Apertura di a fabbrica di cultura è d'arte İzmir

Apertura di a fabbrica di cultura è d'arte İzmir
Apertura di a fabbrica di cultura è d'arte İzmir

Dopu à i travaglii di risturazione, rinnuvamentu è ricustruzzione realizati da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, a fabbrica Alsancak Tekel di 140 anni hè stata messa in serviziu cum'è Fabbrica di Cultura è Arte di İzmir.

A cerimonia di apertura hà assistitu u Ministru di a Ghjuventù è Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, u Vicepresidente di u Partitu AK Hamza Dağ, u guvernatore Yavuz Selim Köşger, i deputati è i candidati di u Partitu AK İzmir, è rapprisentanti di a cultura è u turismu. settore.

U Ministru Kasapoğlu, chì hè ancu un candidatu à u diputatu di u Partitu AK, hà dettu in u so discorsu à a ceremonia chì una valle di cultura è di arte scontra u publicu in İzmir.

Esprimendu chì Turchia hà scrittu una storia di trasfurmazioni in l'ultimi anni 21, Kasapoğlu hà dichjaratu chì sta trasfurmazioni hè u risultatu di a visione guidata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

U Ministru Kasapoğlu hà nutatu chì un altru travagliu piacevule per İzmir è Turchia hè ghjuntu in vita è hà dettu: "Unu di i più grandi scopi di u nostru guvernu hè di assicurà chì u nostru populu hà accessu à ogni opportunità, è uguali opportunità. Hè un scopu chì avemu ottinutu assai per assicurà chì tutti, cumpresi e donne, l'omi, i ghjovani, l'anziani è i disabili, anu accessu à ogni opportunità. In particulare in educazione, salute è altri campi. A vita hè assai dinamica. In cunfurmità cù stu dinamisimu, cum'è amministratori, avemu da esse in prima linea di stu prucessu ". disse.

Spieghendu chì facenu sforzi per assicurà chì i citadini ponu accede à i servizii di manera equa, Kasapoğlu hà dettu: "Fighjemu a cultura, l'arte è u sport cù a listessa visione". disse.

"A cultura è l'arte formanu a vita"

U Ministru Ersoy hà dettu ancu chì anu trasfurmatu a Fabbrica Alsancak Tekel, chì hà una storia di quasi 140 anni, in un complexu di cultura è di l'arti per a bella Izmir.

Esprimendu chì cum'è u Ministeru, cuntinueghjanu à travaglià in casa è in l'esteru per a prutezzione di i beni storichi è culturali, Ersoy hà dettu:

"Restauramu l'opere di a nostra cultura è li mettemu in luce. Cù a valutazione in situ, e strutture pulite di a fabbrica in u campus sò state cunservate. Avemu cunsirvatu a struttura originale di a fabbrica ristabilisce e parti distrutte in cunfurmità cù l'uriginale. Per chì ognunu sia un novu puntu di scontru, avemu inclusu ogni tipu d'attività ligati à a cultura è l'arte in una zona chjusa di 20 mila metri quadrati. Museu di Archeologia è Etnografia, Museu di Pittura è Scultura di İzmir, Biblioteca Specializzata Atatürk, Biblioteca Publica Alsancak, Biblioteca di Specializazione di Musica Mondiale Turca, attelli d'arte è educazione, cinema à l'aria aperta, spazii di mostra è una vasta zona di paisaghju, u centru di cultura è di l'arti. a cità guidà a vita culturale è artistica di a cità, apremu e so porte à i visitori.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu purtatu una nova zona verde à İzmir cù i travaglii di paisaghjolu realizati in l'aria aperta.

Fabbrica d'Arte è Cultura di Izmir

U Museu di Archeologia è Etnografia, situatu in a Fabbrica di Cultura è Arte di İzmir, chì hè stata trasfurmata in un centru di cultura è di l'arti di nova generazione, offre una sperienza di museu di nova generazione cù e so mostre tematiche per quelli chì volenu esplorà a storia di a cità. .

I travaglii di l'archeologia seranu esposti à u pianu è u primu pianu di l'edificu di dui piani di 7 240 metri quatratu, chì porta ancu e tracce di u periodu quandu era usatu cum'è fabbrica, è l'opere etnografiche seranu esposte à u sicondu pianu.

U Museu di Pittura è Scultura di İzmir riunisce ancu una cullizzioni rimarchevule di artefatti chì datanu da u Periudu Tanzimat à u presente.