L'applicazione salvavita hè stata lanciata in Izmir

L'applicazione di salvezza di vita in Izmir hè stata implementata
L'applicazione salvavita hè stata lanciata in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu implementatu l'applicazione "Take Position" dopu l'applicazione di Emergenza Izmir per minimizzà i danni di pussibuli terremoti è per superà u prublema di cumunicazione post-disastru. A Municipalità Metropolitana hà u scopu di determinà a situazione di i citadini chì sò sottu à e macerie mandendu un ligame à tutti l'utilizatori di u telefuninu dopu à u disastru.

U Dipartimentu di Trattamentu di l'Informazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu implementatu u serviziu "Get Location", dopu l'applicazione d'urgenza Izmir sviluppata dopu à u terrimotu di Izmir in 2020. L'applicazione, chì hè stata sviluppata per superà i prublemi di cumunicazione sperimentati in i disastri è per ghjunghje à i citadini in u modu più veloce, pò esse aduprata facilmente. Cù u prughjettu Get Location salvatore, un ligame hè mandatu à tutti l'utilizatori di u telefuninu dopu un disastru in un missaghju. Cusì, hè destinatu à determinà i lochi di i citadini chì eranu sottu à e rumble. In casu di disastri cum'è terremoti è inundazioni, diventa più faciule per ghjunghje à a Municipalità Metropolitana di İzmir via Emergency İzmir, Get Location Service è 153 helpline.

I missaghji seranu mandati à i telefunini mobile.

Dichjarà chì anu sviluppatu u prugramma "Get Location" per quelli chì ùn scaricanu micca l'applicazione Emergency İzmir à i so telefoni, u Capu di u Dipartimentu di Trattamentu di l'Informazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ata Temiz, hà dettu: "Durante un eventuale terremotu, mandemu SMS à tutti l'utilizatori di u telefuninu chì vivenu in İzmir via l'applicazione Get Location. Stu missaghju pruverà à ghjunghje à e persone per 28 ore. L'infurmazioni di quelli chì ùn ponu esse ghjunti cascanu in u sistema. I tentativi ripetuti sò fatti per ghjunghje à queste persone. Sti prucessi cuntinueghjanu finu à ch'elli ghjunghjenu à i citadini. È à a fine, sarà certamente ghjuntu. Appena ghjunghje, un ligame falà nantu à i telefoni di l'utilizatori. L'utilizatori ponu mandà u so locu clicchendu u ligame. A persona sottu u naufragio ci pò mandà u so locu direttamente clicchendu u ligame ", disse.

U locu di quelli chì sò sottu à i detriti serà determinatu da questa applicazione.

Ricordendu chì l'unità pertinenti in a Municipalità Metropolitana di Izmir seranu attivate dopu à cliccà u ligame mandatu à l'utilizatori di u telefuninu, Temiz hà dettu: "Appena i citadini cliccate nant'à u ligame, a situazione cade nantu à u nostru pannellu di gestione. Dopu à a caduta, i surdati di u focu venenu in scena cù l'ufficiali. L'applicazione d'urgenza Izmir determinerà rapidamente u locu di a persona. L'impurtante quì hè di sapè chì a persona hè sottu à i detriti. Cù stu sistema, avemu amparatu quantu persone sò sottu à i detriti. Se e persone in Izmir ghjunghjenu i so telefuni sottu à e macerie è cliccà nantu à sti messagi, avemu una idea di quante persone eranu sottu à l'edificiu chì hà colapsatu durante u terrimotu. À u mumentu, simu in una pusizioni per ghjunghje à tutti l'utilizatori in Izmir ".

Enfatizendu l'impurtanza di a rete di cumunicazione in casu di disastru, Temiz hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "A nostra infrastruttura hè pronta per permette à i nostri citadini di ghjunghje à noi in casu di disastru. Avemu tutti i scenarii, chì tipu di situazione seremu implicati durante u disastru. Avemu fattu tuttu u travagliu seguendu sti scenarii. Sì avete sopravvissutu à i naufragi è ùn pudete micca ghjunghje à nimu, l'aiutu chì anu bisognu serà furnitu da l'autorità à i citadini feriti o chì anu bisognu d'aiutu chjamendu u 153 ".

Dopu à u disastru, i citadini seranu ghjunti per mezu di e squadre di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Izmir è e squadre di vuluntarii stabilite da u dipartimentu di u focu.

Chì farà u sopravviventi ?

Quelli chì ùn si ponu ghjunghje in casu di disastri cum'è pussibuli terrimoti o inundazioni anu da chjamà u numeru 153 per ghjunghje à e squadre municipali. In più di l'Alo 153 Citizens' Communication Center (HİM) attualmente attivu, a linea d'aiutu speciale Alo 153 hè ancu attivata in casu di disastru.