U settore turisticu si riunisce à EMITT

U settore turisticu si riunisce à EMITT
U settore turisticu si riunisce à EMITT

EMITT, una di e cinque più grandi fiere di u turismu in u mondu, hà accoltu l'industria turistica per a 12a volta in TÜYAP Fiera è Centru di Cungressu trà u 15-2023 d'aprile 26. ICA Events, chì riunisce ogni annu millaie di investitori stranieri è partenarii d'affari domestici cù e fiere chì urganizeghja, hà apertu e so porte à l'attori di u settore per a 26a volta cù a Fiera EMITT. A Fiera EMITT hè diventata u puntu di scontru di i prufessiunali in u settore di u turismu, cum'è e compagnie aeree, l'alloghju, l'imprese di trasportu è di l'informatica, è ancu istituzioni publiche, associazioni settoriali, tour operators è agenzie di viaghju è alberghi.

I sperti chì formanu l'industria di u turismu glubale cum'è a Turchia è a regione si sò scontrati cù l'industria in EMITT sottu un prugramma di avvenimentu assai riccu chì copre e tendenze attuali di u turismu.

U primu ghjornu di a Fiera EMITT, "Turkish Airlines; A prima sessione intitulata "L'Italia è presenta e so bellezze". A sessione hè stata moderata da CESISP – Università Milan Bicocca, Direttore Generale di TRA Counsulting SL Prof. Realizzato da Andrea Giuricin. Expo 2023 Rome Candidature Committee, Mena Region Special Ambassador Fabio Nicolucci, Enit Italy Tourism Board President Ivna Jelinic, Turkish Airlines Vice President of Sales (Southern Europe) Ömer Faruk Sönmez è Connect2Italy è Mancini Worldwide CEO Alessandro Mancini in a sessione di Roma Expo 2030 e la cità taliana di Palermu vinni in prima.

Mencionendu chì hè impurtante di riunisce i pruduttori di l'Italia, Connect2Italy è Mancini Worldwide CEO Alessandro Mancini hà dettu: "U scopu di Connec2Italy hè; Riunisce i pruduttori, destinazioni speciali è spazii di sperienza da Milano à a Sicilia. Avemu una forte cooperazione cù THY, volanu in 8 diverse cità in Italia ".

Cumitatu di Candidatura à l'EXPO 2030 di Roma, Ambasciatore Speciale per a Regione Mena, Fabio Nicolucci, hà dettu: "L'Expo di Roma 2030 hè una opportunità unica per fucalizza nantu à e persone è a so capacità di reinventà a cità, equilibrendu u sviluppu è a sustenibilità ambientale".

Ivna Jelinic, presidente di Enit Italy Tourism Board, hà dettu: "L'ospitalità hè un valore cumunu chì a Turchia è l'Italia anu. Vi aspittemu in u nostru paese per dimustrà l'ospitalità italiana. À questu puntu, THY hè un impurtante stakeholder di noi. Li ringraziemu assai ", disse.

Enfatizendu chì serve u mondu cù destinazioni 337, u vicepresidentu di vendita di Turkish Airlines (Sud d'Europa) Ömer Faruk Sönmez hà dettu: "Vulemu volà in altre destinazioni in Italia per mustrà e bellezze d'Italia. Palermu hè una destinazione chì l'Italia vole ancu mette in risaltu. Noi, cum'è THY, operate i nostri voli à Palermu. In più di tutti questi, a sustenibilità hè assai impurtante per noi, è pigliamu azzioni impurtanti in questu sensu. Cum'è THY, avemu salvatu 2019 tunnellate di carburante da u 55.495, chì significa circa 174.800 tunnellate di riduzioni di emissioni di carbonu.

A sessione di i presidenti hà parlatu di u futuru di l'industria

U secondu avvenimentu di u ghjornu, a Sessione di i Presidenti, unu di i classici di a Fiera EMITT, hà determinatu a roadmap di u settore cù u titulu "Insight Leaders Explain 2023 Tourism Forecasts".

In a Sessione di i Presidenti moderata da u Cunsigliu Turisticu Osman Ayık; U presidente TÜRSAB Firuz Bağlıkaya, u presidente TTYD Oya Narin è u presidente TÜROFED Sururi Çorabatır anu purtatu l'ultimi sviluppi chì formanu u settore à l'agenda. In a sessione, si tratta di temi impurtanti cum'è i figuri di u turismu attuale, e misure, l'azzioni, l'aspettattivi futuri è a strada di strada.

Enfatizendu chì ci sò stati alti è bassi recentemente, u presidente di TTYD, Oya Narin, hà dettu: "Eventi cum'è a guerra Russia-Ucraina è a pandemia anu stancu è rinfurzatu u settore turisticu. U gruppu più feritu era l'agenza di viaghju è avemu persu a maiò parte di u nostru persunale in risorse umane. Per mantene a sustenibilità di u settore, avemu bisognu di mantene e risorse umane cun noi. Quistioni cum'è incentivi o tassi deve esse decisu inseme in u periodu à vene è furmati per cunsultazione. U turismu in Turchia ùn hè micca solu Antalya. Ùn deve esse scurdatu chì ci hè un settore di Istanbul, Egeu è Anatolia orientale in u settore. Un prugramma di trasfurmazioni in u turismu deve esse fattu è altre destinazioni deve esse pavimentatu. I novi mudelli di finanziamentu sò necessarii per l'investimenti è l'imprese. Avemu da rende stu settore attraente per e nostre stimate agenzie, strutture di alloghju è ghjovani ".

Cunsigliu di Turismu di Moderatore Osman Ayık "Chì si aspetta da u publicu è u ministeru in l'ultimi 5 anni?" A risposta di Firuz Bağlıkaya à a quistione era "Speremu più di u sustegnu chì mantenenu attualmente".

Erkan Yağcı, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜROFED, hà dettu: "A geografia in cui ci trovamu ùn hè micca faciule. Ci sò stati 3 disastri in Turchia recentemente chì anu affettatu ancu u settore turisticu; Unu di elli hè una pandemia, l'altru hè a guerra, è l'altru hè un disastru di terrimotu. A guvernanza hè u più impurtante di stu affari, a raghjoni hè superiore à a raghjoni è u nostru denominatore cumunu hè u prugressu di u turismu. Türkiye hè un paese cunnisciutu per a so ospitalità, cusì ùn duvemu micca avè un marghjenu d'errore. Ci hè bisognu di esse amministratu inseme cù una mente cumuna. Cusì, pudemu elevà a percepzione di Türkiye in u turismu à u più altu livellu. A reputazione chì creamu cù u serviziu chì furnimu hè assai impurtante. Pudemu fà questu inseme. U travagliu strettu è a cumunicazione hè una chjave assai impurtante per superà è gestisce a crisa.