Organizazione di Delegazione di l'Educazione è di u Cummerciu Settoriale da ISIB à Russia

L'urganizazione di l'Educazione è a Delegazione di u Cummerciu Settoriale da ISIB à Russia
Organizazione di Delegazione di l'Educazione è di u Cummerciu Settoriale da ISIB à Russia

L'Associazione Exportatori di l'Industria di l'Air Conditioning (ISIB) hà urganizatu un'urganizazione di Delegazione di l'Educazione è di u Cummerciu Settoriale in Mosca, a capitale di Russia, trà 6-7 d'aprile.

Kerem Ünlü, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di İSİB, chì rapprisenta u Cunsigliu di Amministrazione di İSİB, è Ahmet Cevat Akkaya, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KBSB, è i funzionari di İSİB, chì rapprisentanu l'Associazione di l'Industriali di Caldaie è Vessel à Pressione ( KBSB) hà assistitu à l'urganizazione di l'Educazione è a Delegazione Settoriale di u Cummerciu.

Un studiu cumuna hè statu realizatu cù a Società Russa di Riscaldamentu, Ventilazione, Aria Condizionata, Fornitura di Calore è Ingegneri di Fisica Termale di l'Edifiziu (ABOK) in u scopu di l'urganizazione di l'Educazione è a Delegazione Settoriale di u Cummerciu à a participazione di 16 cumpagnie da Turchia. Un totale di 47 riunioni d'affari sò stati in l'eventu, induve un totale di 40 participanti eranu prisenti da Russia.

U prugramma di l'Educazione Russa è a Delegazione di u Cummerciu Settoriale; Hè cuminciatu cù i discorsi di u presidente di ABOK, u prufessore Iurii Tabubshchikov è u membru di u Cunsigliu di İSİB Kerem Ünlü u ghjovi 6 d'aprile. U ghjovi 6 d'aprile, presentazioni sò state fatte nantu à i temi di Riscaldamentu, mentre chì u venneri 7 d'aprile, presentazioni sò state fatte nantu à i temi di Ventilazione. E riunioni bilaterali d'affari sò state realizate simultaneamente cù e presentazioni durante 6-7 April.

U ghjovi 6 d'aprile, u Cunsigliu cummerciale di a Repubblica di Turchia, Ömer Kerman, hà visitatu l'avvenimentu è hà tenutu riunioni cù l'imprese participanti. A sera di u stessu ghjornu, cumpagnie turche è rapprisentanti ABOK anu assistitu à a cena datu da ISIB.

Kerem Ünlü, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di İSİB, hà fattu a seguente dichjarazione annantu à l'urganizazione:

"A Russia hè u 14u più grande importatore mundiale di l'industria di l'aria condizionata, cù importazioni di circa $ 12 miliardi. Cum'è l'industria turca di l'aria condizionata, simu unu di i primi 10 esportatori in i gruppi di sottoprodotti di a nostra industria in questu paese. Cooperemu strettamente cù ABOK per aumentà a nostra efficacità in stu paese. Avemu u scopu di aumentà u nostru cummerciu mentre informanu i nostri interlocutori in Russia nantu à u sviluppu di a nostra industria è u putere di R&D, cù a nostra urganizazione di u Cumitatu Commerciale Settoriale è di Formazione. Avemu ricevutu feedback pusitivu nantu à l'urganizazione da e cumpagnie participanti 16. Cum'è ISIB, continueremu à aduprà l'attività di marketing, cumunicazione è furmazione chì avemu pianificatu strategicamente in i paesi di destinazione per i nostri esportatori ".