Prughjettu mistu da Isra Holding à Ağrı nantu à a Strada "One Belt One Road Project".

Un Prughjettu Mixtu da Isra Holding à Ağrı nantu à a Strada "One Belt One Road Project".
Un Prughjettu Mixtu da Isra Holding à Ağrı nantu à a Strada "One Belt One Road Project".

Un protokollu hè statu firmatu per u novu prughjettu di vita mista chì Isra Holding implementerà in Ağrı, chì si trova nantu à u "Progettu One Belt One Road", in cooperazione cù u Governatoratu di Ağrı è l'Amministrazione Pruvinciale Speciale.

A holding, chì hà investimenti in parechje cità in Turchia in i settori di u sviluppu immubiliare, a custruzzione, u turismu è l'energia, farà u so novu investimentu in Ağrı, u centru di attrazione di l'est. Isra Holding, chì hà da realizà u "primu è più grande" prughjettu mistu di a regione in u centru di a cità, hà u scopu di attruverà visitatori da l'Anatolia Orientale, l'Anatolia Sud-Est, u Mari Neru Orientale è i paesi vicini in a regione cù questu investimentu.

U prughjettu, chì accoglierà ancu e marche famose in u mondu, hè custituitu di centri commerciali, alberghi, hotel clinichi, appartamenti di residenza, uffizii è residenze.

A cerimonia di firma di u protocolu di u prugettu hè stata cun a participazione di u guvernatore di Ağrı Osman Varol è u presidente di u Cunsigliu di İsra Holding, Abdurrahim Tavlı.

Parlendu à a ceremonia, Varol hà dichjaratu chì u centru cummerciale è di vita chì deve esse custruitu in u scopu di u prugettu hè una di e cose chì sò state sunniate dapoi 13-14 anni in a cità è chì avarà un grande impattu nant'à i dui. sviluppu ecunomicu, vita suciale è sviluppu di Ağrı.

Varol hà dettu: "Stu centru cummerciale è di vita hè veramente impurtante in quantu à aumentà a qualità di vita in a nostra cità, aumentendu u benessere di u nostru populu, è cresce a mobilità cummerciale è ecunomica". disse.

Nutendu chì Ağrı hè una cità di fruntiera, Varol hà dettu: "Semu situati à a fruntiera iraniana. Un gran numaru di turisti iraniani venenu in u nostru paese. U scopu principale di i turisti iraniani quandu venenu quì hè di cumprà. Entranu per a nostra porta di u cunfini di Gürbulak. Rinuvemu sta porta di cunfini cun un investimentu di 1,2 miliardi. Serà cumissionatu cum'è a porta di cunfini più muderna di Turchia. I turisti iraniani chì entranu per a Porta di a fruntiera di Gürbulak vanu à e nostre cità vicine. Quandu caminate per e strade in e nostre cità vicine durante certe stagioni, ùn pudete micca vede i nostri citadini lucali, micca i turisti iraniani. I centri cummerciali è i magazzini ottennu una prosperità incredibile cù i prudutti chì li vendenu è l'attività ecunomica chì crea ". usatu e frasi.

U guvernatore Varol hà dettu: "Stu prughjettu gigante, sviluppatu in un cuncettu mistu, creà una attrazione in a regione è permetterà à Ağrı di ottene una parte di sta ricchezza ecunomica". Hà aghjustatu chì u prugettu hà da fà una cuntribuzione seria à l'ecunumia di a cità, darà un grande incuragimentu à e persone chì sò in u stadiu di decisione d'investimentu, è serà un pioniere in altri prughjetti.

Cum'è Isra Holding, cambiamu a faccia di sta regione

Tavlı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Isra Holding, hà dettu ancu chì sò felici di pudè mette a so firma sottu à i prughjetti di vita di marca chì anu sviluppatu in un cuncettu mistu specificu à a regione, è hà dettu:

"U nostru prughjettu, chì vulemu aghjunghje valore à e pruvince è e regioni vicine, in particulare Ağrı, serà custituitu da un centru cummerciale gigante, un hotel, un hotel clinicu, appartamenti di residenza, uffizii è residenze induve serviranu e marche mundiali. Mentre offre lussu è cunfortu inseme in a sezione residenziale è residenziale, avemu u scopu di esse un centru di attrazione in u turismu di salute cù u so hotel clinicu, è di impegnà una missione impurtante in u turismu di u paese purtendu una media di 500 mila visite turistiche à u paese. regione per annu cù a nostra unità hotelera. Stu prughjettu serà a porta di a regione à u mondu è farà di Ağrı u centru di attrazione di a regione ". disse.

Tavlı hà datu ancu infurmazioni nantu à a parte di u prughjettu di u centru cummerciale, "In quantu Isra Holding, avemu da cambià a faccia di sta regione. Purteremu marchi mundiali in questa regione cù u nostru centru cummerciale, chì serà inclusu in u nostru prughjettu di l'impresa è di a vita di marca. Inoltre, avemu u scopu di maximizà l'esperienza di shopping premium cunducendu u prucessu di gestione di u centru cummerciale cù ECE Turkey, una marca mundiale in questu campu ". usatu e frasi.

Avemu u scopu di trasfurmà Ağrı in un centru di attrazione

Dichjarà chì e più grande cumpagnie di Turchia operanu in a regione per uperà risorse sotterranee è chì a regione hà un fatturatu cummerciale elevatu, Tavlı hà dettu chì quandu e dati nantu à u cummerciu è u turismu in relazione à Ağrı sò esaminati, sò ottenuti risultati assai impurtanti.

Rimarchendu chì Ağrı hè una regione densa induve 15 mila persone entranu ogni ghjornu per u cummerciu da a fruntiera è chì stu numeru aumenterà in modu esponenziale cù u tempu, Tavlı hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U storicu Palazzu Ishak Pasha, a Tomba Ahmed-i Hani, u Monti Ararat è a regione di l'Arca di Noè, chì si trovanu quì, anu accoltu quasi mezzo milione di visitatori l'annu passatu. Sta regione hà grandi vantaghji in quantu à u turismu, l'agricultura è u cummerciu. Noi, cum'è Isra Holding, ugemu di trasfurmà Ağrı in un centru di attrazione rispondendu à i bisogni di i paesi vicini cum'è Azerbaijan, Russia, Armenia, Georgia è Iran, cù stu prughjettu gigante chì implementemu. Di novu, per aumentà u voluminu di u cummerciu, l'Unione di Camere è Scambi di Merceria di Turchia cuntinueghja i so sforzi per apre una nova porta di cunfini in Ağrı. Per d 'altra banda, l'Università İbrahim Çeçen aumenta a mobilità in questa regione cù u so persunale accademicu è u so putenziale studiente. Credu chì sta cità, chì hà un patrimoniu storicu nantu à a Strada di a Seta, serà a stella internaziunale brillanti di u nostru paese è di i paesi circundanti in un futuru vicinu ".