L'applicazione di fattura sospesa hè iniziata per e vittime di u terremotu in İzmir

L'applicazione di fattura sospesa hè iniziata per e vittime di u terremotu in Izmir
L'applicazione di fattura sospesa hè iniziata per e vittime di u terremotu in İzmir

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hè stata cun e vittime di u terrimotu da u primu mumentu di u terrimotu chì hà affettatu 11 pruvince centrate in Kahramanmaraş, hà iniziatu l'applicazione di fattura sospesa da u terremotu. Ministru Tunç SoyerEllu disse: "A sulidarità in İzmir ùn hè micca solu in parolle o in suspense... Andemu, i mo paisani, entremu tutti felici in a Festa di Ramadan".

A municipalità metropolitana di Izmir cuntinueghja à guarì e ferite di e vittime di u terrimotu. Aumentando a sulidarità cù u Movimentu One Rent One Home and Hope, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà lanciatu l'applicazione di fattura sospesa in bizizmir.com.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEllu disse: "A sulidarità in İzmir ùn hè micca solu in parolle o in suspense... Andemu, i mo paisani, entremu tutti felici in a Festa di Ramadan".

A fattura d'acqua di e vittime di u terrimotu hè in attesa

Quelli chì volenu participà à a campagna ponu dumandà via bizizmir.com. I citadini chì cliccà nantu à a tabulazione di a fattura sospesa di e vittime di u terrimotu in a sezione Izmir Solidarity Pending Invoices puderanu pagà i bolletti d'acqua appruvati di e vittime di u terrimotu quì. In più di pagà e fatture di i sopravviventi di u terrimotu chì stanu in a cità, i sopravviventi di u terrimotu ponu ancu lascià una fattura sospesa.