Prughjettu Naziunale di Sistemi di Scansione Introduttu in Ankara

Prughjettu Naziunale di Sistemi di Scansione Introduttu in Ankara
Prughjettu Naziunale di Sistemi di Scansione Introduttu in Ankara

U Ministru Muş hà dichjaratu chì i mudelli semi-stazionarii di i primi sistemi di scansione di raghji X domestici è naziunali anu iniziatu a produzzione di massa, è chì a produzzione di sistemi di scansione mobili è "backscatter (sistema fantasma)" hà iniziatu in Turchia.

U Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş hà assistitu à a riunione introduttiva tenuta in a MS Spectral Defense Industry Inc. Facilities of the National Scanning Systems (MILTAR), iniziata da l'imprese joint ventures di a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) è a Direzzione Generale di Cuscenza Doganale.

In u so discorsu, Muş hà dettu chì u Ministeru di u Cummerciu seguita sempre da vicinu l'ultime tecnulugii è sviluppi in u campu di tecnulugii di cuntrollu non fisicu, è in questu quadru, più di 20 sistemi di scansione sò stati acquistati da l'esteru in l'ultimi 70 anni.

Spieghendu chì anu purtatu a capacità di cuntrollu doganale à u puntu più avanzatu implementendu sistemi di raghji X à tutte e porte doganali terrestri di u paese, à i punti di transitu di i treni chì portanu merchenzie in ligna à l'est è à l'ouest, è à tutti i porti. al di sopra di una certa capacità, Mus continuò cusì:

"Considerendu chì i sistemi di scanning in quistione, chì ponu esse pruduciutu da un numeru limitatu di paesi in u mondu è ùn sò micca stati pruduciutu in u nostru paese finu à oghje, sò impurtati cù un pagamentu di circa 2 milioni di dollari per dispusitivu, pò esse capitu. quantu altu costu questi sistemi impone à l'ecunumia di u nostru paese. Hè ovvi chì l'acquistu di sti sistemi, chì sò indispensabili per a prevenzione di u cummerciu illegale, da l'esternu afecta ancu negativamente u bilanciu di u cummerciu esteru. Quì, u Prughjettu MILTAR hè a guaranzia di a pruduzzione di i sistemi di scansione di raghji X in u nostru paese cù risorse domestiche è naziunali, è hè un puntu di svolta per riduce a dependenza straniera in questu campu.

 "Avanti à i so omologhi à l'esteru"

Ricordendu chì u sistema di scansione di raghji X semi-fissi, u prototipu di quale hè statu pruduttu per a prima volta in u risultatu di u prughjettu di R&D iniziatu in 2018, hè statu utilizatu in u portu di İzmir Alsancak in 2022, Muş hà dettu: "Siccomu u primu sistema pruduttu era abbastanza. successu è avia funziunalità tecnicu superiore paragunatu à i so omologhi straneri, stu Avemu dinù decisu di principià a pruduzzioni di massa di sistemi è dinù à pruducia mobile è 'backscatter' tippu sistemi di raghji x. Oghje, mi piacerebbe sparte cun piacè chì i mudelli semi-fissi di i primi sistemi di scanning di raghji X domestici è naziunali anu cuminciatu a produzzione di massa, è chì a produzzione di sistemi di scanning mobile è backscatter hà iniziatu in u nostru paese. Vogliu dì cun orgogliu chì i sistemi pruduciuti sò assai avanti di i so omologhi stranieri in quantu à a qualità di l'imaghjini è i testi di rendiment ". disse.

Muş hà dichjaratu chì, ancu s'ellu hè passatu assai pocu tempu da a messa in opera di u primu sistema semi-stazionariu, sò state fatte catture impurtanti, è chì hà dimustratu l'alte capacità di i dispositi di produzzione domestica è naziunale in pratica, è hà dettu:

"Semu ancu cuntenti chì, cù a decisione di produzzione di massa di MILTAR, 7 più di u nostru sistema semi-fissu hè statu pruduttu è implementatu in zone doganali impurtanti di u nostru paese. Grazie à e tecnulugii domestiche è naziunali chì useremu à i nostri porti doganale, i sistemi tecnologichi necessarii in a lotta contru a contrabbanda seranu pruduciuti à costi più prezzu, è u nostru paese hà righjuntu un puntu impurtante in a produzzione di sti sistemi, chì solu solu. uni pochi di paesi in u mondu ponu pruduce. Inoltre, e nostre cumpagnie lucali è e PMI chì participanu à a catena di supply, in particulare a nostra sucietà domestica chì realiza a produzzione, anu ancu cunniscenze nantu à i prucessi di produzzione d'alta tecnulugia ".

