44 piccioni vivi sequestrati in Kapikule

Piccioni vivi sequestrati in Kapikule
44 piccioni vivi sequestrati in Kapikule

In l'operazione realizata à a Porta Doganale di Kapıkule da e squadre d'Assistenza Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, 44 piccioni vivi sò stati salvati da e mani di i contrabandisti.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, un veiculu chì hè ghjuntu in u paese per entre in u paese hè statu vistu cum'è risicatu è seguitatu durante i travaglii realizati à a Porta Doganale Kapıkule. U veiculu hè statu mandatu per a scanning di raghji X per esse verificatu dopu a prucedura di registrazione doganale. Intantu, u cunduttore, chì hà capitu chì u so veiculu serà cuntrullatu, hà dettu à e squadre chì ci era animali vivi in ​​u so veiculu in paura è panicu. Duranti i cuntrolli nantu à u veiculu, 44 razzi di palummi sò stati pigghiati in a seccione fatta per mette u pneumaticu di scorta di u veiculu. A prima cura è l'alimentazione di i palummi purtati in una zona sicura sò stati furniti da e squadre di l'Enforcement Doganale.

In i studii di deteczione, hè statu revelatu chì 15 di i palummi appartenenu à u bango è 29 à e razzi di palummi. Dopu, i palummi sò stati mandati à a Federazione di i Diritti Animali (HAYTAP) senza ritardu. Mentre chì una investigazione hè stata iniziata da l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne in quantu à l'operazione, una persona hè stata arrestata.