IMM hà urganizatu una Cerimonia d'Apertura Cullittiva per l'Investimenti Cumpliti in Eyüpsultan

L'IBB hà urganizatu a Cerimonia d'Apertura cullettiva per l'investimenti cumpleti in Eyupsultan
IMM hà urganizatu una Cerimonia d'Apertura Cullittiva per l'Investimenti Cumpliti in Eyüpsultan

A maratona "300 Prughjetti in 300 Days" di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja. Una cerimonia di apertura cullettiva hè stata tenuta per l'investimenti finiti in u distrittu di Eyüpsultan. Silahtarağa Youth Park, Haliç Sports Park, Eyüpsultan Regional Employment Office è Cable Car Square, presidente IMM è candidatu à u vicepresidentu di Nation Alliance Ekrem İmamoğlu apertu da

A FELICITÀ DI U NOSTRE POPLU hè IMPORTANTE, NON UNA FUNCH OF POPLU

Nutendu chì pruducenu prughjetti chì aghjunghjenu valore à ogni puntu di Istanbul cù u so staffu qualificatu, İmamoğlu hà dettu: "Ùn producemu micca prughjetti chì portanu satisfaczione pulitica o facenu felici una manciata di persone. Cù i nostri prughjetti, pruduciamu i travaglii chì u nostru populu hà bisognu. Avemu metro, valli di vita, strutture di trattamentu, dormitori, kindergartens, strutture sportive è centri di salute. Restaurazioni, centri culturali, strutture suciali; Da a nova fabbrica di Halk Ekmek à i ristoranti di a cità, da i veiculi luminosi, muderni, novi IETT à i taxi d'acqua elettrici, da l'arrangiamenti di piazza à i parcheghji, francamente, mettemu a nostra firma sottu prughjetti novi assai preziosi in ogni angulu. d'Istanbul".

"RINGRAZIE À I DUE PRESIDENTI"

Dichjarà chì, in più di i travaglii iniziati in u periodu precedente, anu ancu pruduciutu servizii in spazii chì IMM ùn avia mai pensatu prima, İmamoğlu hà dettu: "Armonizemu i prughjetti cù i bisogni di i citadini, purificàli da i rifiuti è cumpletemu in cunseguenza. . Scaffamu prughjetti chì ùn sò micca appruvati da i scientisti è i tecnichi è chì dannu Istanbul. Ùn avemu mai, mai piglià à l'agenda. U prughjettu di Silahtarağa, vale à dì u prughjettu di a pianta di trattamentu, hè statu apertu à mè da i sindaci Eyüpsultan è Kağıthane durante a so prima visita. Diu li benedica. Ci anu avvistatu è dicenu; A pianta di trattamentu per esse custruitu quì pò causà prublemi per i dui distretti è u Cornu d'oru. Per quessa, li ringraziu ".

ANNULLAMU U PROGETTU CHE DANNI L'HALIC

Dicendu chì hà dumandatu à u so staffu per esaminà u prughjettu nantu à l'avvirtimenti di i dui presidenti, İmamoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Avemu vistu chì una pianta di trattamentu hè stata pianificata nantu à una zona di circa 125 mila metri quadrati nantu à a riva di u Cornu d'oru. Quandu l'amichi m'hà presentatu sta analisi, anu dettu: "Avete digià custruitu una pianta di trattamentu in Baltalimanı. L'acqua residuale di una parte di sta regione andarà quì. À u listessu tempu, rinnuverà a pianta di trattamentu in Yenikapı, sapemu chì ci hè una preparazione di prughjettu in questu sensu. Ùn ci hè bisognu di una pianta di trattamentu nantu à a riva di u Cornu d'oru quandu avete principiatu quì ". Per d 'altra banda, ancu s'ellu hè trattatu, ùn hè micca cunsigliatu di lascià l'acqua residuale à u Cornu d'oru. Hè una struttura chì deve esse alimentata. Per anni, l'acqua hè stata furnita quì da u Bòsforu è u Mari Neru, è u Cornu d'oru hè stata rinfriscata. Da a pulizia di u fondu à u Cornu d'oru, deve esse assicuratu chì respira è rinnuvà continuamente cù u sistema di pulizia in forma di scanning chì avemu appena implementatu. Dopu a riunione in İSKİ, aghju pigliatu i mo amichi è ghjuntu à u locu induve si tene. Aghju vistu chì l'arbureti di 30-40 anni sò diventati in un boscu. In altri palori, sti arburi seranu tagliati è una pianta di trattamentu serà custruitu. Ogni pianta di trattamentu hà inevitabbilmente effetti negativi intornu, da u so odore à u so aspettu. Questu hè u Cornu d'oru. U Cornu d'oru hè una struttura storica. À quellu tempu, avemu decisu di ùn mette micca sta fundazione, ma di annullà sta offerta ".

"FAI VEDU COME CHIUSU E FOGLIE DI L'ARBURI"

Spartendu l'infurmazioni chì u costu attuale di a facilità annullata hà righjuntu 2 miliardi TL, İmamoğlu hà dettu: "Questa hè una di e aperture chì avemu fattu oghje. Andate à fighjate i lochi induve ci sò quelli belli arburi chì parenu un dump. Per piacè esaminà in chì tipu di parcu hè diventatu, cumu hè diventatu un bellu ambiente cum'è un rigalu per voi. Ricordendu ch'ellu hà dettu "Viderete, ancu e foglie di questi arburi ci applauderanu" per a so decisione di ùn fà micca u prugettu, İmamoğlu hà dettu: "Anu pruvatu à fà ridere. In altri palori, l'ochji di u core sò diventati cusì scuri è cechi chì ùn ponu mancu capisce l'applausi metaforichi di e foglie. Avà duveranu andà quì è vede cumu e foglie di quelli arburi applaudiscenu ".

