I giganti di l'automobile si riuniscenu in Shanghai

I giganti di l'automobile si riuniscenu in Shanghai
I Giganti di l'Automobile si riuniscenu in Shanghai

A 20ª Esposizione Internaziunale di l'Automobile è a Tecnulugia di Fabbricazione di Shanghai (2023 Auto Shanghai) hà iniziatu u 18 d'aprile à u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione di Shanghai. Più di milla cumpagnie participanu à 2023 Auto Shanghai, u più grande salone di l'auto di u mondu è u primu salone di l'auto di quist'annu.

"A Cina hè induve si trova u futuru", u CEO di BMW Oliver Zipse hà dettu à a fiera. Oliver Zipse hà annunziatu chì dapoi u 2013, BMW hà furnitu più di 500 XNUMX veiculi elettrici puri in u mondu, cù a vendita di mudelli elettrici puri di BMW quasi radduppiatu in u mercatu cinese l'annu passatu.

U CEO di Mercedes-Benz Ola Källenius hè ghjuntu in Cina prima. U 12 d'aprile, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione di a Cina, Jin Zhuanglong, hà scontru cù Ola Källenius è hà avutu un cuntattu in profonda nantu à u sviluppu di l'affari di Mercedes-Benz Group in Cina è tecnulugia avanzata cum'è a guida autònoma L3.

Ola Källenius hà dichjaratu chì a Cina hè u più grande mercatu per Mercedes-Benz è unu di i mercati più impurtanti per a marca Mercedes-Maybach à a fiera.

U CEO di Audi, Markus Duesmann, hà ancu assistitu à a fiera è hà nutatu chì stanu realizanu a trasfurmazioni cummerciale in Cina. Markus Duesmann hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à rinfurzà a forza di R&D locale è a capacità di produzzione attraversu u Centru R&D di Audi China in Pechino è a prima basa di produzzione di veiculi elettrici puri in Changchun.

U Gruppu Volkswagen Tedescu hà annunziatu ieri u so pianu d'investimentu di circa 1 miliardi d'euros per stabilisce un centru di R&D, innuvazione è fornitura di pezzi per i veiculi elettrici intelligenti in rete in Hefei, a pruvincia di Anhui.

Sicondu a nutizia in Reuters, u mercatu hè cambiatu à i veiculi elettrici è i veiculi ibridi plug-in l'annu passatu. Mentre Toyota è Volkswagen perden a parte di u mercatu in Cina, i marchi chinesi guidati da BYD si sviluppanu rapidamente.

In u 2022, e vendite al dettaglio di vitture di passageri di nova energia in Cina anu righjuntu 5,67 milioni, chì rapprisentanu dui terzi di e vendite totali di u mondu. Sicondu a nutizia in u New York Times, u 80 per centu di questi venenu da i fabricatori di l'automobile domestici.