Operazione di droga à a Porta Doganale di Kapıkule

Operazione di Drug à a Porta Doganale di Kapikule
Operazione di droga à a Porta Doganale di Kapıkule

U Ministeru di u Cummerciu hà dettu chì 24 kilogrammi di ecstasy sò stati sequestrati in una operazione contru un camion chì hè ghjuntu à a Porta Doganale Kapıkule per entre in Turchia.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, un camion era cunsideratu suspettu è seguitatu in u scopu di l'analisi di risichi è l'attività di destinazione realizate da e squadre. U veiculu, partitu da Germania, hè ghjuntu à Kapıkule Customs Gate via Bulgaria per entre in Turchia. Dopu à u passaportu è e prucedure di registrazione doganale, una ricerca hè stata iniziata da e squadre di l'Assistenza Doganale, accumpagnata da un cane detector di narcotici. Durante a ricerca, hè statu vistu chì u cane detector hà reagitu à a valigia nantu à u lettu di u cunduttore.

Hè stata vistu chì ci sò pastiglie culurite in sacchetti trasparenti in a valigia, chì hè stata cercata da e squadre di l'Uffiziu Doganale. In u risultatu di l'analisi di i campioni pigliati da i pills, hè statu capitu chì i pills eranu ecstasy, è un totale di 24 kilogrammi di ecstasy hè stata presa.

Una investigazione hè stata lanciata davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne in quantu à l'incidentu.