E PMI si preoccupanu di a sicurezza, ma ùn ponu micca assignà u budgetu

E PMI sò preoccupati per a sicurezza, ma ùn ponu micca piglià u bilanciu
E PMI si preoccupanu di a sicurezza, ma ùn ponu micca assignà u budgetu

A cumpagnia di cibersecurità ESET hà esaminatu più di 700 cumpagnie di dimensioni SMB per industria per a so capacità di detectà è risponde à e minacce cibernetiche. Alcune industrie s'appoghjanu assai nantu à e so cumpetenze di cibersecurità interna, mentri àutri preferiscenu ingaghjate un espertu per furnisce fora di cibersicurezza.

A percepzioni di a minaccia aumentanu ogni ghjornu. U fattu chì l'imprese ùn ponu micca ghjunghje abbastanza veloce per piglià misure di sicurezza cibernetica aumenta u periculu. U crescente risicu di cibersecurità si distingue cum'è un prublema cumuni affrontatu da e PMI chì anu da riduce e so spese per via di l'ambiente ecunomicu attuale in u mondu. A ricerca di ESET mette in luce l'approcciu di cyber security di e PMI nantu à una basa settoriale.

Imprese è servizii prufessiunali

I dati di ricerca mostranu chì più di un quartu (26 per centu) di e PMI in u settore di i servizii di l'imprese è di i servizii prufessiunali anu poca o micca fiducia in a so cumpetenza in cibersecurità interna. Meno di un terzu (31 per centu) anu pocu cunfidenza chì a so squadra detecterà l'ultime minacce. Un terzu (33 per centu) crede chì avarà prublemi à identificà a causa principale di un ciberattaccu. Quasi 10 in 4 (38 per centu) PMI in servizii cummerciale è prufessiunali gestiscenu a so sicurità internamente, chì hè più di a media per e PME (34 per centu). Più di a mità (54 per centu) preferiscenu l'outsourcing invece. Tuttavia, un 8 per centu supplementu cunsidereghja l'outsourcing di a so cibersigurtà in i prossimi 12 mesi. Solu u 24 per centu di e PMI in i servizii cummerciale è prufessiunali sceglienu di mantene a gestione di a sicurità in casa. Questu hè u tassu più bassu trà tutti l'industrii indagati. Più di un quartu (26 per centu) sceglie di outsourcing à un solu fornitore di sicurità è u 40 per centu sceglie di outsourcing à parechji fornitori.

servizii finanziarii

Quasi 10 in 3 (29 per centu) di e PMI in l'industria di i servizii finanziarii anu poca o nisuna fiducia in a so cumpetenza interna in cibersigurtà. U 36 per centu hà pocu o nisuna fiducia chì i so impiegati capiscenu e minacce di cibersecurità. Solu u 26 per centu di e PMI in l'industria di i servizii finanziarii crede chì avarà prublemi à identificà a causa radicale di un ciberattaccu. Stu tassu hè più bassu di a media di e PMI (29 per centu). Solu u 28 per centu di e PMI in l'industria di i servizii finanziarii gestiscenu a so attività di sicurezza interna; questu hè u tassu più bassu trà tutti l'industrii indagati. Quasi dui terzi (65%) esternalizzanu invece. Stu tassu hè assai più altu ch'è a media di e PME (59 per centu). Più di un quartu (26 per centu) di e PMI in u settore di i servizii finanziarii preferiscenu mantene a gestione di a sicurità in casa. Mentre chì u listessu percentualità di e PMI preferiscenu esternalizà à un solu fornitore, u 39% preferiscenu esternalizà a so sicurità à più di un fornitore.

Pruduzzione è industria

Un terzu (33 per centu) di e PMI in a fabricazione è l'industria anu poca o nisuna fiducia in a so cumpetenza interna di cibersigurtà. Questa rata hè più altu ch'è a media di e PMI (25 per centu). Quattru in 10 cumpagnie (40 per centu) anu menu o nisuna fiducia di l'altri industrii in a percepzione di i so impiegati di e minacce di sicurezza. Solu u 29 per centu pensanu chì avarianu prublemi à identificà a causa radicale di un ciberattaccu in u peghju scenariu. Solu 10 di 3 (30 per centu) PMI in a fabricazione è l'industria gestiscenu a so sicurità in casa. Più di a mità (63 per centu) sceglie di esternalizà a so sicurità invece, u sicondu più altu di qualsiasi industria. Un terzu (33 per centu) di e PMI in a fabricazione è l'industria preferiscenu mantene a gestione di a cibersigurtà in casa; questu hè u tassu più altu trà i settori. Solu u 24 per centu sceglie di outsourcing à un unicu venditore di sicurità è u 35 per centu sceglie di esternalizà à parechji fornitori.

