Una cultura di eccellenza porta un vantaghju cumpetitivu

Yilmaz Bayraktar, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KalDer
Una cultura di eccellenza porta un vantaghju cumpetitivu

L'approcciu di gestione di qualità aduttatu da l'istituzioni ghjoca un rolu decisivu in a cumpetizione sustinibili è glubale. Siccomu a globalizazione elimina e fruntiere, hè impurtante per l'imprese di pusà a cultura di l'eccellenza cum'è un elementu indispensabile di a gestione di qualità per adattà à a cumpetizione glubale. À questu puntu, Yılmaz Bayraktar, presidente di l'Associazione Qualità di Turchia (KalDer), chì travaglia per cuntribuisce à elevà u putere cumpetitivu è u livellu di benessere di u nostru paese trasfurmendu a cultura di l'eccellenza in un stile di vita, hà dettu chì u cuncettu di eccellenza. per l'istituzioni custituisce a basa necessaria per una urganizazione per ottene u successu.

L'Associazione Turca di Qualità (KalDer), chì opera dapoi 32 anni per ottene efficacia è sparghje a filusufìa di qualità muderna in u nostru paese, travaglia per cuntribuisce à l'aumentu di u putere cumpetitivu è u livellu di benessere di u nostru paese trasfurmendu a cultura. di eccellenza in un stile di vita. Dichjarà chì l'essenza di a cumpetizione hè l'eccellenza, è l'essenza di l'eccellenza hè a qualità, u presidente di u Cunsigliu di KalDer, Yılmaz Bayraktar, hà enfatizatu chì u modu per sopravvivere in a cumpetizione globale hè di ghjunghje à l'essenza di l'eccellenza.

Yılmaz Bayraktar hà rimarcatu chì a cunniscenza di l'eccellenza cuntribuisce à a gestione in quantu à u modu chì l'urganisazioni cambianu è si sviluppanu usendu a gestione di qualità; "Ottene risultati riesciuti gestendu tutti i stakeholder, risorse, prucessi è prudutti in modu equilibratu ci porta à a qualità. L'eccellenza rapprisenta l'inseme di l'anelli chì custituiscenu tutta sta catena di valore. U prublema principali quì hè di creà una cultura cù a gestione di qualità ghjustu è di ottene un successu sustinibili cù sta cultura. À questu puntu, cum'è parteneru cummerciale naziunale di a Fundazione Europea per a Gestione di a Qualità, adutemu u mudellu EFQM, chì hè l'Approcciu Naziunale di Gestione di a Qualità, è ugemu di rende diffusa ".

Pone luce nantu à a strada per un rendimentu sustinibili

Yılmaz Bayraktar hà dichjaratu chì l'avanzamentu in a cuncurrenza dipende da l'abbracciamentu di u cambiamentu di l'imprese, l'aumentu di u rendiment è u mantenimentu di u futuru; "L'eccellenza genera qualità, cultura di qualità. À questu puntu, ciò chì ci purterà à sta cultura ùn hè micca altru ch'è u mudellu EFQM. Perchè stu mudellu agisce cum'è un creatore di cultura chì inculca credenze cumuni è scopi cumuni in l'imprese, chì li permettenu di mantene a so visione è mantene a so determinazione. U mudellu EFQM, chì mette in luce a cultura di l'urganisazione per creà un valore sustinibule, migliurà a prestazione è inculca a satisfaczione di i stakeholder; Trace un percorsu basatu annantu à una dirigenza agile, non prescrittiva è forte. Offre flessibilità chì pò esse applicata per risponde à e cundizioni chì cambianu rapidamente, aiutendu l'imprese à cuntinuà u so viaghju di eccellenza senza interruzzione. Guida l'imprese per ottimisà i so scopi per ottene l'eccellenza predichendu e tendenze future, mapping patterns, è mustrà u prugressu. U mudellu EFQM, chì si aghjurnà ghjornu per ghjornu, mette in luce nantu à a strada di una prestazione sustenibile cù a so flessibilità chì pò esse adattata à tutti l'imprese, inveci di a dimensione è di u settore, è offre a chjave di a cumpetizione.

Guidare l'istituzioni nantu à a strada di l'eccellenza

Bayraktar hà dichjaratu chì l'adopzione di una cultura di eccellenza hè un rolu chjave per a cumpetizione; "Ancu s'ellu pò parè faciule nantu à a carta, hè un prucessu chì richiede tempu è sforzu per i prublemi chì avemu toccu per vene à a vita è per l'istituzioni per trasfurmà questi prublemi in una cultura. Cum'è KalDer, entrimu in questa tappa è guidemu l'istituzioni nantu à a strada di una cultura di eccellenza. Avemu travagliatu per stabilisce a cuscenza di qualità in u nostru paese, per incuragisce u travagliu di qualità, per aumentà a nostra cumpetitività in u mercatu straneru, è per furnisce l'assistenza tecnica è a coordinazione à u settore di l'industria è di i servizii in questu sensu.