VECCHIA DIRETTURA, NOVA STABILITÀ SUCIALE

Informendu chì Silahtarağa Youth Park hà furnitu a furmazione di una linea verde di 12 chilometri da Eminönü à Alibeyköy Pocket Bus Station, İmamoğlu hà parlatu cusì nantu à i prughjetti purtati à Eyüpsultan:

"Quandu aghju andatu in un locu chì era cuncepitu cum'è l'Uffiziu di a Filiale Laterale Europea, quandu aghju vistu l'edificiu di l'uffiziu, aghju dettu," amichi, ùn hè micca questu un grande uffiziu ? 'U mo amicu in capu hà dettu chì ghjuru chì hè grande. "Allora aghju dettu chì apremu stu locu à a nazione. "Questa seria una bella facilità suciale cù u so parcu è u so giardinu. I mo amichi pulitichi in Eyüpsultan anu sempre dettu chì questu hè necessariu. L'avemu apertu. Avemu ancu apre u Parcu Sportiu Cornu d'oru è a piazza di a funivia. Ùn tolleremu micca a chjusura di e coste à u publicu. Semu fieri d'affidà u Cornu d'Oro à l'Istanbuliti cum'è una opportunità unica per a vita... Avemu ancu apre u nostru Uffiziu Regionale per l'Impiegazione in Eyüpsultan. Furnisce u serviziu à i nostri ghjovani cercatori di travagliu, in particulare e donne è tutti, è truvà un impiegu per più di 100 mila persone da u mumentu chì anu pigliatu l'uffiziu; Aprimu u 19u di questi centri in Eyüpsultan, chì furmà a forza di travagliu orientata à a professione in i nostri corsi di l'Istitutu Istanbul İSMEK è trova un travagliu cù un mudellu di emissione di certificati ".

300 CENTU MARATONA DI SERVIZI DI PROGETTU CONTINUA IN 300 GIORNI

Dicendu: "Cumpleremu i nostri 300 Centu Prughjetti in 300 Days maratona di serviziu cù u mese di maghju", İmamoğlu hà dettu, "Ci sò 2024 ghjorni più finu à l'elezzioni lucali di u 300. Allora indovinate ciò chì pudemu fà in quelli 300 ghjorni. Ùn parlu micca solu di ciò chì avemu da fà. Ci hè un bonu puntu quì, un bonu puntu ", disse. Descrivendu l'elezzioni lucali di u 2019 cum'è un "puntu di rottura", İmamoğlu hà dettu: "Chì ci anu fattu dopu stu prucessu? Ùn anu micca firmatu è appruvatu i nostri prughjetti. Hanu ritenutu una firma. Ancu anu ritenutu una firma da i nostri 16 milioni di persone per u metro, per a compra di metrobus, per a compra di autobus. Da induve ? Invidia pulitica. Per Diu, s'e aghju avutu l'invidia pulitica, ùn aghju micca ringraziatu i dui merri di u Partitu AK quì. Per esempiu, vulemu ringrazià u sindaco di Gaziosmanpaşa recentemente. Vinutu. Avemu apertu u stadiu inseme. Avemu travagliatu inseme fratellu. Hà datu a terra. Avemu sviluppatu u prugettu, cambiatu. Hè cuminciatu, avemu pusatu u mudellu. Avemu custruitu un locu. Sarà una festa? Impussibule. Chi hè successu? A nostra nazione hà scontru cù una facilità magnifica è bella. Quì avemu quella brama pulitica, chì, rabbia, odiu, arroganza, nimu. Juru chì ùn ci hè, ùn ci hè micca diu ", disse.

QUELLA VIBRATA QUANDU U CEMENTU hè POSTU ...

Imamoglu hà dettu:Ekrem İmamoğlu In Istanbul, Mansur Yavaş, in Ankara, sapete ciò chì succede quandu sguassate u partisanism chì hè falatu nantu à u paese cum'è un incubo da l'istituzioni di u nostru statu? U travagliu di Konya, Kayseri, Van è Amasya continuarà. Cuminceremu un periodu chì serve à u sviluppu di e cità muderne è raziunali, micca solu da a fundazione di cimentu induve una mansa di cimentu hè versatu mentre una manata di cimentu hè versatu, cum'è avete dettu, è in ogni locu in Istanbul, è cum'è avete dettu, dopu à i mumenti turbulenti chì avemu avutu in a zona di u terrimotu. À u listessu tempu, hè quandu avemu da cumprà novi metrobuses in Istanbul. Inizieremu ancu a linea di metro Sefaköy, Beylikdüzü. Cuminceremu i travaglii chì sò bluccati in Istanbul. À u listessu tempu, quelli menti maligni, da u Ministeriu di l'Urbanizazione à l'altri ministeri, induve l'inghjustizia hè fatta, l'anarchia hè cummessa, è una manata di persone tentativu di ricustruisce una caserne à u fondu di a gola, serà eliminata. Venirà una mente pulita, una mente decente, una mente chì si preoccupa di a so ghjente. Ogni angulu di sta bella Istanbul paradisiaca serà bella allora ", disse.