Gendarmeria hà ghjucatu à scacchi cù i zitelli affettati da u terrimotu in Adıyaman

Gendarmeria hà ghjucatu à scacchi cù i zitelli affettati da u terrimotu in Adıyaman
Gendarmeria hà ghjucatu à scacchi cù i zitelli affettati da u terrimotu in Adıyaman

U persunale di gendarmeria in Adıyaman, chì hè statu affettatu da i terremoti in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju, hà ghjucatu partite di scacchi cù i zitelli in a cità di tenda stabilita in u Parcu Eğriçay.

U Comandante di Training Commando di Gendarmerie Foça u Major General Halil Şen hà assistitu ancu à l'avvenimentu di scacchi urganizatu in cuuperazione cù u Cumandante di Gendarmeria Provinciale, a Federazione Turca di Scacchi è a Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport di Adıyaman.

Gendarmerie Petty Officer Senior Sergeant Hatice Öztürk spiegò chì anu urganizatu diverse attività per aiutà i sopravviventi di u terrimotu à truvà a so morale.

Dichjarà chì i zitelli s'hè divertitu à ghjucà à scacchi, u Sergent Senior di Gendarmerie Petty Officer Hatice Öztürk hà dettu: "Cerchemu di fà chì i zitelli in a tenda di a cità si alluntanassi da a psiculugia di i terrimoti, ancu per un pocu. I zitelli sò assai felici quandu ci vedenu. Cum'è u persunale di a Gendarmeria, vulemu mette un surrisu nantu à i visi di e vittime ". disse.

L'Ufficiale Regionale di a Federazione Turca di Scacchi Cengiz Yalçın hà enfatizatu chì volenu chì e vittime di u terrimotu si scurdanu di u so dulore.

Esprimendu chì volenu vede i zitelli riri in a cità, l'Ufficiale Regiunale di a Federazione Turca di Scacchi Cengiz Yalçın hà dettu:

"Ugemu di sparte l'esperienze di i zitelli è aiutalli à alluntanassi da a psiculugia di u terrimotu. Questu hè u nostru solu scopu. Organizemu i nostri avvenimenti cù u grande sustegnu di u Cumandante di Training Commando di Gendarmerie Major General Halil Şen è a Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport. E squadre di gendarmeria furniscenu a sicurità quì è facenu grandi sforzi per guarì e ferite di u terrimotu. Ci vantamu. Lascianu i nostri figlioli ghjucà à scacchi è divertevi. Simu cuntenti ancu noi. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

U direttore di a ghjuventù è u sport Adıyaman, Fikret Keleş, hà dichjaratu chì ci hè statu un grande disastru in a cità è parechji studii sò stati fatti per aiutà e vittime à superà u traumu di u terrimotu.

U direttore di a Ghjuventù è u Sport Adıyaman, Fikret Keleş, hà dettu: "U nostru statu è istituzioni facenu grandi sforzi per guarì e ferite di u terrimotu. Avemu urganizatu un avvenimentu di scacchi per i zitelli. Avemu u scopu di i nostri figlioli per superà i traumi di u terrimotu è truvà a morale. Grazie à tutti quelli chì anu sustinutu ". disse.

Hè statu amparatu chì l'avvenimentu in a tenda, chì hè stata cunvertita in una sala di scacchi, cuntinueghja per una settimana.