Belt and Road Countries Presentatu 253 Milla Applicazioni di Brevetti

Belt and Road Countries Presentatu per Brevetti
Belt and Road Countries Presentatu 253 Applicazioni di Brevetti

I dati ufficiali mostranu chì a Cina hà fattu un prugressu stabile in u scambiu di opinioni è a cooperazione cù i paesi longu a strada di l'iniziativa Belt and Road in u campu di a pruprietà intellettuale. Shen Changyu, Direttore di l'Uffiziu Statale di Pruprietà Intellettuale, hà annunziatu in a cunferenza di stampa chì un totale di 115 paesi di Belt and Road anu dumandatu 10 mila registrazioni di patenti in Cina in l'ultimi 253 anni, è un tassu di crescita annuale mediu di 5,6 per centu hè statu. registratu durante stu periodu.

Sicondu Shen, i dirigenti chinesi anu firmatu accordi di cooperazione cù l'autorità regulatori di 56 paesi di Belt and Road. Per d 'altra banda, u numeru di applicazioni di registrazione di brevetti fatti da imprenditori chinesi in questi paesi era 2022 mila in 12, un aumentu di 16,4 per centu cumparatu cù l'annu precedente.

In fatti, una quantità di prughjetti di cuuperazione trà a Cina è i paesi Belt and Road sò stati messi in vigore; questi includenu un accordu di reciprocità di pulitica legale, un prugramma di furmazione graduate è u sviluppu di a cuscenza di a pruprietà intellettuale.