"I dispositi seranu esportati à u mercatu mundiale"

Muş, chì hà infurmatu chì a produzzione di massa di sistemi di scansione domestica è naziunale, chì hà iniziatu cù u Prughjettu MİLTAR, serà messu in serviziu invece di i sistemi chì sò scaduti in e zone doganali, hà dettu: "I sistemi chì impurtate è usemu seranu esse rimpiazzati cù quelli lucali. Dopu, i nostri sistemi domestici seranu dispunibuli à e nostre istituzioni in bisognu. In ogni casu, sti sistemi ùn saranu più u sughjettu di l'impurtazioni, diventeranu un forte potenziale d'esportazione è u so usu serà spargugliatu in u mondu sanu. In particulare i dispositi mobili sò i dispositi chì l'altri agenzii di l'infurzatori di a lege anu ancu bisognu. Aspittàvanu questu da noi ancu. Prima, i nostri bisogni seranu scontri, dopu esse dispunibuli à l'altri forzi di a lege. U scopu di a nostra cumpagnia hè di ghjunghje sin'à u palcuscenicu per esporà in u mercatu mundiale. Cum'è u Ministeru, daremu u sustegnu necessariu à a nostra cumpagnia. Cusì, i mercati internaziunali seranu ghjunti ". hà fattu a so valutazione.

Muş hà dichjaratu chì u cummerciu illegale ùn serà micca permessu cù a capacità di luttà contr'à a contrabbanda, chì diventerà ancu più forte cù questi sistemi, è hà dettu:

"Cù a prevenzione di a perdita ecunomica in u nostru paese, è ancu a prevenzione di u transitu illegale di merchenzie, i fattori chì minaccianu a salute publica è a sicurità naziunale seranu eliminati. Pudete vede 3 di sti sistemi avà, ci sò diverse tecnulugii chì usemu in a dogana. Dopu chì questi assi sò lucalizati, avemu da principià un prughjettu per a localizazione di altri prudutti chì avemu bisognu ".

"A taxa di indigenità hè più di 70 per centu"

Onur Haliloğlu, Direttore Generale di MS Spectral, chì produce i sistemi, hà ancu spiegatu chì anu preparatu u sistema MİLTAR 1 nantu à a basa di u successu di u sistema MİLTAR 2. Dichjarà chì questi sistemi di scansione di veiculi è containeri seranu utilizati per detectà merchenzie di contrabbanda, droghe, armi, splusivi, munizioni è migranti irregulari, Haliloğlu hà dettu chì i sistemi chì anu sviluppatu anu caratteristiche tecniche più avanzate cà i sistemi impurtati. Haliloğlu hà nutatu chì furnisceranu 2 sistemi in u scopu di MİLTAR 9, è 3 di elli sò pronti per l'usu à e porte doganali. Enfatizendu chì i sistemi anu un tassu di località di più di u 70 per centu, Haliloğlu hà dettu: "U nostru primu sistema hè u veiculu semi-fissatu è u sistema di containeru. Stu sistema pò ancu vede fili cù un diametru di 1,2 millimetri. U sistema dà avvirtimenti per materiali cum'è droghe, splusivi è armi. U sicondu sistema, Seyahat, hè basatu annantu à un trailer. U nostru terzu pruduttu, u Ghost, hà ancu a tecnulugia retroreflective. Siccomu hè piazzatu in un veiculu di furgone, permette ancu di piglià l'imaghjini in a cità. disse.

Dopu à i discorsi, u presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa, İsmail Demir, è u Ministru Muş, chì anu assistitu à a cerimonia, anu pressatu u buttone per piglià a prima maghjina di raghji X di u sistema MİLTAR. In l'imaghjini prughjettati nantu à u screnu, hè statu vistu chì u dispusitivu hà rilevatu droghe è armi in u veiculu scansatu.

Dopu, Muş hà esaminatu i sistemi MİLTAR 2 truvati in l'area di a cerimonia.