Global Auto Giants si riuniscenu in Shanghai per a prima volta dopu l'epidemie

I Giganti Globali di l'Automobile si riuniscenu in Shanghai per a prima volta dopu l'epidemie
Global Auto Giants si riuniscenu in Shanghai per a prima volta dopu l'epidemie

A 20th Shanghai International Automobile and Manufacturing Technology Fair (2023 Auto Shanghai) si terrà u 18-28 d'aprile. A fiera hè a prima fiera di l'automobile maiò chì si tene in Cina dopu à l'epidemie, è hè ancu a prima mostra di l'automobile A-grade in u mondu quist'annu. Hè previstu chì u mercatu di l'automobile hà da cumincià à ricuperà cù l'incuragimentu di a fiera.

Più di centu mudelli novi seranu vistuti in a fiera, induve millaie di imprese participanu.

Auto Shanghai, chì hè stata prima in 1985, hè diventata una marca impurtante di a cità cum'è u festival più prestigiosu è influente di l'industria automobilistica globale.

Presidenti è CEO di impurtanti cumpagnie multinaziunali di l'automobile cum'è BMW è MINI, Audi, Mercedes-Benz è Volkswagen assisteranu personalmente à a fiera, chì hè u primu avvenimentu ecunomicu è cummerciale glubale à esse ospitatu da Shanghai dopu l'epidemie.

Inoltre, i capi di 6 grandi gruppi di l'automobile in u paese, cumpresi Dongfeng Automotive è Shanghai Automotive, è ancu i capi di marche di l'automobile da u settore privatu, cumpresi BYD è Geely, seranu ancu presenti à a fiera.

A fiera, induve più di centu mudelli novi seranu presentati, hè previstu di diventà u focu di l'industria automobilistica mundiale una volta.

In a cumunità cummerciale, a fiera hè prevista per stimulà u mercatu di l'auto stagnante.

Tuttavia, hè dichjaratu chì l'industria di l'automobile di a Cina passa da l'elettrificazione à l'intelligenza, da a vittoria cù u prezzu in u passatu à a vittoria cù u valore, è da l'imitazione di marche straniere à guidà u sviluppu di l'industria.

Sicondu a nutizia nantu à u cuntu ufficiale Wechat di a fiera, più di mille imprese participanu à a fiera di questu annu, è a superficia di a fiera supererà 360 mila metri quadrati.

I novi veiculi basati nantu à l'energia ghjucanu u "role principale"

Nuove marche basate in energia cum'è NIO è "LEADING IDEAL" seranu ancu prisenti à a fiera. Certi mudelli novi seranu lanciati in u mondu o in Cina.

Trà i marchi chinesi, novi mudelli di marche cum'è BYD U8, Denza N7 è Geely Galaxy L7, NIO ES6, ZEEKR

Sicondu l'infurmazioni ottenute, u mudellu ZEKR X, chì serà vistu in a fiera, hè previstu per entre in i mercati di i paesi sviluppati in Europa in u quartu trimestre di l'annu.

L'era intelligente di l'automobile principia

Cù u sviluppu di e tecnulugia novi cum'è a nova energia è l'intelligenza artificiale, l'industria automobilistica glubale si move versu l'elettrificazione, l'intelligenza artificiale è a cunnessione. Sempre più cumpagnie di tecnulugia chì participanu à a fiera cum'è fornitori di pezzi di ricambio hè diventata una nova tendenza in l'industria di l'automobile.

2023 Auto Shanghai serà un indicatore di ricuperazione di u mercatu

Sicondu a valutazione fatta da a China Passenger Car Association (CPCA), a riprogrammazione di a fiera di l'auto quist'annu, chì hè stata sospesa l'annu passatu per via di l'epidemie, indica un periodu criticu per l'imprese per esibisce nova tecnulugia è novi prudutti in l'industria di l'automobile è presentanu i so novi imagine.

Hè statu dichjaratu chì a fiera certamenti creà una piattaforma forte per incuragisce u cunsumu domesticu di l'automobile è a prestazione di l'ordine à a fiera diventerà un indicatore impurtante di u riscaldamentu di u mercatu.

U CPCA aspetta ancu chì cù a ricuperazione di u cunsumu è di a produzzione dopu l'epidemie, l'entusiasmu di i citadini per u cunsumu emergerà gradualmente.