Vendita, vendita à l'ingrossu è distribuzione

Quattru quinti (80 per centu) di e PMI di vendita al dettaglio, di vendita all'ingrossu è di distribuzione anu una fiducia moderata o alta in a so cumpetenza interna di cibersigurtà; questu hè u tassu più altu trà tutti i settori. Questa ratio mostra chì ci hè assai più cunfidenza (67 per centu) in a cumpetenza di a squadra di l'IT in a cibersecurità chì si vede in u settore di a fabricazione. Trè quarti (74 per centu) di e PMI di vendita, grossista è di distribuzione anu cunfidenza moderata o alta chì i so impiegati capiscenu i minacce à a sicurità, cumparatu à u 64 per centu per e PMI in u settore di i servizii finanziarii. a so capacità di identificà a causa radicali di un attaccu. Più di 79 di 10 (4 per centu) di e PMI in u settore di vendita, grossista è distribuzione gestiscenu a so cibersigurtà internamente. Solu u 41 per centu esternalizza a so sicurità. Tuttavia, 53 per centu volenu fà cusì l'annu prossimu.

Circa 10 di 3 (31 per centu) PMI in u settore di vendita, grossista è distribuzione preferiscenu mantene a gestione di a sicurità in casa. U listessu percentualità di l'imprese preferiscenu outsourcing à un unicu venditore di sicurità, è u 28% preferisce esternalizà à parechji venditori.

Tecnulugia è cumunicazione

Un quartu (25 per centu) di e PMI in u settore di a tecnulugia è di a cumunicazione anu poca o nisuna fiducia in a so cumpetenza interna di cibersigurtà. In ogni casu, a maiò parte di e PMI in l'industria (78 per centu) fiducia in i so impiegati più cà l'altri per capiscenu e minacce di sicurezza. Più di trè quarti (77 per centu) s'appoghjanu nantu à a so capacità per identificà a causa radicali in casu d'attaccu. Più PMI (34 per centu) in u settore di a tecnulugia è di a cumunicazione chì a media di e PMI (37 per centu) gestiscenu a so cibersigurtà internamente. Più di l'imprese in l'industria di u retail outsource a so sicurità (53 versus 58 per centu). Trè da 10 PMI (31 per centu) in u settore di a tecnulugia è di a cumunicazione preferiscenu mantene a gestione di a sicurità in casa. À u cuntrastu, u 23 per centu preferiscenu esternalizà à un solu fornitore è u 36 per centu à più di un fornitore di sicurezza.

Un falsu sensu di sicurità?

Mentre chì e PMI in certe industrie pensanu chì sò più sicure chè l'altri è si avvicinanu à a gestione di cibersicurezza in modu diversu, queste PMI spessu gestiscenu a so cibersicurezza interamente in casa è dunque anu un sensu di sicurità più grande. Induve a gestione interna hè preferita, hè cunsigliatu di stabilisce è aghjurnà regularmente e pulitiche di sicurezza cù l'auditi di sicurezza regulare di terze parti.

U 2022 ESET SME Digital Security Vulnerability Report spiega chjaramente l'orientazione di e PMI in cunfurmità cù questi bisogni crescenti. U 32 per centu di e PMI indagati anu dichjaratu chì utilizanu a rilevazione è a risposta di l'endpoint (EDR), XDR, o MDR, è u 33 per centu pensa à sfruttà sta tecnulugia in i prossimi 12 mesi. A maiuranza di e PMI in i settori di a tecnulugia è di e cumunicazioni (69 per centu), a fabricazione è l'industria (67 per centu) è i servizii finanziarii (74 per centu) preferiscenu esternalizà i so bisogni di sicurità.