Investimentu Giant in Mamak: Versu a Fine di a Custruzzione di u Centru di a Vita Famiglia

Mamaka Giant Investment Family Life Center Custruzzione Versu a Fine
Investimentu gigante in Mamak versu a fine di a custruzzione di u centru di a vita di famiglia

U 95 per centu di a custruzzione di u centru di a vita di famiglia, chì a municipalità metropolitana di Ankara hà iniziatu in u distrittu di Mamak Mutlu, hè stata finita. Quandu u prughjettu, chì hè custruitu nantu à una superficie di 25 mila 658 metri quatratu è custituitu di 6 piani, hè finitu, a ghjente di Mamak averà un secondu centru di vita di famiglia.

Cuntinuendu i so sforzi per portà novi centri di vita di famiglia in a capitale, a Municipalità Metropolitana di Ankara hè finita in i travaglii di custruzzione di u Centru di Vita Famiglia di Mamak Mutlu Neighborhood (AYM).

E squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scienti cuntinueghjanu senza interruzzione à apre u centru à u serviziu di u populu di Mamak in pocu tempu.

U 95% di a custruzzione hè cumpleta

In u prughjettu giganti, chì hè custruitu nantu à una zona di 25 mila 658 metri quatratu in u Distrittu Mutlu di u distrittu di Mamak, cù un totale di 6 piani, cumprese u sotano, u pianu di a terra è 9 piani nurmali; Ci hè ancu una zona residenziale, una zona suciale verde è aperta è un parcheghju apertu per 64 veiculi.

U centru mudernu, chì averà parechje spazii di attività da u club di l'anziani à BELMEK, da u centru di a ghjuventù à u club di e donne, da u club di disabili à u club di i zitelli, da duie piscine semi-olimpiche à a sauna è u hammam Sala di sport indoor à u campu di basketball è volleyball, da a biblioteca à u parking, u centru mudernu serà custruitu da 7 à 70. e sarà apertu à tutti i citadini.

I Centri di Vita Famiglia situati in tutta a cità furnisceranu servizii gratuiti per i residenti di a capitale per impegnà in attività suciali, guidà una vita sana fendu sport, è migliurà e so cumpetenze di mani participendu à corsi prufessiunali.

Cù a fine di i travaglii iniziati u 25 di ghjugnu di u 2021 da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scienti, u distrittu di Mamak averà a so 2a Corte Custituziunale.