U Spìritu di a Scola Agricola è di l'Istituti di u Village da esse apertu in İzmir si sparghjerà in Anatolia

U Spìritu di a Scola Agricola è di l'Istituti di u Village da esse apertu in Izmir si sparghjerà in Anatolia
U Spìritu di a Scola Agricola è di l'Istituti di u Village da esse apertu in İzmir si sparghjerà in Anatolia

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà urganizatu un panel in u 83u anniversariu di l'apertura di l'Istituti Village. Unveiling a statua di Hasan Ali Yücel, l'architettu di l'Istituti di u Village, dopu à u pannellu, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu stabilitu una scola agricula, ispirata da a filosofia di l'Istituti Village. Facemu u primu passu per sparghje u spiritu di Village Institutes da Bademler Village à Anatolia.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu un pannellu intitulatu "A Spark in the Steppe - Village Institutes and Hasan Ali Yücel" in u 83e anniversariu di l'apertura di l'Istituti Villages, u più grande scontru in l'illuminazione di Turchia. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà assistitu à u panel urganizatu da l'Archiviu di a Città Metropolitana di İzmir, a Direzzione di a Branca di Musei è Biblioteche in a Biblioteca Naziunale. Tunç Soyer, Vicepresidentu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Yüksel Taşkın, Sindaco di Konak Abdül Batur, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Barış Karcı, Presidente di u Cumitatu Naziunale di Festività Naziunale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Atty. Ulvi Puğ, accademichi, diplomi di l'Istitutu Village è educatori, è parechji citadini anu assistitu.

L'Istituti Village sò stati sacrificati à a vita pulitica multipartita

In u pannellu, Prof. da Dokuz Eylül University, Facultà di Lettere, Dipartimentu di Storia. Dr. Hakkı Uyar hà datu infurmazioni nantu à l'apertura di l'Istituti Village, a cungiuntura di u periodu è u prucessu di chjusura. prof. Dr. Hakkı Uyar hà spiegatu u rolu di l'allora Ministru di l'Educazione Naziunale Hasan Ali Yücel, l'architettu di l'Istituti di u Village, in u prucessu è hà dettu: "L'Istituti di u Village eranu istituzioni chì furnianu a salvezza di a Turchia senza bisognu di un salvatore. "Sfurtunatamente, hè statu sacrificatu à a vita pulitica multipartitica", disse.

"Una di e più grande disgrazia per esse chjusu"

U presidente dopu à u panel Tunç Soyerhà apertu a statua di Hasan Ali Yücel cuncepita da Yücel Tonguç Sercan, unu di i scultori di a Direzzione di a Cultura è l'Arte di a Municipalità Metropolitana di İzmir, davanti à l'edificiu di a Fundazione di a Biblioteca Naziunale. Parlendu à l'apertura, u presidente Soyer hà dettu: "L'istituti di u paese eranu un passu estremamente impurtante per l'illuminazione di l'Anatolia in a storia di a Republica di Turchia. Calchì volta ci vene a critica dicendu "perchè fate sculture". Vivemu in una tale età di vitezza chì, sfurtunatamenti, st'età di vitezza ci fa scurdà di e nostre radiche è di u passatu. A chjusura di l'Istituti Villages, chì hè u muvimentu di l'illuminazione di l'Anatolia, hè forsi unu di i più grandi disgrazia di sti terri.

"Apremu una scola agricula cù u spiritu di l'Istitutu di u Village"

Nutendu chì cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, farà u so megliu per mantene viva stu legatu, u sindaco Soyer hà dettu: "Apremu una scola agricula in Bademler Village, cumpletamente ispirata da a filosofia di l'Istituti Village. Facemu u primu passu per sparghje u spiritu di l'Istituti di Village, a luce chì dà à l'Anatolia, da Bademler Village à Izmir è Anatolia rializendu i so esempi di applicazione. A nostra scola, induve 350 studienti seranu struiti, hà un curriculum preparatu interamente in u spiritu di l'Istituti Village. Semu capaci di custruisce un futuru completamente diversu annantu à questu legatu ".