurtanti da esse tenuti durante Growmach, è hà dettu: "I premii di l'innovazione sò stati presentati da u Prof. Dr. U presidente di a ghjuria di Hamdi Bilgen. Tutte e cumpagnie chì operanu in u settore di a machina agricula è creanu prudutti innovatori ponu dumandà per questi premii, cù a so sperienza in questu campu è altri membri di a ghjuria chì sò esperti in i so campi ".

Espristendu chì a parte di l'esportazione di i machini agriculi hà righjuntu oghje un livellu seriu, u Prof. Dr. Hamdi Bilgen, invece, hà dettu: "A Turchia usa u so putenziale maturu micca solu in a machina agricula, ma ancu in l'introduzione di parechje tecnulugia diverse chì ponu esse incluse in elementi di mecanizazione. Per questu scopu, i Growmach Innovation Awards è a fiera di machini agriculi Growmach si preparanu à esse u primu in questu campu speciale. Turchia hè un paese cun grande putenziale di cuntribuisce à i prucessi di mecanizazione agricula in parechje parte di u mondu, soprattuttu grazia à e so caratteristiche di u clima tropicale-subtropicale è a struttura di quattru stagioni. A ghjuria di l'Innuvazione, chì serà furmatu da i capi di u settore è in u campu accademicu, induve participeranu e cumpagnie naziunali è internaziunali, hà da ghjucà un rolu assai preziosu per purtà l'innuvazioni più preziose à u settore di a machina agricula. Semu pronti à presentà innumerevoli novi invenzioni à u mercatu mundiale, in particulare u nostru paese ".