I travagliadori İZELMAN aumentati da 54 per centu

I travagliadori IZELMAN anu fattu una crescita per centu
I travagliadori İZELMAN aumentati da 54 per centu

I negoziati di un accordu cullettivu di travagliu chì coprenu circa 7 mila travagliadori in İZELMAN, affiliati à a Municipalità Metropolitana di Izmir, sò stati cunclusi. I salari di basa di l'impiegati cuntratti sò stati aumentati da 54 per centu. Ministru Tunç Soyer, "Sò felice di celebrà una festa oghje. Ma hè u vostru duvere primariu di luttà per ottene i diritti di u travagliu di i travagliadori micca organizzati ", disse.

L'accordu di negoziazione cullettiva, chì dura dapoi 1 mesi, trà a Municipalità Metropolitana di Izmir, l'Unione Socialdemucratica di l'Impiegatori Publici (SODEMSEN) è a Confederazione Turca di Sindacati Rivuluzionari (DİSK) Genel-İş İzmir Branches N ° 3 è 4, hà statu finitu. In u cuntrattu cullettivu chì copre circa 7 mila travagliadori urganizati in İZELMAN, u salariu di basa hè statu aumentatu da 54 per centu. Dopu à a cunclusione di u CBA, migghiara di travagliadori riuniti davanti à a Casa di Sovranità. I travagliadori celebravanu l'aumentu di i tassi ballendu halay è gridavanu slogan cum'è "Izmir hè fieru di voi", "I travagliadori İZELMAN hè u simbulu di resistenza" è "Tuttu serà grande".

"Una trasfurmazioni di quale duvete esse a locomotiva"

Indirizzendu i travagliadori riuniti davanti à a Casa di a Sovranità, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Sò felice di celebrà una festa oghje. Perchè ùn importa micca quantu sta legislazione legale ci face pare un capu, ùn avemu mai vistu cum'è un capu versu voi. Ci sentu cum'è camaradi è cumpagni da u principiu. Türkiye hè à l'orlu di un grande cambiamentu. Türkiye hà da sperimentà una grande trasfurmazioni. Avemu vistu questu. "Ma questa hè una trasfurmazioni in quale duvete esse a locomotiva", disse.

"Farete u megliu è u più bellu in u vostru travagliu"

Ricordendu l'elezzioni generali chì venenu, u sindaco Soyer hà dettu: "A matina di u 14 di maghju, se e persone cum'è voi, chì u so travagliu serà sfruttatu è chì soffrenu di a miseria perchè ùn sò micca urganizati, cuntinueghjanu in stu sistema, u nostru pane serà arruvinatu. . Per quessa, hè u vostru duvere primariu di cambià sta storia è di luttà per ottene i diritti di u travagliu di i travagliadori micca organizzati. Aghju fattu a mo parte per voi. Avà voi, i mo fratelli chì travaglianu, fate a vostra parte. A manera di fà questu hè di pussede u vostru travagliu. Farai u megliu è u più bellu in u vostru travagliu. Prutegerete u vostru travagliu è i travagliadori micca organizzati finu à a fine. Prutegerete ancu i disoccupati è i poveri. Serete u pioniere di u cambiamentu. "Avemu più vacanze cum'è queste", disse.

"Porteremu a primavera in stu paese inseme u 14 di maghju"

Engin Topal, capu di a succursale generale di l'affari n ° 1, hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç SoyerU cuntrattu cullettivu hè statu cunclusu grazia à i sforzi di . "Bona furtuna", disse. Faruk Saral, Capu di Branch No 3, hà dettu: "Ringraziemu à u Signore President per avè dettu chì una altra agricultura hè pussibule è chì un altru accordu cullettivu hè pussibule. Oghje, ringraziemu u presidente cù a lotta per u pane. U 1 di maghju, seremu in carrughju cù a lotta per a demucrazia, a lege è a ghjustizia. "Porteremu a primavera in stu paese inseme u 14 di maghju", disse.

"Travaglieremu per esse degni di u nostru travagliu"

U Rappresentante Regionale DİSK Egeu, Memiş Sarı, hà dettu: "Avemu vulutu è l'avemu. U presidente ùn hà micca ricusatu, ma avemu tempi assai difficiuli davanti à noi. Mentre dumandemu a ricumpensa di u nostru travagliu, rappresentemu a Municipalità Metropolitana di Izmir è u Sindaco di Tunç in i carrughji, in l'autobus, in i lochi induve travagliemu duramente. "Travaremu per esse degni di u nostru travagliu", disse.