Notizie di Tank Naziunale da Hulusi Akar

Hulusi Akardan National Tank Annunciation
Notizie di Tank Naziunale da Hulusi Akar

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà dettu: "Compraremu Altay, u primu tank di battaglia naziunale pruduttu in Arifiye, dumenica".

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, inseme cù u Capu di u Statu Generale Generale Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Terrestri Generale Musa Avsever, u Cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu è u Cumandante di e Forze Aeree Generale Atilla Gülan, anu realizatu ispezioni è ispezioni à l'8th Commando Brigade Command.

Una riunione di teleconferenza video hè stata tenuta sottu a presidenza di u Ministru Akar cù a participazione di u Livellu di Command TAF è i cumandanti di l'unità in u nordu di l'Iraq è a Siria, è ancu i cumandanti di l'unità in a linea di fruntiera.

U Ministru Akar, chì hà iniziatu a riunione celebrendu a Festa di Ramadan di u persunale, hà dichjaratu chì l'efficacezza, a dissuasione è u prestigiu di e Forze Armate Turche anu aumentatu dopu à i recenti sviluppi in l'industria di difesa domestica è naziunale.

Ricordendu chì u novu "ammiragliu" di u Cumandamentu di e Forze Navali, TCG ANADOLU, hè statu consegnatu à u Cumandamentu di e Forze Navali è u sistema satellitare IMECE hè statu lanciatu in orbita cù successu, u Ministru Akar hà dettu: "Avemu ricevutu u nostru primu tank di battaglia naziunale, Altay, pruduciutu in Arifiye dumenica. Questu serà una fonte di grande gioia è orgogliu per noi. U nostru travagliu in l'industria di difesa continuerà. In più di questi, i nostri ingegneri è i travagliadori cuntinueghjanu à travaglià intensamente per volà i nostri aerei di cummattimentu naziunale. UAV / SİHA, Kızılelma hè ancu in i travaglii in l'industria di difesa. Ci hè una svolta seria, u sviluppu è a lotta in questu campu. Spergu chì, cuntinuendu u nostru travagliu, ghjunghjemu a capacità di pruduce i bisogni basi di e nostre Forze Armate in u paese è naziunale ". hà fattu dichjarazioni.

Enfatizendu chì a lotta di e Forze Armate Turche contr'à i terroristi cuntinueghja intensamente, u Ministru Akar hà dettu: "Secunnu tutti l'indicatori, paremu ghjunghje à a fine di u travagliu. Ùn ci hè micca cumpiacenza, arroganza o trascuranza. Ùn avemu micca cumprumissu nantu à a sensibilità è cuntinuemu a pressione cù a stessa serietà, sincerità è attenzione ". disse.

U Ministru Akar hà dichjaratu ch'elli sò decisi à salvà a nazione da u flagellu di u terrore chì li affligge dapoi 40 anni è hà dettu: "In l'ultima settimana, 12 terroristi, 6 d'elli in Siria è 18 in u nordu di l'Iraq, sò stati. neutralizatu". disse.

AMU PASSU UNA TAPA IMPORTANTE

Felicitando u persunale per piglià u cuntrollu di l'area chjamata Çemçö, chì i terroristi vedenu cum'è una "fortezza" è qualificata cum'è "inaccessibile" in a regione Zap in u nordu di l'Iraq, u Ministru Akar hà dettu: "Questu era un sviluppu impurtante. Avemu passatu sta tappa. Continueremu à luttà cun determinazione ". disse.

U Ministru Akar, chì hà trasmessu i so desideri di misericordia à i martiri è guariscenza à i veterani, chì hà qualificatu cum'è a parte principale di tutti i successi, hà celebratu una volta di più a Festa di Ramadan di i membri eroici di e Forze Armate Turche, chì anu realizatu. i so duveri cun grande devozione è u travagliu successu in u periodu recente.

U Ministru Akar andò dopu à l'area di a ceremonia è celebrò cù u staffu di u Commando Brigade 8th Commando.

Celebrendu a festa di Mehmetçi chì si precipitò in l'aiutu di i citadini malgradu esse affettati da i terrimoti di u 6 di ferraghju, u Ministru Akar hà dichjaratu ch'elli avianu una festa trista.

Esprimendu i so desideri di misericordia à quelli chì anu persu a vita in u terrimotu è guarì i feriti, u Ministru Akar hà dettu: "U vostru eroicu Mehmetçi, i sforzi di sacrificiu di sè stessu da u primu mumentu eranu assai impurtanti in quantu à guarì e ferite". disse.

Dopu à i terrimoti, chì hà qualificatu cum'è u "disastru di u seculu", u Ministru Akar hà dettu chì tutti i ministri, in particulare u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, è l'istituzioni è l'urganisazioni cunnessi sò stati mobilizati da u primu mumentu, è chì i sforzi per guarì. e ferite cuntinueghjanu rapidamente.

À a fine di a ceremonia, in quale l'Innu Naziunale hè statu cantatu è i martiri è i citadini chì anu persu a so vita in u terrimotu sò stati cummemorati cù un minutu di silenziu, u Ministru Akar hà felicitatu u persunale unu à unu per a Festa di Ramadan.