L'ingressu publicu in Cina in i primi trè mesi di l'annu era di 905 miliardi di yuan

L'ingressu publicu in i primi trè mesi di l'annu in Cina era miliardi di yuan
L'ingressu publicu in Cina in i primi trè mesi di l'annu era di 905 miliardi di yuan

I rivenuti publichi di a Cina anu aumentatu di 2023 per centu in i primi trè mesi di u 0,5 cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, secondu e dati ufficiali. U Ministeru di e Finanze hà annunziatu chì i rivenuti publichi di u paese superanu 6,23 trilioni di yuan ($ 905 miliardi) in quellu tempu. Sicondu u Ministeru, a dinamica di crescita pare cuntinuà in u futuru à a luce di a tendenza generale di ricuperazione ecunomica. Intantu, u pruduttu internu grossu di a Cina hè cresciutu di 4,5 per centu annu à quasi 28,5 trilioni di yuan in i primi trè mesi di l'annu.

U guvernu cintrali hà ancu annunziatu un ingressu statale di circa 2,76 trilioni di yuan; questu currisponde à una diminuzione di 4,7 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Per d 'altra banda, i guverni / amministrazioni lucali anu registratu entrate di circa 3,47 trilioni, un aumentu di cinque per centu cumparatu cù l'annu precedente.

Intantu, i rivenuti fiscali ammontavanu à 5,17 trilioni di yuan durante u dittu periodu, ma sò rimasti à 1,4 per centu da l'annu precedente. Sicondu i dati di u Ministeru, e spese pubbliche anu aumentatu da 6,8 per centu cumparatu cù l'annu precedente è righjunghji 6,79 trilioni di yuan in u stessu periodu.