Studi in corso à u Centru di Scienze di u Principatu di Menteşe

I Studi Cuntinueghjanu in u Centru di Scienze di u Principatu Mentese
Studi in corso à u Centru di Scienze di u Principatu di Menteşe

U guvernatore di Muğla, Orhan Tavlı, hà esaminatu i travaglii in corso cù u sustegnu di u Guvernatore di Muğla in u Castellu è Ruine di Beçin in u Distrettu di Milas in u scopu di sviluppà u turismu alternativu è di aumentà a diversità di u turismu alternativu.

In Beçin, induve scavi archeologichi sò stati realizati per 5 mesi cù u sustegnu di a Direzzione di Monitoraghju è Coordinazione di l'Investimenti di u Governatore di Muğla, chì si trova à 12 km da u distrittu di Milas, artefatti turco-islamici da l'antichità à u Principatu di Menteşeoğulları è u L'Imperu Ottumanu pò esse vistu inseme.

Quandu andate per a strada chì porta à a cità, pudete ghjunghje à a piazza di a cità circundata da Ahmed Gazi Madrasa, a Moschea Orhan, tombi, Hanikâh, Kızılhan è Fontana Domed. A struttura di strada, chì hè stata revelata in l'ultimi anni, offre infurmazione assai preziosa in quantu à mostra a furmazione di a cità medievale turca.

U Castellu di Beçin, chì era u centru di scienza di u Principatu di Menteşe, è e so ruine, sò stati restaurati è purtati in u turismu culturale cù l'opere realizate in l'ultimi anni.

Ahmed Gazi Madrasa, una di e strutture più impurtanti di a cità di Beçin è di u Principatu di Menteşe è custruitu in u 1375 da u Menteşe Bey, Sultan of the Coasts, Ahmed Gazi Madrasa, accoglie i so visitatori oghje cum'è u Museu di l'Opere di Pietra.

In u Museu di l'Opere di Pietra di Ahmed Gazi Madrasa, fora di l'opere di petra, 25 opere etnografiche sò esposte in e sale educative di a madrasa. In più di l'esposizione, ci hè una sala di cinevisione, miniature di esempi di madrasa anatoliana è una sala di rievocazione in u museu.

Per aumentà u putenziale di u turismu culturale in a zona, induve i travaglii di scavi archeologichi, di risturazione è di rinnuvamentu, chì sò realizati cù una perspettiva olistica, sò accelerati, spazii suciali cum'è un parking, un centru di accolta, una cafeteria, chì ponu ancu serve. per i bus turistici, sò stati rinnuvati, mentre chì u trasportu à u Castellu di Beçin hè facilitatu.

Mentre l'illuminazione di u castellu è di a strada sò migliurate, u Castellu di Beçin diventa più visibile da l'autostrada di Bodrum, è l'attività turistica culturale in a regione hè prevista per aumentà dopu à a fine di l'opere.

U guvernatore Orhan Tavlı, chì hà dichjaratu chì u Castellu è a Città di Beçin, chì hè stata inclusa in a Lista Tentativa di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in 2012, hè unu di i valori storici è culturali impurtanti di a nostra cità, hà dettu: "U Castellu di Beçin offre i più belli esempi. di l'architettura Seljuk. Ci sò parechje opere impurtanti chì anu sopravvissutu à l'oghje in Beçin, chì era unu di i centri impurtanti in u stabilimentu di u periodu turco-islamicu, chì era a capitale di u Principatu Menteşe. Credu chì i nostri sforzi per sviluppà i nostri valori storici è culturali chì restanu in e terri chì campemu da u periodu anticu, i periodi Seljuk è Ottomani seranu ricumpinsati in pocu tempu ".