Apertura di l'Uffiziu di Trasformazione Urbana Okmeydanı

Apertura di l'Uffiziu di Trasformazione Urbana di Okmeydani
Apertura di l'Uffiziu di Trasformazione Urbana Okmeydanı

Murat Kurum, Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, hà parlatu à l'apertura di l'Uffiziu di Trasformazione Urbana Okmeydanı. Dichjarà chì si sentia amara chì parechje persone ùn puderanu micca assistisce à a festa in casa è cù i so amati per via di u "disastru di u seculu" terremoti in Kahramanmaraş, u Ministru Murat Kurum hà dichjaratu ch'elli stavanu à fiancu à i citadini cum'è statu è hà dettu: " A ghjente di Sinop, a ghjente di Trabzon, Rize, Elazig, Malatya è Kastamonu, chì sò quì, ci cunnosci bè. Eramu cun elli in ogni disastru. Eramu cun elli in ogni ghjornu difficiule ... Avemu custruitu a fundazione di e nostre 778 residenze in Okmeydanı, chì ùn sò micca entrate per anni, cù i nostri citadini; U battemu cù u tamburinu è a zurna. Perchè l'avemu lanciatu ? L'avemu cacciatu per chì i nostri figlioli ponu campà in un locu più sicuru, per ch'elli ponu campà in un futuru pacificu. Spergu chì continueremu i nostri prughjetti in tutte e cità è distretti di Istanbul cù a listessa intelligenza. Vulemu trasfurmà tutte e zone rapidamente, cum'è a prima fase di Okmeydanı. In questu cuntestu, avemu apertu un uffiziu di cunnessione quì ". disse.

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà dettu: "A ghjente di Sinop, di Trabzon, di Rize, di Elazig, di Malatya, di Kastamonu ci cunnosci bè. Eramu cun elli in ogni disastru. Eramu cun elli in ogni ghjornu difficiule. Ùn avemu mai pigliatu l'occasione di disastri per andà in vacanze ". disse.

Facendu valutazioni in u prugramma di Apertura di l'Uffiziu di Trasformazione Urbana di Okmeydanı, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì anu fattu una prumessa cum'è Turchia è hà dettu: "Avemu dettu chì finiremu e nostre 319 mila case in un annu è dopu 650 mila in totale. Avemu fattu una prumessa à i nostri citadini. Questa hè a parolla di a grande Turchia. Questa hè a parolla di Turchia forte. Questa prumessa hè a prumessa di Turchia, chì hà firmatu u cuntrattu per 78 mila case in 106 ghjorni è pusò i fundamenti simultaneamente in 11 pruvince. Questa hè a parolla di Recep Tayyip Erdoğan, chì hà travagliatu ghjornu è notte per u so paese dapoi 21 anni, currendu per i so citadini, è sempre cù a so nazione. Speremu, continueremu à cultivà è à sviluppà u nostru paese in ogni campu, cum'è hè statu dapoi 21 anni, è à offre sti servizii à i nostri figlioli. Semu determinati è travaglià cù questa comprensione. Realizzeremu a trasfurmazioni urbane è a trasfurmazioni di u terrimotu di manera decisiva. A nostra prima priorità hè a nostra zona di disastru, i nostri fratelli è sorelle in 11 pruvince. Perchè quandu ci hè u dulore quì, u core di u nostru fratellu dulore in Beyoğlu. Semu una nazione cusì forte chì avemu precipitatu in tutte e zone di disastru. Avà a nostra prima priorità hè quella, allora ci focalizeremu nantu à a trasfurmazioni di Istanbul. Fighjemu nantu à a grande trasfurmazioni di Istanbul di 1,5 milioni di persone, a trasfurmazioni di u seculu ". disse.

Spieghendu chì anu u scopu di accelerà a trasfurmazioni cù l'uffiziu di cunnessione apertu in Okmeydanı, u Ministru Murat Kurum hà dettu:

"A fundazione di e nostre 778 residenze in Okmeydanı, chì ùn hè micca stata entrata per anni, hè cù i nostri citadini; U battemu cù u tamburinu è a zurna. Perchè l'avemu lanciatu ? L'avemu cacciatu per chì i nostri figlioli ponu campà in un locu più sicuru, per ch'elli ponu campà in un futuru pacificu. Spergu chì continueremu i nostri prughjetti in tutte e cità è distretti di Istanbul cù a listessa intelligenza ".

"In 39 quartieri di 963 distretti di Istanbul, da Tuzla à Silivri, o vede u nostru prughjettu di trasfurmazioni urbane o avemu finitu u giardinu di una nazione è u mette à u serviziu di a nostra nazione. Cù sta intelligenza, cuntinuemu a trasfurmazioni urbane in i nostri 39 distretti ".

Ricordendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu in Gaziosmanpaşa: "Trasformeremu e residenze indipendentemente da u costu", u Ministru Kurum hà dettu, "Avemu cunvertitu 695 mila residenze solu in Istanbul. Avà, in 39 quartieri di 963 distretti di Istanbul, da Tuzla à Silivri, o vede u nostru prughjettu di trasfurmazioni urbani, o avemu finitu u nostru giardinu naziunale è u mette à u serviziu di a nostra nazione. Facemu rapidamente u nostru prughjettu di l'abitazione suciale per chì i mo fratelli à pocu redditu ponu cumprà un alloghju. Cù sta intelligenza, cuntinuemu a trasfurmazioni urbane in i nostri 39 distretti ". disse.

Dichjarà chì dumane ponenu i primi fundamenti di a trasfurmazione di 1,5 milioni di dollari cù a presenza di u presidente Erdoğan, u ministru Kurum hà dettu: "Consegneremu e nostre residenze è serà una bona nutizia di vacanze da u nostru presidente. U primu ghjornu di vacanze, sparteremu a nostra bona nutizia nantu à a custruzzione, u muvimentu è l'aiutu à l'affittu cù i nostri fratelli da Istanbul cum'è un rigalu di vacanze ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"A fundazione di e nostre 778 residenze in Okmeydanı, chì ùn hè micca stata entrata per anni, hè cù i nostri citadini; U battemu cù u tamburinu è a zurna. Perchè l'avemu lanciatu ? L'avemu cacciatu per chì i nostri figlioli ponu campà in un locu più sicuru, per ch'elli ponu campà in un futuru pacificu ".

"A fundazione di e nostre 778 residenze in Okmeydanı, chì ùn hè micca stata entrata per anni, hè cù i nostri citadini; U battemu cù u tamburinu è a zurna. Perchè l'avemu lanciatu ? L'avemu cacciatu per chì i nostri figlioli ponu campà in un locu più sicuru, per ch'elli ponu campà in un futuru pacificu. Spergu chì continueremu i nostri prughjetti in tutte e cità è distretti di Istanbul cù a listessa intelligenza ". U Ministru Kurum hà dettu, enfatizendu chì anu da cuntinuà nantu à a strada cù a santa nazione turca in a trasfurmazioni, è hà cuntinuatu cusì:

"Avemu avutu residenze in Beyoğlu chì avemu principiatu prima. Avemu cumpletu e nostre case 398 in Sütlüce è Quartieri Örnektepe. Avete avutu vistu a felicità in i so ochji, u surrisu nantu à e so facci. I nostri fratelli, chì travaglianu per noi dapoi anni, travagliendu è travagliendu assai per purtà u pane in casa soia, anu compru e so case solide è sicure. Avemu assistitu à a so felicità, sparte e so preghiere è datu e chjavi di queste 400 case.

"Spergu, in un annu, purteremu rapidamente sia u nostru Giardinu di a Nazione di Beyoğlu, u nostru palazzu di nozze, u nostru parcheghju, i spazii per caminari è i camini di bicicletta à u nostru Beyoğlu"

U Ministru Kurum hà dettu: "Comu u nostru Ministeriu è a Municipalità, a nostra Direzzione Generale di Emlak Konut custruisce rapidamente e nostre case in Okmeydanı, faremu u nostru travagliu cù a listessa comprensione cum'è avemu consegnatu e nostre case in Sütlüce, chì avemu finitu cù u nostru TOKİ. presidenza". hà fattu dichjarazioni. U Ministru Murat Kurum, chì hà dettu ch'elli anu appughjatu u buttone per Kasımpaşa, chì ùn hà micca un palazzu di matrimoniu, hà dettu ch'elli avianu una carenza di spazi verdi è parcheghju subitu dopu, è hà dettu:

"Cù a nostra Presidenza TOKİ, avemu vulutu portà spazi verdi à a regione. Custruemu un parcheghju cù una capacità di circa 450 veiculi. Avemu stabilitu e fundazioni, speru chì in un annu, purteremu rapidamente sia u nostru Giardinu di a Nazione Beyoğlu, u nostru palazzu di nozze, u nostru parcheghju, i spazii per caminari è i percorsi in bicicletta à u nostru Beyoğlu. Vulemu trasfurmà tutte e zone rapidamente, cum'è a prima fase di Okmeydanı. In questu cuntestu, avemu apertu un uffiziu di cunnessione quì ".