IMECE Satellite Lanciatu u marti 11 d'aprile !

IMECE Satellite Lancia u marti, aprile
IMECE Satellite Lancia u marti, aprile

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu chì İMECE, u primu satellitu d'osservazione d'alta risoluzione pruduttu cù i mezi domestici è naziunali, serà lanciatu in orbita in u spaziu u marti 11 d'aprile.

In u so postu nantu à u so contu di e social media, u presidente Erdoğan hà dettu: "Continueremu à esiste in a corsa spaziale globale grazia à e nostre risorse umane addestrate, l'opportunità chì furnimu è e tecnulugia chì avemu sviluppatu". usatu a frasa.

U post includeva ancu l'emoji di a bandiera turca è l'imaghjini in quale e caratteristiche di IMECE eranu indicate.

Una cerimonia di lanciamentu si terrà à l'Istitutu in Ankara u marti 11 d'aprile per IMECE, sviluppatu da l'Istitutu di Ricerca di Tecnologie Spaziali TÜBİTAK (TÜBİTAK UZAY). À a cerimonia, induve u presidente Erdoğan assisterà via messagiu video, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar è u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank seranu à a stazione di terra.

IMECE Satellite, chì riducerà a dipendenza di a Turchia in l'esteru in e tecnulugia satellitari, serà lanciatu in orbita da Space X. U lanciamentu, chì hà da principià cù u countdown, serà fattu à 09.50:XNUMX ora turca.

Intantu, u satellitu d'imaghjini AKUP sviluppatu da TÜBİTAK UZAY inseme cù IMECE, u satellitu di imaging KILIÇSAT pruduciutu in cuuperazione cù ASELSAN è GÜMÜŞ, l'internet di e cose è i satelliti cubi CONNECTA T2.1 di imaging da a cumpagnia PLAN-S seranu lanciati in u spaziu in u spaziu. u listessu fucile.

Hè statu mandatu à Vandenberg Space Force Base in i Stati Uniti u 21 di ferraghju.

U Satellite IMECE hè statu mandatu à Vandenberg Space Force Base in i Stati Uniti u 21 di ferraghju 2023, per via di i terremoti in Kahramanmaraş. Per IMECE, una cabina chì hà ancu una stanza pulita hè stata sviluppata per a prima volta da a cumpagnia Nurus cù strutture domestiche è naziunali.

U satellitu, chì hè statu mandatu da l'Aeroportu Esenboğa à Vandenberg, induve u lanciamentu serà fattu, hà fattu un viaghju sicuru grazia à a cabina chì hè protettiva contr'à ogni tipu di risichi cum'è umidità, vibrazioni è raghji dannosi è hà una funzione di stanza pulita prodotta. lucale.

U prughjettu IMECE, chì hà iniziatu in 2017, hà ottinutu guadagnà significativu in 6 anni chì formanu a basa per e plataforme satellitari di a prossima generazione.

U primu satellitu elettro-otticu sub-meter di Turchia

Sviluppatu in u scopu di u prughjettu realizatu cù a coordinazione di u Ministeru di a Difesa Naziunale è a Presidenza di l'Industria di a Difesa, sustinutu da u Dipartimentu di Strategia di Presidenza è di u Budget è u prugramma TUBITAK 1007, u Satellite IMECE serà inclusu in u Command Air Force. inventariu dopu chì i testi orbitali sò finiti.

Cù l'inaugurazione di l'IMECE, Turchia, per a prima volta, furnisce a storia spaziale à una camera satellitare elettro-ottica cù risoluzione sub-meter, sviluppata cù i mezi domestici è naziunali.

IMECE, chì risponde à a necessità di Turchia per l'imaghjini satellitari à alta risoluzione, operarà in orbita simultaneamente cù u sole à una altitudine di 680 chilometri.

U satellitu, chì pò piglià l'imaghjini da tuttu u mondu senza restrizioni geografiche, servirà a Turchia in parechji spazii cum'è a deteczione è u diagnosticu di mira, disastri naturali, cartografi, applicazioni agriculi.

A vita di a missione di cuncepimentu di u satellitu hè prevista à 5 anni.

A vita di u travagliu di cuncepimentu di u satellitu, chì pò esse usata per scopi civili è di sicurità, hè prevista à 5 anni. In u scopu di u prugettu, una camera elettro-ottica compatibile cù u spaziu hè stata cuncepita, sviluppata è prodotta per a prima volta in Turchia.

Cusì, Turchia hè diventata u pruduttore è ancu l'esportatore di a so propria camera da a pusizione di furnisce l'imaghjini da i satelliti stranieri.

In più di a camera elettro-ottica, u sistema di propulsione elettrica, detector di sole, tracce di stelle, rota di risposta, ricevitore di u sistema di posizionamentu glubale, magnetometru è bastone di torque magneticu sò stati produtti in u locu per a prima volta in u scopu di u Prughjettu IMECE.
In questu modu, Turchia hè diventata un paese chì hà a capacità di cuncepisce è fabricà i sistemi avionici di un satellitu da zero.

Slogan di l'IMECE

Pesu: circa 700 chilò

dimensioni: Circa 2 metri x 3,1 metri

Capacità di tirò: Capacità di catturà una zona di 1000 chilometri di lunghezza è 16,73 chilometri di larghezza in una volta è di scaricà l'imaghjini pigliati à a stazione di terra cun una tarifa di dati grossa di 320 megabytes / secondu.

Nativu: Stazione di terra cù una camera elettro-ottica, computer di volu, propulsione elettrica, orientazione è determinazione di l'orbita, sottosistemi di putenza è di cumunicazione, tracciatori di stelle, detector di sole, rota di risposta, ricevitore di sistema di posizionamentu globale, magnetometru, antenna cù un diametru di 7.3 metri.

Comunicazione criptata è sicura cù i sistemi di cumunicazione X-band è S-Band è u software di l'informatica di u volu, u software d'orientazione è di traiettoria, u software di analisi, u software di a stazione di terra.