Protokollu firmatu per l'ispezione preliminare di l'edificiu gratuitu in Izmir

Protokollu firmatu per l'ispezione di l'edificiu gratuitu in Izmir
Protokollu firmatu per l'ispezione preliminare di l'edificiu gratuitu in Izmir

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Civili per i studii di campu di u studiu preliminare di l'edifiziu, chì hè statu iniziatu per permette à i residenti di Izmir di avè una idea di a resistenza di u terremotu. edifiziu in cui campanu. Ministru Tunç Soyer"Nisun travagliu hè cusì impurtante cum'è rende a cità resistente", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà firmatu un protokollu cù a Filiale di Izmir di a Càmera di Ingegneri Civili per i studii di campu di l'esame preliminare di l'edificiu, chì hà cuminciatu à riceve applicazioni u 1 di marzu. Parlendu à a cerimonia di firma in Egemenlik Evi Kemeraltı Meeting Hall, u presidente Tunç SoyerDichjarà chì stu travagliu nantu à a valutazione preliminare basata nantu à l'edifiziu deve esse un esempiu per a Turchia, hà dettu: "Hè un travagliu chì tutti anu bisognu, in ogni locu. Türkiye hè un paese nantu à e linee di difettu. Chì fà per questu? A realità di u terrimotu hè sempre davanti à noi. Tuttavia, simu tristi di tistimunià chì a sensibilità necessaria versu sta questione ùn hè micca sviluppata. U travagliu chì deve esse fattu hè sempre ritardatu. A distruttività di u terrimotu pare esse ignorata ", disse.

L'enfasi di a custruzione sicura da Soyer

Enfatizendu chì anu amparatu lezioni da e sperienze, u presidente Tunç Soyer, hà dettu: "Questa hè una questione di priorità. Pruvamu di entre in a reta di Green Cities, a reta di Cittaslow, ma nunda ùn hè cusì impurtante cum'è fà sta cità resistente. In sta cità, s'è a ghjente ùn si fida micca di i so spazii di vita, s'ellu hà preoccupatu di l'edifizii in cui stanu, parlate di tecnulugia digitale quant'è vo vulete, parlate di verde quant'è vo vulete ".

"I travaglii sò esemplari"

Action Ulutaş Ayatar, presidente di a filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Civili, hà dettu chì era una fonte d'orgoglio per elli à participà à u travagliu realizatu per fà a cità più resistente.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à u protocolu preparatu Tunç Soyer è Eylem Ulutaş Ayatar, Capu di a Branca di İzmir di a Càmera di Ingegneri Civili. In u scopu di u studiu, 60 ingegneri civili participaranu in u campu, è un gruppu di ingegneri civili di 5 persone participà à a coordinazione.

L'applicazione individuale pò esse fatta

Finu a ora, 4 applicazioni sò state fatte à l'esame preliminare di l'edificiu, chì hè statu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per permette à a ghjente di Izmir di avè una idea di l'edifiziu in quale stanu. I citadini prufittàranu di stu serviziu gratuitamente. A municipalità hà ancu piegatu l'articulu in quantu à a decisione unanimu di u cunsigliu di direzzione in l'edifici di appartamenti in e cundizioni di l'applicazione. Dunque, l'applicazioni individuali seranu ancu valide senza a decisione di u cunsigliu di amministrazione.