E spedizioni di prova sò iniziate in Narlıdere Metro

E spedizioni di prova sò cuminciate in Narlidere Metro
E spedizioni di prova sò iniziate in Narlıdere Metro

Parlendu à a sessione di u cunsigliu induve a municipalità metropolitana di Izmir è u rapportu d'attività ESHOT 2022 sò stati appruvati, u sindaco Soyer hà annunziatu chì u costu tutale d'investimentu chì anu purtatu à Izmir durante u so mandatu era di 38,6 miliardi di lire. Dichjarà chì u 78 per centu di l'investimentu tutale in Izmir appartene à a Municipalità Metropolitana di Izmir, Soyer hà dettu: "Izmir hè invidiatu da l'esternu. "Sò fieru di i mo culleghi", disse.

Annunciendu chì continuanu à tesse Izmir cù e rete di ferru è chì i prucessi di prova sò iniziati in Narlıdere Metro, Soyer hà dettu: "Quandu aghju pigliatu u postu 4 anni fà, u mo sognu era di aumentà a prosperità di Izmir è assicurà a so spartera equa. Terremotu, pandemia, crisa ecunomica. Ùn avemu micca scuse. "In questu prucessu, ùn avemu mai rinunciatu à u nostru scopu principale à tutti i costi, chì hè di aumentà a prosperità di Izmir è assicurà a so spartera ghjustu", disse.

À a 3a riunione di a riunione ordinaria d'aprile di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Rapportu d'Attività 2022 di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Direzzione Generale ESHOT hè statu votatu è accettatu. Descrivendu i punti culminanti di l'attività di a Municipalità Metropolitana in 2022, u sindaco Soyer hà ricurdatu chì hà toccu à i cuncetti di curagiu è armunia mentre presentava u Rapportu d'Attività 2021 à u parlamentu l'annu passatu è hà dettu: "Ciò chì avemu sperimentatu in 2022 è à u principiu di 2023 hà dimustratu chì avemu bisognu di sti dui valori più chè mai ". E nostre cità, chì sò state distrutte in a matina di u 6 di ferraghju, ci invitanu à l'innuvazione. U fattu chì u nostru paese, unu di i paesi più fertili di u mondu, hè in deriva versu u colapsu ecunomicu ci chjama un cambiamentu tutale. È sapemu chì ogni cambiamentu richiede curaggiu. Avemu da truvà quellu curagiu è mantene a vita. Cridemu sanu à u putere di l'armunia. "Credemu chì i motivi chì ci uniscenu sò più forti di quelli chì ci dividenu", disse.

Malgradu tutte e difficultà, continueremu à tessi Izmir cù e rete di ferru

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà spartutu una registrazione video in u parlamentu è hà annunziatu chì i prucessi di prova sò cuminciati in Narlıdere Metro. Soyer hà dettu: "Avemu righjuntu u 12 per centu in Narlıdere Metro, chì avemu ricevutu cun 96 per centu. U video chì vede hè da Narlıdere Metro. Pudemu entra è fà un tour inseme a settimana prossima. L'escalators si bloccanu. U 3 di ferraghju di questu annu, avemu firmatu un investimentu di 30 milioni d'euros cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu per esse usatu in u prughjettu di a linea di metro Fahrettin Altay-Narlıdere, ma ùn hè stata fatta alcuna firma. Sè vi dumandate s'ellu ci hè qualcunu chì corre daretu à voi, fate chì firmallu. Ùn ci hè statu firmatu dapoi u 3 di ferraghju. Perchè ùn hè micca ghjittatu ? "U bancu avia bisognu di garanzie supplementari per a fine", disse.

Ricordendu chì a spesa tutale per a Metro Narlıdere hè di 287 milioni d'euros, u sindaco Soyer hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu stabilitu a fundazione di u Metro Buca, chì hè statu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù e so risorse è hè u più grande investimentu in u sistema ferroviariu in Izmir, è avemu iniziatu immediatamente u travagliu. Aspittemu chì u prughjettu, chì hè stimatu à costu 765 milioni d'euros, sia finitu à a fine di u 2025. Avemu finitu u 2023 per centu di u Tram Çiğli, chì serà messu in serviziu in 183 è custa 93 milioni d'euros. Cum'è prumessu, l'avemu messu in serviziu quist'annu. Travagliemu cù tutte e nostre forze per fà Izmir una cità mundiale in u trasportu urbanu. Mettimu tuttu ciò chì avemu per ricuperà l'anni persi. Ùn ci hè micca ritornu da sta strada chì avemu pigliatu. "Malgradu tutte e difficultà, continueremu à tesse Izmir cù reti di ferru", disse.