Hamidiye Su Piglia un Novu Passu per a Produzione Rapida è Continua in a Zona di Terremotu

Hamidiye Su Piglia un Novu Passu per a Produzione Rapida è Continua in a Zona di Terremotu
Hamidiye Su Piglia un Novu Passu per a Produzione Rapida è Continua in a Zona di Terremotu

Hamidiye Su, chì hà travagliatu da u primu ghjornu per risponde à i bisogni d'acqua di a regione di u terrimotu, hà fattu un novu passu per a produzzione rapida è cuntinua. A cumpagnia hà iniziatu a pruduzzione d'acqua in u stabilimentu d'acqua di primavera Hatay Kızıldağ.

Dapoi u primu ghjornu di u terrimotu, Hamidiye Su, una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà consegnatu 127 camions d'acqua di buttiglia per animali domestici è 300 cisterna d'acqua à a regione. A cumpagnia hà fattu un novu passu di fronte à u fattu chì l'opere ùn sò micca abbastanza per risponde cumplettamente à i bisogni d'acqua di a regione è risponde à a dumanda. Per risolve u bisognu di l'acqua rapidamente è continuamente, Hamidiye Su hà annunziatu chì hà iniziatu a produzzione d'acqua in u stabilimentu d'acqua di primavera Hatay Kızıldağ. Cusì, l'acqua distribuita gratuitamente à e vittime di u terrimotu guadagnà rapidità è sustenibilità cù a produzzione in situ.

PRODUZIONE D'ACQUA RAPIDA È IN SITU PER E VITTIMI DI TERRAMOTI

Dichjarà chì a distanza da Istanbul à a regione hè di circa 200 chilometri è chì un camione ghjunghje à a zona di u terrimotu in circa 24 ore, u direttore generale di Hamidiye Su, Hüseyin Çağlar, hà dettu ciò chì segue nantu à a pruduzzione:

"Travagliemu ghjornu è notte per rinvià a vita normale in a regione, per cumpletà e carenze in l'infrastruttura è per i nostri citadini per vultà à a so vita di rutina. L'alimentazione è l'acqua sò trà i bisogni più impurtanti. A distanza da Istanbul à a regione hè di 200 chilometri è un camion pò ghjunghje à a regione in circa 24 ore. U bisognu di l'acqua deve esse cumpletu senza perdita di tempu è viaghju, è deve esse mantinutu in u listessu modu per un bellu pezzu dopu à u disastru. Per una soluzione sustenibile, i squadre Tecniche è Qualità di l'Acqua di Hamidiye da Istanbul anu travagliatu in e Stazioni di l'Acqua di Primavera in a regione per un mese. Avemu rinvivitu e strutture di Kızıldağ Spring Waters è li rendemu capaci di pruduce di novu ".

"L'ACQUA PRODUTTATA S'INCONTRÀ CU E POPLE IN NECESSITÀ IMMEDIATA"

Nutendu chì Hamidiye Water hà iniziatu a produzzione in Kızıldağ Spring Water Facilities per distribuillu gratuitamente in tutta l'area di disastru, Hüseyin Çağlar hà dettu: "U travagliu di produzzione di Hamidiye in a regione cuntinuerà finu à chì a necessità cuntinueghja, è l'acqua prodotta. da a produzzione in situ serà purtata immediatamente à quelli chì anu bisognu ".